Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 214 817, , fax. 583 214 810
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
ul. Okopowa 15
80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 214 817, , fax. 583 214 810
REGON: 19123609400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUGI WYMIANY ZESTAWÓW BATERII W SIŁOWNI ELTEK FLATPACK 1500W OBIEKCIE KPP KWIDZYN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany baterii akumulatorów siłowni telekomunikacyjnej ELTEK FLATPACK 1500 w KPP Kwidzyn zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik nr 4 do SIWZ. Dostarczony ZAMAWIAJĄCEMU przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy. Minimalna gwarancja na usługę (w tym akumulatory) – 24 miesiące. Termin płatności - 30 dni od otrzymania przez ZAMAWIAJĄCEGO faktury VAT wraz z podpisanymi zgodnie z niniejszą umową protokołami odbioru przedmiotu zamówienia CPV – 50.33.20.00-1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50332000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty (zał. nr 1) Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo . Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. 2. karty katalogowe baterii na potwierdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną