Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ul. Złota 43
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
REGON: 25102624900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzdik.kalisz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę ul. Śródmiejskiej w Kaliszu na odc. od Rogatki do Mostu Kamiennego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt. 4.2 i 4.3. SIWZ: 4.2. Zakres prac projektowych obejmuje: 1/ wykonanie trzech koncepcji architektonicznych na przebudowę ul Śródmiejskiej na odc. od Rogatki do Mostu Kamiennego, 2/ wizualizację przedłożonych trzech projektów koncepcyjnych, 3/ wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego opracowanego w oparciu o wybraną koncepcję przebudowy. 4.3. Dokumentacja projektowa winna zawierać w szczególności: 1/ spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy danych wyjściowych do projektowania, 2/ określenie kategorii ruchu oraz prędkości projektowej, 3/ rozpoznanie istniejącej konstrukcji i nośności jezdni poprzez wykonanie niezbędnego zakresu badań, 4/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5/ analizę historyczną przemian w obrębie przedmiotowego odcinka ulicy, zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegatura w Kaliszu, 6/ projekt branży drogowej obejmujący przebudowę jezdni, chodników, miejsc postojowych, zgodnie ze „Standardami dla projektantów, wykonawców i zarządców infrastruktury dla pieszych” obowiązującymi na terenie Miasta Kalisz zgodnie z Zarządzeniem nr 132/2017 z dnia 24 lutego 2017r., budowę ścieżki/drogi rowerowej zgodnie ze „ Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” obowiązującymi na terenie Miasta Kalisz zgodnie z Zarządzeniem nr 627/2015 z 18.12.2015r. 7/ projekt uzupełnienia odwodnienia zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK, 8/ projekty usunięcia kolizji z infrastrukturą techniczną, 9/ dostosowanie / przebudowa istniejącej sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Śródmiejskiej z ul. Fabryczną i ul. Kościuszki wraz z dostosowaniem programu ruchowego sygnalizacji na Rogatce oraz skoordynowaniem pracy sygnalizacji na skrzyżowaniu ul. Harcerskiej z ul. Kopernika, 10/ projekt zagospodarowania zielenią, uzgodniony z Wydziałem Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kalisza 11/ projekt zagospodarowania małą architekturą uzgodniony m.in. z Wydziałem Budownictwa, Urbanistyki i Architektury w Kaliszu – Plastyk Miejski, kolorową planszę uzbrojenia podziemnego, 12/ inwentaryzację istniejącego oznakowania oraz projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy które wymagają na etapie opracowywania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu, 13/ informację do planu BIOZ, 14/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 15/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (wersja papierowa oraz elektroniczna w wersji edytowalnej i nieedytowalnej w formacie ATH, DWG), 16/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje, 17/ protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia technicznego, 18/ mapę własności terenu w 2 egz. z jednoznacznie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek, przez które przebiega projektowana droga, 19/ opracowanie kompletu dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej) formaty: PDF, JPG, PGN, TIF, DWG, DOC, XLS, ATH, inne do uzgodnienia z zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim.
Dodano: 2024-03-26 - „Projekt budowy ulicy Jesionowej oraz ulicy Szerokiej wraz z drogą pieszo rowerową w miejscowości Dopiewiec, na odcinku przed skrzyżowaniem z ulicą Leśna Polana do skrzyżowania z ulicą Osiedle.”
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-03-21 - Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Stęszew oraz przebudowę drogi gminnej ul. Sadowej w miejscowości Zamysłowo.
Dodano: 2024-03-18 - Projekt ulicy Sikorskiego i ulicy Podgórnej w Rogalinku
Dodano: 2024-01-08 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę ścieżki pieszo-rowerowej przy drodze powiatowej nr 3220P na odcinku Rożek Krzymowski - Krzymów
Dodano: 2023-12-08 - Projekt budowy drogi dla pieszych i drogi dla rowerów wzdłuż Kanału Mosińskiego w Mosinie – etap 1
Dodano: 2023-12-01 - FONTANNA NA TERENIE SKWERU ZIELONE OGRÓDKI IM. ZBIGNIEWA ZAKRZEWSKIEGO – OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ [POZNAŃ] – 2. POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie dokumentacji technicznej na pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w pasie drogi powiatowej nr 5703 P Słupia - Jankowy"
Dodano: 2023-09-25 - „Skórzewo – wykonanie dokumentacji projektowej budowy: ul. Maratońskiej, ul. Piłkarskiej wraz z częścią działki 313/45, ul. Żeglarskiej, a także ul. Olimpijskiej, ul. Koszykarskiej, (...)
Dodano: 2023-09-18