Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ciągu pieszo- rowerowego z Gnieżdżewa do Swarzewa.

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
  • Data zamieszczenia: 2015-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ciągu pieszo- rowerowego z Gnieżdżewa do Swarzewa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WARUNKI, JAKIM POWINIEN ODPOWIADAĆ PROJEKT OBJĘTY PRZETARGIEM Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego budowy ciągu pieszo - rowerowego z Gnieżdżewa do Swarzewa wraz z pozwoleniem na budowę oraz sprawowania nadzoru autorskiego w toku wykonywania robót budowlanych na podstawie tej dokumentacji. Lokalizację przewidzianą do zaprojektowania ciągu pieszo - rowerowego przedstawiono w załączonej koncepcji - WARIANT 1 Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji załączonej koncepcji ciągu pieszo - rowerowego poprzez przesunięcie w kierunku pasa drogi wojewódzkiej. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od właścicieli nieruchomości oświadczenia o zgodzie (lub odmowie) na zaprojektowanie i wykonanie ciągu pieszo - rowerowego przez ich posesje. Zgoda ma być wyrażona na fragmencie kserokopii mapy przedmiotowej inwestycji, przedstawiającym daną nieruchomość oraz przebieg trasy z podaniem długości i szerokości ciągu pieszo - rowerowego; treść zgody należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii, pozwoleń, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp, operat wodnoprawny (pozwolenie wodnoprawne), jeżeli wystąpi taka potrzeba, W trakcie wykonywania dokumentacji projektowej należy uzyskać akceptację Zamawiającego wstępnego projektu, Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji w terenie - w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Dokumentację należy sporządzić w terminie 6 miesięcy po uzyskaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 5 egz. ostatecznej, kompletnej i uzgodnionej dokumentacji oraz 1 egz. na nośnikach CD lub DVD. Dokumentacja winna zawierać: mapę informacyjna i ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, mapę do celów projektowych w skali 1: 500, projekt budowlany i wykonawczy wszystkich branż, jeżeli wystąpi taka potrzeba. projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i docelowy zaopiniowany przez Zamawiającego i uzgodniony z odpowiednimi organami. wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania opinii Zarządu Dróg Wojewódzkich na przedstawiony wstępny projekt, badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, wersje elektroniczną. Projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar podlegają szczegółowym uzgodnieniom z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do sporządzania opracowań kosztorysowych obowiązkiem Wykonawcy jest spisanie z Zamawiającym założeń do ich sporządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach