Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO ZBIORNIKÓW WYRÓWNAWCZYCH NA STACJI WODOCIĄGOWEJ W M. KALEŃ GM. SADKOWICE

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8156191 , fax. 046 8156191
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 046 8156191, fax. 046 8156191
    REGON: 00055031500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO ZBIORNIKÓW WYRÓWNAWCZYCH NA STACJI WODOCIĄGOWEJ W M. KALEŃ GM. SADKOWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego Projektu Budowlano - Wykonawczego zbiorni-ków wyrównawczych na terenie istniejącej Stacji Uzdatniania Wody, zlokalizowanej w Kaleniu z uwzględnieniem aktualnie eksploatowanych studni czwartorzędowych . Projekt ma obejmować wszystkie branże budowlano - konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną - modernizację połączeń elektrycznych oraz automatykę, - zbiorniki stalowe zamknięte (wyrównawcze 2 szt.) - dobór energooszczędnych pomp sieciowych, z falownikami - konieczną modernizację rurociągów na stacji uzdatniania wody wraz ze zmianą sterowania, - ewentualną przebudowę istniejącego budynku SUW pod kątem zmiany technologii oraz optymalnego wykorzystania powierzchni z termoizolacją budynku - zagospodarowanie terenu Stacji. . Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca przed złożeniem oferty musi dokonać wizji lokalnej studni oraz obiektu Stacji, w celu zainwentaryzowania urządzeń oraz dokonania ich oceny technicznej - dowód dokonania wizji, po-twierdzony przez Zamawiającego musi być dołączony do oferty W zakres prac do wykonania przez wykonawcę, objętych zadaniem wchodzi m.in.: - zakupienie mapy do celów projektowych , - pozyskanie na swój koszt wypisów z ewidencji gruntów - uzyskanie na swój koszt, w imieniu zamawiającego wszystkich warunków uzgodnień i opinii, -wykonanie pełnej dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz ze specyfikacją techniczną wykona-nia i odbioru robót, przedmiarem robót i kosztorysami inwestorskimi w odniesieniu do każdej z branż zgodnie z przepisami ustaw : Prawo Budowlane oraz Prawo Zamówień Publicznych wraz z przepi-sami wykonawczymi do w/w ustaw, - uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę. - nadzór autorski nad realizacją robót wykonywanych na podstawie wykonanego opracowania. 3.2. Oczekiwania Zamawiającego - uzyskanie dokumentacji, zaakceptowanej przez Zamawiającego odnośnie technologii i urządzeń, która zapewni pozyskanie maksymalnej ilości wody, ze studni po uzdatnieniu, w pełni i trwale spełnia-jącej wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29.03.2007r. w sprawie wymagań dotyczących jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi /Dz. U. Nr 61 z dnia 06.04.2007 poz. 417/, - otrzymanie pozwolenia na budowę, - uzyskanie pełnej dokumentacji do przeprowadzenia przetargu na realizację prac objętych przedmio-towymi dokumentacjami, - wykazanie kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do każdej z branż, - kosztorysy inwestorskie, kosztorysy ofertowe , przedmiary robót i specyfikacje techniczne. 3.3. Opis aktualnego stanu Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody w Kaleniu. 3.3.1. Ujęcie składa się z dwóch ujęć wód podziemnych : studni nr 1 i 2 - czwartorzędowych o zatwierdzonych zasobach w kat. B w wysokości Q?max h ?-57 m3/h, Q ?max d-1197,7 m3/d, Q sr.d -912.6 m3/d zgodnie z decyzją OS. IV.6223-2-9/2002 z dnia 2002-11-22. Ważna do 30.11.2012 r. 3.3.2. Stacja Uzdatniania Wody. Technologia oraz rozmieszczenie urządzeń w budynku stacji zgodnie z załączonym rysunkiem- rzut przyziemia. 3.4. Załącznikami do niniejszej specyfikacji są ponadto: - mapa sytuacyjno-wysokościowa w skali 1: 10.000 - zał. Nr 5 - plan sytuacyjno- wysokościowy w skali 1: 500 - zał. Nr 7 - schemat budynku Stacji Uzdatniania Wody -zał. Nr 6 - elewacja budynku stacji uzdatniania wody - zał. Nr 8 CPV - 71242000-6 i 71320000-7
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium. Wysokości wadium : 500,00 zł /słownie: pięćset zł/ Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego* Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział w Sadkowicach nr 16 9288 1125 1850 0781 2000 0040 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt . 2. ustawy z dnia 9listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu. * za przelew uważa się również wpłata gotówkowa na konto Zamawiającego w banku w którym konto posiada zamawiający.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy którzy: a/ spełniają warunki określone Art. 22 ust. l ustawy b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy c/ posiadają uprawnienia do projektowania obiektów objętych przedmiotem zamówienia, d/ złożą oświadczenie o akceptacji SIWZ wraz z załącznikami e/ przedłożą wszystkie wymagane dokumenty , wymienione w SIWZ, f/ przeprowadzą wizję lokalną na terenie Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody g/ złożą oświadczenie o zachowaniu tajemnicy i wykorzystaniu tylko do opracowania dokumentacji, danych, które uzyskali podczas wizji lokalnej oraz na podstawie otrzymanych dokumentów, g/wpłacą wadium. 5.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia speł-niania warunków udziału w postępowaniu : 6.1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy. 6.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : a/ dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia do projektowania obiektów objętych przedmio-tem zamówienia (upr. bud. + aktualny wpis do O.I.I.B). b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; c/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego orga-nu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 6.3. W celu potwierdzenia, , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponu-je i potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowia-dających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; b/ dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje ) c/ wykaz osób i podmiotów, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykona-nia zmówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w odniesieniu do wszystkich branż . 6.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca po-siada rachunek, potwierdzająca wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy przynajmniej do kwoty 50.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upły-wem terminu składania ofert; b/ polisa, w przypadku jej braku lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 50.000 Euro. 6.5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 6.6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnio-nego przedstawiciela 6.7. Potwierdzone przez Zamawiającego zaświadczenie o przeprowadzeniu przez Wykonawcę przed złożeniem oferty, wizji lokalnej na terenie Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody 6.8.Oświadczenie o zachowaniu tajemnicy i wykorzystaniu tylko do opracowania dokumentacji, da-nych, które uzyskali podczas wizji lokalnej oraz na podstawie otrzymanych dokumentów 6.9. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach