Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego na remont budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku

Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 74
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010 , fax. 058 3458235
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy
    ul. Partyzantów 74 74
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5241060-61,63-64, 5241010, fax. 058 3458235
    REGON: 19281776900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego na remont budynku przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest przebudowa budynku dawnej szkoły przy ul. Uczniowskiej 22 w dzielnicy Letnica na potrzeby Centrum aktywizacji społecznej i zawodowej. Szacunkowa powierzchnia użytkowa obiektu po przebudowie - 949,3 m2, kubatura 3950 m3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcyjno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120 poz.1133 z późn.zm.): a) projektu budowlano - wykonawczego architektonicznego wraz z charakterystyką energetyczną obiektu budowlanego, b) projektu budowlano - wykonawczego konstrukcyjnego, c) projektu budowlano - wykonawczego instalacji wewnętrznych; - wodno - kanalizacyjnych wraz z inwentaryzacją, - ciepłej wody użytkowej, - centralnego ogrzewania, - gazowej, - p.poż, - elektrycznej wraz z inwentaryzacją, - teletechnicznej, - teleinformatycznej, d) projektu budowlano - wykonawczego kotłowni gazowej, e) projektu budowlano - wykonawczego instalacji kanalizacji deszczowej na zewnątrz budynku wraz ze zlokalizowaniem studzienki kanalizacji deszczowej, f) projektu budowlano - wykonawczego oddymiania klatki schodowej. 2. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcyjno użytkowe go ( Dz. U. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.) - dla każdego projektu, 3. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcyjno użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389), 4. Sporządzenie przedmiarów robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcyjno użytkowego (Dz. U. Nr 202 poz.2072 z późn.zm.). 5. Uzgodnienie dokumentacji z Wydziałem Urbanistyki Architektury i Ochrony Zabytków Referatem Rewitalizacji i Referatem Ochrony Zabytków UM w Gdańsku. 6. Uzyskanie kompletu uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z przygotowaniem wystąpienia do Wydziału Urbanistyki Architektury i Ochrony Zabytków o uzyskanie pozwolenia na budowę. 7. Złożenie oświadczenia Wykonawcy o kompletności opracowanej dokumentacji, jej zgodności z obowiązującymi przepisami, normami oraz o zastosowaniu rozwiązań zgodnie z wiedzą techniczną w oparciu o metody i materiały dopuszczone do stosowania przepisami o certyfikacji. 8. Pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji. Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z w/w rozporządzeniami wykonawczymi do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. prawo budowlane. Dokumentacja musi być sporządzona w 7 egzemplarzach w formie pisemnej i na płycie CD w formacie zapisu PDF, kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach w formie pisemnej i na płycie CD w formacie zapisu PDF, przedmiar robót w 5 egzemplarzach w formie pisemnej i na płycie CD w formacie zapisu PDF. Przedmiot zamówienia opisany jest w następujących dokumentach: - Rewaloryzacja budynku dawnej szkoły przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku Letnicy wraz z adaptacją na Centrum aktywizacji społecznej i zawodowej - załącznik nr 1 do siwz. - Inwentaryzacja budowlana budynku dawnej szkoły przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku - załącznik nr 2 do siwz. - Ekspertyza budowlano- konstrukcyjna budynku dawnej szkoły przy ul. Uczniowskiej 22 w Gdańsku - załącznik 3 do siwz. oraz - Warunki techniczne przebudowy sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - pismo Gdańskiej Infrastruktury Wodociągowo Kanalizacyjnej Sp. z o.o. z dnia 30.01.2009 r. - załącznik nr 4 do siwz. - Warunki przyłączenia do sieci gazowej urządzeń i instalacji gazowych - pismo Pomorskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 12.06.2009 r. - załącznik nr 5 do siwz. - Pismo firmy Gdańskie Melioracje Sp. z o.o. z dnia 29.10.2008 r. - załącznik nr 6 do siwz. - Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energii - Operator SA Oddział w Gdańsku - pismo ENERGA Operator SA z dnia 03.11.2008 r. - załącznik nr 7 do siwz. - Pismo Wydziału Urbanistyki Architektury i Ochrony Zabytków Referat Ochrony Zabytków UM w Gdańsku z dnia 26.09.2009 r. - załącznik nr 8 do siwz. - Założenia wyjściowe do kosztorysów inwestorskich - załącznik nr 9 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 400,00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - udzielić rękojmi na dzieło na okres 36 miesięcy od dnia przekazania dokumentacji zamawiającemu, - wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: - Doświadczenia zawodowego - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej wielobranżowej budynków użyteczności publicznej poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. - Potencjału kadrowego - wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagane jest wykazanie: - 1 osoby na stanowisku projektanta posiadającej uprawnienia budowlane projektowe w specjalności architektonicznej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Architektów. - 1 osoby na stanowisku projektanta posiadającej uprawnienia budowlane projektowe w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. - 1 osoby na stanowisku projektanta posiadającej uprawnienia budowlane projektowe w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. - 1 osoby na stanowisku projektanta posiadającej uprawnienia budowlane projektowe w specjalności instalacji i urządzeń elektrycznych i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i Izby Architektów. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. - Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach