Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na likwidację oczyszczalni ścieków w Łebuni, budowę kolektora sanitarnego Łebunia-Osowo lęborskie-Maszewo Lęborskie wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Łebunia i Osowo Lęborskie.

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2011-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na likwidację oczyszczalni ścieków w Łebuni, budowę kolektora sanitarnego Łebunia-Osowo lęborskie-Maszewo Lęborskie wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Łebunia i Osowo Lęborskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn.:Projekt budowlano-wykonawczy na likwidację oczyszczalni ścieków w Łebuni, budowę kolektora sanitarnego Łebunia-Osowo Lęborskie-Maszewo Lęborskie wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Łebunia i Osowo Lęborskie 2) Przebieg trasy, parametry oraz wymagania techniczne określone zostały w Koncepcji Odprowadzenia ścieków sanitarnych, rozbudowy sieci wodociągowej dla miejscowości Łebunia-Osowo Lęborskie-Maszewo Lęborskie - Wersja I, która stanowi podstawę ramową do opracowania projektu i jest własnością Zamawiającego. - do SIWZ 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Uzyskanie we własnym zakresie map do celów projektowych, w tym odrębnie mapę na teren zamknięty (PKP), zaopiniowaną przez służby geodezyjne PKP. 2) Uzyskanie niezbędnych map ewidencyjnych oraz wypisów z rejestru gruntów, 3) Przygotowanie dokumentów do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego ( na odcinek poza m.p.z.p) oraz pozwoleń na budowę, 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji o lokalizacji celu publicznego, prawomocnych pozwoleń na budowę. 5) Uzyskanie pisemnej zgody wszystkich właścicieli gruntów przez teren, których przebiegać będzie kanalizacja oraz wodociąg, odrębnie dla każdej działki, z wyjątkiem właścicieli będących osobami prawnymi. Wszystkie zgody pisemne właścicieli działek (w tym także osób prawnych), które będą podstawą złożenia oświadczeń o prawie do dysponowania nieruchomościami do celów budowlanych, należy ująć w zestawienie zawierające imię i nazwisko (nazwę właściciela nieruchomości), nr ewidencyjny działki oraz datę uzyskania zgody właściciela. 6) Uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla przepompowni. 7) Uzyskanie wszelkich niezbędnych warunków technicznych, opinii, uzgodnień, decyzji wymaganych przepisami Prawa Budowlanego. 8) Badanie podłoża gruntowego w osi lokalizowanej sieci kanalizacyjnej oraz w planie lokalizacji zbiorników przepompowni - w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 9) Opracowanie raportu oddziaływania na środowisko (jeżeli będzie wymagany) w 4-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 10) Opracowanie operatu wodno- prawnego w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. 11) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy (jeżeli będzie wymagany) - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 12) Opracowanie następujących projektów: a) projektu budowlano-wykonawczego dla sieci wod-kan, informacji BIOZ - w 5-ciu egz.+ 1 egz. w wersji elektronicznej. W projekcie należy przewidzieć likwidację (rozbiórkę) oczyszczalni w Łebuni oraz uwzględnić bezkolizyjne włączenie w przyszłości kanalizacji m. Osowo Lęborskie do kolektora przesyłowego . b) projektu instalacji elektroenergetycznej i oświetlenia przepompowni z połączeniem kablowym ZK z rozdzielnicą przepompowni - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. c) projektu konstrukcyjno-budowlanego przepompowni ścieków z pomieszczeniem na agregat prądotwórczy, z uwzględnieniem zasilania awaryjnego działającego automatu lub innego rozwiązania uwzględniającego lokalizację zespołu prądotwórczego na terenie przepompowni ścieków - w 5-ciu egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej. 13) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich po 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej na poszczególne zadania tj.: a) likwidacja oczyszczalni ścieków, b) przepompownia PSL, c) przepompownia PS, d) sieć grawitacyjna kanalizacji sanitarnej w Łebuni, e) kanał sanitarny tranzytowy Łebunia-Osowo Lęborskie, f) kanał sanitarny tranzytowy Osowo Lęborskie - PS (Osowo Skrzyżowanie) g) kanalizacja ciśnieniowa rurociąg tłoczny: PS-OS Maszewo Lęborskie, h) wodociąg rozdzielczy Łebunia, i) wodociąg przesyłowo-rozdzielczy: ujęcie wody Osowo Skrzyżowanie-Osowo Lęborskie j) wodociąg rozdzielczy: ujęcie wody Osowo Skrzyżowanie - OS Maszewo Lęborskie (oczyszczalnia ścieków) 14) Opracowanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - w 2-ch egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej 4) Wersje elektroniczne powinny być złożone na nośniku CD lub DVD w formacie PDF, JPG z przeznaczeniem do publikacji. 5) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z: a) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm) b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133 ze zm.) d) Dokumentacje projektowe nie mogą zawierać znaków towarowych, patentów i pochodzenia (producenta) zastosowanych materiałów i urządzeń. Zamawiający wymaga, aby powołując się na określone znaki towarowe, patenty, normy i producenta danego urządzenia, czy materiału, Wykonawca jednocześnie dopuścił równoważność zastosowanych rozwiązań z precyzyjnym określeniem jej zakresu i przedmiotu. 6) Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót określające planowane koszty robót budowalnych należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1800,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Łebie nr 48 9324 1018 0022 6556 2000 0060 z dopiskiem wadium na wykonanie projektu budowlano-wykonawczego Łebunia-Osowo-Maszewo; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: -Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; -Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; -Kwotę gwarancji lub poręczenia; -Termin ważności gwarancji lub poręczenia; -Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub -nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 1 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających dowodzących spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w SIWZ w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 8. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu; 9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium na cały okres związania ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach