Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO STACJI WODOCIĄGOWEJ w m. STUDZIANKI Gm. SADKOWICE Przetarg oznaczony hasłem STACJA WODOCIĄGOWA STUDZIANKI - PROJEKT

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8156191 , fax. 046 8156191
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 046 8156191, fax. 046 8156191
    REGON: 00055031500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO-WYKONAWCZEGO STACJI WODOCIĄGOWEJ w m. STUDZIANKI Gm. SADKOWICE Przetarg oznaczony hasłem STACJA WODOCIĄGOWA STUDZIANKI - PROJEKT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego stacji uzdatniania wody w miejscowościStudzianki zgodnie z założeniami określonymi w programie badań technologicznych nad uzdatnianiem wody z otworu studziennego w miejscowości Studzianki Gm. Sadkowice opracowanego przez AQUACONSULTING s.c. w Łodzi (badania w załączeniu ) oraz na podstawie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych dla potrzeb projektowanego wodociągu wiejskiego w m. Studzianki dz. nr 313 gm. Sadkowice 2. W przedmiocie zamówienia należy wykorzystać sprawozdanie z badań laboratoryjnych nr WSSE-DL-HK-5011-S-91/09 egz. 1 i 2 Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Łodzi 90-046- Łódź ul. Wodna 40 oraz decyzje ustalającą zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych w wys. Q -50 m3/h przy depresji S- 12,6 m Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej pismo znak: O.S.I.M. 7521-6/09 z dnia 23.03.2009 r. 3. Zakres prac projektowych objętych niniejszym zamówieniem, obejmuje w szczególności: a. Nabycie niezbędnych map, podkładów geodezyjnych łącznie z ich aktualizacją, b. Opracowanie niezbędnej dokumentacji geologicznej , c. Pozyskanie wypisów z ewidencji gruntów, d. Pozyskanie wyrysu z mapy ewidencyjnej, e. Wystąpienie o wydanie warunków dla podłączenia obiektu do sieci: energetycznej, ew, innej telefonicznej itp. f. Sporządzanie i podpisanie umów na wejście w teren dla potrzeb wykonania przyłączy energetycznych czy sieci kanalizacyjnej (odprowadzenie wód popłucznych) g. Raport oddziaływania na środowisko gminy. 4. Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia, powinna składać się w szczególności z: - Projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, w tym również niezbędnych decyzji związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, - Projektów wykonawczych, które powinny uzupełniać i uszczegółowiać projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych eta- powo (w tym również wewnętrznych instalacji elektrycznej, pomiarowej, wod-kan, co.) - Opracowanie projektu budowlano wykonawczego sieci kanalizacyjnej(odprowadzenia wód popłucznych) - Przedmiarów robót w zakresie uwzględniającym zestawienie przewidzianych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawie- niem ilości jednostek przedmiarowy robót podstawowych, - Kosztorysów inwestorskich i ofertowych - Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż (technologicznej, konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej) - Uzyskanie kompletu uzgodnień opracowanego projektu łącznie z uzgodnieniem ZUP i decyzję środowiskową. - Opracowanie materiałów do decyzji o pozwolenie na budowę, - Opracowanie wyciągu dokumentacji technicznej (projekt i opis techniczny), który może być wymagany przy składaniu wniosku o przyznanie dofinansowania projektów realizowanych w ramach środków UE. * Opracowanie dokumentacji winno się mieścić w granicach działki ( za wyjątkiem sieci energetycznej i kanalizacyjnej ) z pozostawieniem pasa na poszerzenie drogi ca 2 mb .Sieć wodociągową wyprowadzić do granic działki. 5. Projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary robót , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i obioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (DZ.U. Nr 202, poz. 2072 z 16.09.2004 r. i dostarczone zamawiającemu w 5-ciu egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej. Projekt budowlano-wykonawczy stacji uzdatniania wody o przepustowości Q -50 m3/h wody dopływającej. Technologia oczyszczania wody powinna uwzględniać zbiorniki stalowe zamknięte typu Caligan. W dokumentacji projektowej stacji należy uwzględnić - podręczne pomieszczenia magazynowe, - instalacje elektryczne i AKPiA, - instalacje wodno-kanalizacyjne, - instalacje centralnego ogrzewania, - zagospodarowanie terenu (drogi, parkingi, chodniki, zieleń). - magazyn na podchloryn sodu oraz sanitariat Należy zapewnić przedmiary robót do poszczególnych zakresów oraz nadzór autorski nad realizacją przyszłych robót. Całość prac należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, ustawami, rozporządzeniami, Prawem Budowlanym (uzgodnienie ww. dokumentacji z inwestorem i użytkownikiem, uzyskanie wymaganych prawem opinii i uzgodnień, pozwolenia wodno-prawnego i pozwolenia na budowę, wykonanie wytycznych BIOZ, I Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysu inwestorskiego i ofertowego. Całość musi być dostosowana do obowiązujących kryteriów Instytucji wydających opinię i pozwolenie na użytkowanie. 6. Dokumentacja projektowa powinna posiadać niezbędne uzgodnienia w zakresie bhp oraz zabezpieczeń przeciwpożarowych, jak również uzgodniona w zakresie uzbrojenia terenu z ZUDP 7. Przedmiot zamówienia winien się składać z n/w elementów - koncepcja zagospodarowania działki wraz z architekturą budynku - mapy do celów projektowych w skali 1 : 500 wraz z wypisami z rejestru gruntów - dokumentacja formalno -prawna do nabycia praw czasowego korzystania z nieruchomości dla przebiegu rurociągu kanalizacyjnego i sieci elektrycznej (prawo do dysponowania gruntem na cele inwestycyjne) - projektu budowlano - wykonawczego budynku stacji uzdatniania wody wraz z niezbędnymi instalacjami - projektu budowlano- wykonawczego technologii uzdatniania wody - projektu budowlano - wykonawczego instalacji i sieci elektrycznej - ewentualnie projektu budowlano -wykonawczego sieci kanalizacyjnej (odprowadzanie wód popłucznych) - projektu zagospodarowania działki 313 w m. Studzianki wraz z niezbędną infrastrukturą i obudową studni typu Lange - operatu wodno - prawnego - uzyskanie decyzji środowiskowej - uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego - kosztorysu inwestorskiego (wszystkie branże) i kosztorysów ofertowych - przedmiar robót - specyfikacji technicznej wykonawczej i odbioru robót - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i pozwolenie wodno - prawnego Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie koncepcji zagospodarowania działki nr 313 wraz z architekturą budynku ( ma na to 30 dni od przedłożenia koncepcji przez Wykonawcę)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium. Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych(wadium) na rachunek zamawiającego, nie datę obciążenia rachunku wykonawcy (wpłaty) Wadium w wysokości 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy, Wykonawca może wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Gminy Sadkowice Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu Oddział w Sadkowicach nr 16 9288 1125 1850 0781 2000 0040 - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy - oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem - pieniężnym - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu. Dowód wpłaty wadium należy dołaczyć do złożonej oferty. Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia budowlane w zakresie tj. do pełnienia funkcji projektanta w zakresie obję-tym zadaniem oraz przynależą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także są zdolni do wykonania zamówienia, w tym pełnili nadzór autorski , co najmniej jeden nad robotami polegającymi na budowie lub rozbudowie czy modernizacji stacji wodociągowej o wydajności min. 50 m3/h d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, f) wpłacą wadium, g) zaakceptują projekt umowy h) złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę na formularzu ofertowym i) dokonają udokumentowanej wizji na terenie przyszłej stacji uzdatniania wody w m. Studzianki gmina Sadkowice. 5.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń : - oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l i art. 24ustawy - załącznik Nr 4 do SIWZ, - oświadczenie że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie, - oświadczenie, że oferent zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 wraz z załącznikiem 7a do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, - oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia/ wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5% ofertowej ceny brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego, oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione. - oświadczenie, iż Wykonawca będzie nadzorował roboty objęte Projektem, a liczba pobytów Wykonawcy na budowie zapewni prawidłowy nadzór autorski nad przebiegiem robót . 6.2. Wykaz dokumentów a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga : Wykonawcy składają oświadczenie zawierające: imię nazwisko, datę urodzenia miejsce zamieszkania, seria i numer dowodu osobistego wydany przez, Nr pesel, Nr NIP oraz adres właściwego Urzędu Skarbowego (załącznik Nr 3 do SIWZ) b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik Nr 6 do SIWZ. c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osoby/osób ze strony Wykonawcy, która/re będzie/ą wykonywać zamówienie, tj. uprawnienia do projektowania robót branży konstrukcyjno-budowlanej , branży sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych oraz sieci i instalacji elektrycznych d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby/ób która/e będzie/ą pełnić funkcje projektanta w zakresie zamówienia do właściwej dla niego/nich Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. e) polisa/sy ubezpieczeniową/e odpowiedzialności cywilnej inżynierów budownictwa za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż równowartość 50.000 Euro osoby/osób, która/re będzie/ą pełnić funkcje projektantów i nadzoru autorskiego w zakresie zamówienia e/ wykaz ważniejszych projektów wykonywanych w ostatnich 3 latach, o charakterze objętym niniejszym zamówieniem, w tym : projektów i nadzorów autorskich nad robotami polegającymi na budowie, rozbudowie lub modernizacji stacji wodociągowej o wyd. min. 50 m3/h z podaniem wartości dokumentacji i rodzaju nadzorowanych robót, daty wykonania oraz odbiorców- z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dokumentacje zostały wykonane z należytą starannością- listy referencyjne - załącznik Nr 5 do SIWZ f) zaakceptowany wzór umowy wraz z załącznikiem - załącznik Nr 7 i Nr 7a do SIWZ. g) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie h) upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. i) udokumentują dokonanie wizji na terenie przyszłej stacji uzdatniania wody w m. Studzianki - załącznik Nr 8 do SIWZ, j) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentu o którym mowa w ppkt. a) składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w§ 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. ) Uwagi: 1. Wszystkie dokumenty, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w ppkt. h, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2. . Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach