Prezydent Miasta Piekary Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3939337 , fax. (032) 287 22 69
- Data zamieszczenia: 2009-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84 84
41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 3939337, fax. (032) 287 22 69 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego pn.: Budowa drogi wewnętrznej pomiędzy ulicami Kasztanowa-Lortza w Piekarach Śląskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dokumentację należy opracować z zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 /Dz.U.nr 202 poz.2072 z dnia 16.09.2004r/ w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji techniczny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 2. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 pkt. a) -c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o którym mowa w rozdziale IX ust 1. pkt.d).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik Nr S2 do SIWZ), 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Załącznik nr S3 do sporządzenia przez oferenta) . b) Kserokopia uprawnień do projektowania w zakresie branż : drogowej , instalacyjnej., elektrycznej dla osób realizujących przedmiot zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego wraz z kserokopią zaświadczenia, że jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (Załącznik nr S 4 do sporządzenia przez oferenta). c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat projektów , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zakresie: drogowym , zewnętrznych robót wodociągowych, zewnętrznych robót kanalizacyjnych, oświetlenia drogowego ) wraz z załączeniem dokumentów - referencji (min. 3 sztuki ) na każdy ww zakres potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością - (zał. nr 5 do sporządzenia przez oferenta). W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust 1,2a niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK na terenie miasta Chorzów
Dodano: 2016-07-27 - Usługi geodezyjne w zakresie wykonania dokumentacji geodezyjnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu Żywieckiego, zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jedn. tekst Dz. U. 2015 poz. 1774 z późn. zm.)
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac geodezyjnych - 3 zadania.
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Budowa odwodnienia ul. Brzozowej w miejscowości Nowa Rybna
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie przy ul. Czartoryskiego 28
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie prac geodezyjnych- 4 zadania
Dodano: 2016-07-13 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: budowa kanalizacji deszczowej w odcinku ul. Wincentego Witosa w Kuźnicy Kiedrzyńskiej
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa odwodnienia ul. Brzozowej w miejscowości Nowa Rybna
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie prac geodezyjnych- 9 zadań
Dodano: 2016-06-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie : Budowa kanalizacji sanitarnej , odwodnienia drogi oraz nawierzchni drogi gminnej ulicy Nowej w Czarnym Lesie
Dodano: 2016-06-20