Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji: 81-348 Gdynia Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji: 81-348 Gdynia Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji 81-348 Gdynia, Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”. Przedmiot niniejszego postępowania określony jest również w dalszej części dokumentacji jako Etap II lub Zadanie 2. 2. Zakres wykonania - wszystkie prace projektowe, a następnie wykonanie robót powinno spełniać wymagania zawarte w dokumentacji wraz z załącznikami (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca winien wykonać następujące czynności: 1) Prace remontowe w obrębie Oddziałów: Prace wyburzeniowe i wykończeniowe w tym: a) demontaż istniejącego oświetlenia i montaż nowych opraw oświetleniowych, b) demontaż istniejących sufitów podwieszanych, c) skucie płytek ściennych i posadzkowych, d) skucie istniejącej posadzki i wykonanie nowej wylewki i posadzki, e) demontaż istniejących elementów likwidowanej klatki schodowej (spoczniki, biegi), f) wykonanie nowo projektowanych stropów pośrednich (obszar klatki schodowej przeznaczonej do likwidacji), g) zamontowanie nowych odbojo-poręczy, listew ochronnych narożnikowych, okładzin PCV, h) kucie i wyrównanie ścian oraz malowanie; wokół ceramiki sanitarnej i w pom. sanitarnych – montaż płytek ceramicznych, i) demontaż starej stolarki drzwiowej i okiennej, montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, j) system identyfikacji wizualnej oddziału – plakietki z nazwami i nr pomieszczeń, k) montaż przewidzianej projektem armatury wraz z niezbędnym wyposażeniem, l) prace wykończeniowe – związane z aranżacją wnętrza, m) prace związane z wyposażeniem obiektu, n) Demontaż zabudowy z PCV/ALU, o) Demontaż istniejących grzejników. 2) Prace projektowe: a) wykonanie projektu budowlanego pełno-branżowego w oparciu o załączoną koncepcję, b) bieżące uzgadnianie rozwiązań projektowych z Zamawiającym, c) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień – w tym uzgodnień z d) Rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, e) uzyskanie wymaganego pozwolenia na budowę ( jeżeli będzie wymagane) 3) Nadzór autorski nad robotami budowlanymi - zgodny z uzgodnieniami umownymi. 4) Wykonanie robót budowlanych, oraz ich koordynacja: a) demontaż części ścian działowych – wraz z wywozem gruzu budowlanego, b) wykonanie poszerzeń istniejących otworów drzwiowych wraz ze wstawieniem nadproży, c) wydzielenie projektowanych pomieszczeń ściankami działowymi kartonowo – gipsowymi i z cegły pełnej, d) wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży, e) wylewka samopoziomująca w celu przygotowania do ułożenia warstw wykończeniowych posadzek, f) wykonanie stolarki okiennej zewnętrznej, g) wykonanie prac związanych z dostosowaniem obszaru wejścia do budynku (przy klatce schodowej) do obowiązujących przepisów, h) montaż hydrantów przeciwpożarowych, i) wykonanie instalacji (związanych z nowym podziałem lokalu i nową funkcją poszczególnych pomieszczeń zgodnie z załączoną koncepcją oraz wytycznymi do przygotowania projektów branżowych): - instalacji wentylacji mechanicznej - instalacji wod.-kan. - instalacji klimatyzacji - instalacji elektrycznej - instalacji gazów medycznych - instalacji niskoprądowej – telefonicznej. j) wykonanie otworów technologicznych umożliwiających transport i montaż urządzeń, k) wykonanie sufitów podwieszanych higienicznych w obszarze. l) bieżąca koordynacja międzybranżowa na etapie projektu i wykonawstwa w zakresie objętym niniejszym projektem, 4. Ogólne wytyczne wykonania robót. 1) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, P-poż oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach opieki zdrowotnej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej dla celów informacyjnych i pomocniczych w przygotowywaniu oferty, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji: Anna Tomaszewska, atomaszewska@szpitalepomorskie.eu tel.: 58 72 60 152 Marek Kazenas, mkazenas@szpitalepomorskie.eu tel.: 58 72 60 771 7. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 8. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków , 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 58 047,00 zł (pięćdziesiąt osiem tysięcy czterdzieści siedem 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2018 r. Dz.U. poz. 700, 730 ze zm.). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT: WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 1.3 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach