Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na osiedlu Cicha w Żurominie

Urząd Gminy i Miasta Żuromin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-300 Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6572637 , fax. 023 6572540
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Żuromin
    Pl. Piłsudskiego 3 3
    09-300 Żuromin, woj. mazowieckie
    tel. 023 6572637, fax. 023 6572540
    REGON: 00052853400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuromin.ibip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na osiedlu Cicha w Żurominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci: wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na osiedlu Cicha w Żurominie Obszar, na którym planowana jest budowa znajduje w granicach miasta Żuromin w części południowej i stanowi nowopowstające osiedle o zabudowie mieszkaniowej jednorodzinne oraz mieszkaniowo-usługowej oraz usługowej. Niniejsza inwestycja obejmuje budowę 2 przepompowni ścieków, dwóch odcinków kolektora tłocznego o dł. 100 m i 120 m oraz kolektora grawitacyjnego o łącznej dł. 1,4 km, do których możliwe będzie podłączenie ok. 61 gospodarstw. Kanalizacja grawitacyjna wybudowana zostanie z rur PE lub PCV o średnicy 200 i 250 natomiast rurociąg tłoczny z rur PE DN 110. Studnie rewizyjne wykonane będą z tworzywa sztucznego DN 1000 i DN 2000, natomiast studnie inspekcyjne projektuje się z tworzywa sztucznego - rura karbowana DN 630 oraz DN 315. Sieć wodociągowa wybudowana zostanie z rur PCV DN 110 i DN 160 wraz z niezbędną armaturą. Z wodociągu i kanalizacji korzystać będzie mogło ok. 250 mieszkańców. 2. CZESC INFORMACYJNA Dokumentacja projektowa powinna być wykonana zgodnie z: - Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego Terenów Budownictwa Mieszkaniowo - Usługowego Cicha w Żurominie - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego , wraz z późniejszymi zmianami. - wymogami aktualnej ustawy Prawo Budowlane wraz z przepisami Wykonawczymi - wymogami Zamawiającego - warunkami wydanymi przez gestorów mediów. 3. ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH DO WYKONANIA W RAMACH ZAMÓWIENIA 3.1 Wykonanie map do celów projektowych w skali 1:500 3.2 Wykonanie projektu budowlano - wykonawczy będącego podstawą uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - 5 egz. W tym: - Projekt budowlano - wykonawczy sieci: wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami - Projekt zagospodarowania terenu - Oświadczenia właścicieli gruntów, przez które przebiegać będzie sieć wodociągowa i kanalizacyjna - Wszelkie uzgodnienie niezbędne do uzyskania decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę - Przedmiary i kosztorysy ( ofertowy i inwestorski) - 2 egz. - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. - Informacje BIOZ- 5 egz - Wersja elektroniczna wyżej wymienionych opracowań przekazana na nośniku umożliwiającym odczytanie. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji: koncepcji przebiegu sieci: wodociągowej i kanalizacyjnej oraz zastosowanych urządzeń wraz z oszacowaniem wartości robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia/ nie spełnia/. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia w/w warunki. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 do oferty 2.Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do oferty 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych, łącznie z aktualnym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 8. Wykaz co najmniej trzech projektów o charakterze podobnym do objętego zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat na załączniku nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (referencje) 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 do oferty; Ponadto dokumentami wymagającymi przez zamawiającego są: 10.Wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ. 11.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuromin.ibip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach