Przetargi.pl
Wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym.

Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-973 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 62
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4749364, 4749357 , fax. 022 4749364
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Koleje Państwowe Spółka Akcyjna
    ul. Szczęśliwicka 62 62
    00-973 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4749364, 4749357, fax. 022 4749364
    REGON: 00012680100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla projektu pn.: Budowa dworca kolejowego Kraków Główny zintegrowanego z miejskim transportem publicznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia wynosi 1 550 000 PLN ( lub równowartość w Euro). Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego dla projektu pn.: BUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO KRAKÓW GŁÓWNY ZINTEGROWANEGO Z MIEJSKIM TRANSPORTEM PUBLICZNYM. Realizacja zamówienia będzie przebiegać w kolejno następujących po sobie etapach: Etap I : 1) Aktualizacja technologii wykonania i wyceny kosztów robót remontowych (naprawczych) konstrukcji nośnej łącznie z naprawą dylatacji i izolacji. Dla realizacji tej części zamówienia wykonawca powinien wnikliwie przeanalizować ekspertyzę techniczną z częścią rysunkową, wycenę kosztów, załączniki techniczne (karty techniczne, specyfikacje techniczne materiałów ujętych w wycenie do robót naprawczych) i alternatywnie uwzględnić w wycenie kosztów inne materiały izolacyjne dostępne na rynku. Opracować Wycenę kosztów naprawczych oraz zestawienie zmian (rzeczowo i ilościowo) z przyporządkowaniem ich włączenia do odpowiedniego kosztorysu pomocniczego w Wycenie robót naprawczych. 2) Aktualizacja technologii wykonania i wyceny kosztów robót ogniochronnych (przeciwpożarowych) nieosłoniętych stalowych elementów konstrukcyjnych oraz naprawczych (rekonstrukcyjnych, uzupełniających, regeneracyjnych) zabezpieczeń ogniochronnych (przeciwpożarowych). Zadania do wykonania przez Wykonawcę to: a) wnikliwie przeanalizować opracowanie pn.: Wycena kosztów zabezpieczenia przeciwpożarowego, b) rozważyć, na podstawie danych z rynku, zastosowanie i uwzględnienie w Wycenie kosztów zabezpieczenia przeciwpożarowego inne materiały dopuszczone do stosowania z załączeniem stosownych aprobat technicznych lub certyfikatów oraz opisów technologii i zakresów stosowania. 3) Wykonanie projektów wykonawczych. Wykonawca powinien wnikliwie przeanalizować projekty budowlane z załącznikami, dokonać wizji lokalnej oraz aktualizacji projektów budowlanych, uwzględniając wymagania aktualnie obowiązującego prawa oraz postanowień decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego i decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, a także autorskich wytycznych architektonicznych do wykonania projektów wykonawczych. Etap II : 1) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i wyposażenia technicznego. Branżowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych winny cechować się przejrzystym i czytelnym układem strukturalnym. 2) Wykonanie Przedmiaru robót i Kosztorysu inwestorskiego. Wykonawca w Opisie technicznym do Przedmiaru robót i Kosztorysu inwestorskiego szczegółowo określi przyjęte założenia dotyczące równoległego prowadzenia robót budowlano-montażowych łącznie z robotami remontowymi (naprawczymi) i zabezpieczenia przeciwpożarowego w obszarach wspólnych. 3) Opracowanie operatu bezpieczeństwa obiektu dworca oraz użytkowników i podróżnych. Na tym etapie realizacji Części Przedmiotu Zamówienia Wykonawca powinien opracować kompleksowy program zorganizowanych działań na czas sytuacji kryzysowej, a w szczególności paniki w wyniku pożaru, ataku terrorystycznego lub zagrożenia Państwa. Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia ujęto w części III SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 30 000 PLN lub równowartości w EURO zgodnie z Pzp. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 8% ceny ofertowej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków zamawiający wymaga złożenia przez wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW łącznie z Załącznikiem A do Formularza ofertowego. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku Wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej, b) spółką jawną - wspólnika, c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu, d) spółką komandytową - komplementariusza, e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza, f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4) Pzp) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. 7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego (sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW), w roku bieżącym i w przeciągu ostatnich 2 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie. 8. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW) zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednego zamówienia dotyczącego wykonania dokumentacji technicznej obejmującej koncepcję architektoniczno-przestrzenną, projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, przedmiar robót i kosztorys inwestorski dla obiektu kubaturowego z instalacjami o wartości robót budowlano - montażowych nie mniejszej niż 20.000.000 PLN brutto (lub równowartości w EURO). 9. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 8 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 10. Wykaz osób (sporządzony według wzorów stanowiących załącznik nr 6 i 7 do niniejszej IDW), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty (indywidualne oświadczenia ekspertów o gotowości pracy w realizacji zamówienia), muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel spełnia warunki stawiane przez Zamawiającego. Kierownik Zespołu i Projektanci muszą posiadać uprawnienia do projektowania bez ograniczeń. 11. Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie - w odpowiedniej specjalności, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) oraz zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.) dla każdego eksperta, który będzie pełnił samodzielną funkcję związaną z realizacją zamówienia. 12. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata bilansowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę w każdym ze wskazanych w poprzednim zdaniu lat obrotowych przychodów operacyjnych w kwocie minimum 1.500.000 PLN lub równowartości Euro zgodnie z Pzp. Informacje, o których mowa poniżej muszą być również przedstawione w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszych IDW. 13. Polisa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z załącznikiem nr 9 IDW. 14. Oświadczenie o akceptacji istotnych postanowień umowy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik 10 do IDW. 15. Potwierdzenie wniesienia wadium. Sposób wniesienia wadium opisuje pkt 11 IDW. 16. Pełnomocnictwo Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 17. Pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; w przypadku oferty wspólnej ustanowienie Pełnomocnika przez Wykonawców. 18. Oświadczenie, na podstawie art. 44 Pzp, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. 19. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW. 20. Oświadczenie o pracach przeznaczonych do wykonania przez podwykonawców sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do IDW. 21. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, pkt. 4 i pkt. 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 22. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 i pkt. 21, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 23. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach