Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
- Data zamieszczenia: 2020-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
ul. Kościuszki 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
REGON: 93193481600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na wskazanych drogach publicznych będących w Zarządzie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego opracowania są wymagania dotyczące wykonania i odbioru opracowań projektowych przewidzianych do wykonania w ramach opracowania projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego, o szacunkowej długości 71 400 mb. Zakres zadania 1) Uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do opracowania projektów organizacji ruchu 2) Inwentaryzacja stanu istniejącego (m.in. oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD). 3) Opracowanie zgodnie z uwagami Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu (również w wersji elektronicznej). 4) Wykaz znaków pionowych, poziomych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zawartych w projekcie. 5) Uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń, uzgodnień i opinii w trakcie opracowywania projektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy zostały zawarte w Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 6 do SIWZ, a sposób realizacji zamówienia, odbiór przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1) Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuję się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. Zm) pracowników wykonujących niżej wymienione czynności: a) Pozyskanie niezbędnych materiałów do opracowania projektów organizacji ruchu b) Inwentaryzacji stanu istniejącego w terenie c) opracowanie projektów stałej organizacji ruchu, d) uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń, uzgodnień i opinii w trakcie opracowywania projektów. 2) wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będących wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. 3) obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1). 4) Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.6 oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w postanowieniach projektu umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Strzyżowiec
Dodano: 2023-11-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: „Remont Mostu Grunwaldzkiego we Wrocławiu”
Dodano: 2023-09-28 - Analiza techniczno-ekonomiczna dla zadania: Budowa obejścia m. Złotoryja etapami - Etap II i Etap III. CPV 71322000-1.
Dodano: 2022-10-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Remont Mostu Piaskowego we Wrocławiu"
Dodano: 2022-07-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ”Przebudowa Mostów Trzebnickich”
Dodano: 2021-05-05 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla remontu ulicy Kolejowej w Kotowicach wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Dodano: 2021-03-03 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rozbudowy drogi gminnej nr 1522D w ul. Kopernika w Oleśnicy oraz pełnienie nadzoru autorskiego
Dodano: 2021-02-17 - Analiza techniczno – ekonomiczna dla zadania: Budowa obejścia m. Złotoryja etapami – etap II i etap III. CPV 71322000-1
Dodano: 2021-02-15 - Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy ul. S. Żeromskiego w kilometrażu 0+000 km do 1+326 km wraz z ul.Sienkiewicza i ul. Przedwiośnie
Dodano: 2021-02-01 - „Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi polegającej na budowie chodnika wraz z przejściem dla pieszych przy ul. Brochowskiej (działka nr 353/2 obręb Iwiny) w Iwinach i ul. Koreańskiej (działka nr 50/2 obręb Brochów) we Wrocławiu wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego”
Dodano: 2021-02-01