Przetargi.pl
Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Stare Babice

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Stare Babice
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów przebudowy dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice. 2. Zamówienie zostanie udzielone w Częściach, tj.: 1) Część 1 – Projekt przebudowy ul. Pohulanka w Starych Babicach. 2) Część 2 – Projekt przebudowy ul. Lutosławskiego w Klaudynie; Projekt przebudowy ul. Szymanowskiego na odcinku od ul. Lutosławskiego do ul. Ciećwierza w Klaudynie. 3. UWAGA! Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia dla Części 1 i 2 będzie musiał złożyć wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.). Mając na uwadze powyższe Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia dla Części nr 1 i 2 musi uwzględnić w dokumentacji projektowej wymagania wynikające z wyżej przywołanego aktu prawnego. 4. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 obejmuje: 1) wykonanie projektów: budowlanego i wykonawczego obejmujących swym zakresem: a) przebudowę ul. Pohulanka w Starych Babicach na odcinku od drogi powiatowej ul. Sienkiewicza do drogi gminnej ul. Zielonej (włącznie ze skrzyżowaniem ul. Pohulanka i Zielonej wraz ze skrzyżowaniami z drogami poprzecznymi zlokalizowanymi w ciągu przebudowywanego odcinka tj. ul. Modrzewiową, Agawy. Krętą, Kalinową, Żurawiowe Mokradła, Maczka, Andersa i Zieloną oraz chodnikiem wzdłuż przebudowywanego odcinka i drogą dla rowerów (na odcinku od ul. Agawy do ul. Sienkiewicza); - nawierzchnię jezdni należy projektować z asfaltobetonu wraz z podbudową jak dla kategorii ruchu KR-3 (chyba, że Projektant uzna, że należy zaprojektować jezdnię dla wyższej kategorii ruchu wówczas należy uzgodnić takie rozwiązanie z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego); - nawierzchnię chodników należy zaprojektować z kostki betonowej o grubości 6 cm w kolorze szarym, nawierzchnię dróg dla rowerów należy zaprojektować z asfaltobetonu wraz z podbudową; UWAGA! Na ul. Pohulanka na odcinku od ul. Zielonej do ul. Agawy (po wschodniej stronie) Zamawiający wykonuje projekt ścieżki rowerowej w ramach odrębnego opracowania. Na stronie Zamawiającego zostanie udostępniona koncepcja rozwiązania projektowego w zakresie ścieżki rowerowej. Wykonawca wykonując przedmiot niniejszego zamówienia będzie miał obowiązek dowiązania się do projektowanej ścieżki. Po zawarciu umowy Zamawiający udostępni kontakt do projektanta celem współpracy i koordynacji Wykonawców w zakresie wykonywanych projektów. UWAGA! Wykonawca musi zaprojektować drogę dla rowerów wzdłuż ul. Pohulanka po wschodniej stronie na odcinku od ul. Agawy do ul. Sienkiewicza nawiązując do wykonywanego projektu drogi dla rowerów, o którym mowa wyżej. - zjazdy z nowoprojektowanej drogi do posesji należy zaprojektować w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości oraz wykonać je z kostki betonowej o grubości 8 cm w kolorze czerwonym, należy projektować zjazdy indywidualne (promień min R=3, skosy 1:1 o szerokości min. 4,5 w tym jezdnię zjazdu o szerokości nie mniej niż 3,0 m), w przypadku zjazdów „podwójnych” można projektować zjazdy o większej szerokości niż dla zjazdów indywidualnych; - w przypadku nieruchomości niezabudowanych zjazdy należy zlokalizować w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości, a gdy nie będzie możliwy kontakt z nimi w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego; - w zakresie skrzyżowań z drogami poprzecznymi zlokalizowanymi w ciągu drogi stanowiącej przedmiot zamówienia należy zaprojektować przebudowę dróg poprzecznych w głąb na odcinku co najmniej 10 m – licząc od nowo projektowanych krawędzi jezdni ul. Pohulanka; - Wykonawca przed zaopiniowaniem lub zatwierdzeniem projektu lub złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej (ZRiD) ma obowiązek uzgadniać z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego koncepcję przebudowy drogi stanowiącej przedmiot zamówienia; - projekt w zakresie włączenia w drogę powiatową ul. Sienkiewicza należy uzgodnić w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim; b) inwentaryzację szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją i uzyskiwania ewentualnych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów; c) odwodnienie ul. Pohulanka w Starych Babicach na odcinku od drogi powiatowej ul. Sienkiewicza do drogi gminnej ul. Zielonej (wraz ze skrzyżowaniem ul. Pohulanka i Zielonej); - Zamawiający informuje, że w ul. Rudnickiego (na skrzyżowaniu z ul. Maczka – około 400 m od ul. Pohulanka na wschód) istnieje odwodnienie w postaci rurociągu, gdzie Wykonawca może włączyć się kanalizacją odprowadzającą wody deszczowe z projektowanej drogi lub może wykorzystać końcówkę istniejącego rowu Z-8 znajdującego się około 250 m na zachód od ul. Pohulanka (na wysokości ul. Kalinowej); - projekt należy uzgodnić z właściwą jednostką w zakresie odprowadzenia wód deszczowych do rowu melioracyjnego oraz w przypadku konieczności przebudowy lub naruszenia urządzeń melioracyjnych; - Wykonawca musi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonać operat wodnoprawny oraz uzyskać pozwolenie wodnoprawne; d) likwidację kolizji projektowanej drogi z urządzeniami infrastruktury technicznej (projekty branżowe), których usunięcie jest konieczne dla prawidłowego, zgodnego z przepisami i warunkami technicznymi zaprojektowania przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie warunków, opinii, zatwierdzeń i innych niezbędnych uzgodnień od właścicieli bądź użytkowników tych urządzeń; e) budowę nowej linii oświetlenia ulicznego (przewód podziemny) w pasie przebudowywanej drogi w tym uzgodnienie przyłączenia i zasilania linii z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej, f) likwidację istniejącego oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na słupach linii energetycznej w tym uzgodnienie likwidacji z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej; g) budowę kanału technologicznego w przypadku, kiedy w odpowiedzi na zawiadomienie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 4.3 poniżej zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału; h) wykonanie innych opracowań, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji ZRiD; 2) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanej ul. Pohulanka w Starych Babicach na odcinku od drogi powiatowej ul. Sienkiewicza do drogi gminnej ul. Zielonej (wraz ze skrzyżowaniem ul. Pohulanka i Zielonej); a) projekt stałej organizacji ruchu należy przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje umowy ze strony Zamawiającego; b) projekt stałej organizacji ruchu podlega zaopiniowaniu we właściwym Referacie U.G. Stare Babice prowadzącym zarząd nad drogami gminnymi; c) projekt stałej organizacji ruchu we właściwym zakresie i zgodnie z posiadanymi kompetencjami podlega zatwierdzeniu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim; 3) Zamawiający informuje, że zamieścił w dniu 14.04.2017 r. na swojej stronie zawiadomienie o zamiarze udostępnienia kanału technologicznego w trybie art. 39 ust. 6a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn. zm.) – http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=116233. W przypadku, kiedy w odpowiedzi na zawiadomienie zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału Wykonawca będzie miał obowiązek zaprojektować kanał w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 4) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie projektowanej przebudowy dróg; 5) całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; 6) wystąpienie z wnioskiem do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) dla projektowanego przedsięwzięcia oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych; 7) wystąpienie z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.) oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; 5. Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 2 obejmuje: 1) wykonanie projektów: budowlanego i wykonawczego obejmujących swym zakresem: UWAGA! Ze względu na dwa odrębne zadania budżetowe składające się na przedmiot zamówienia dla Części nr 2 Wykonawca musi wykonać dwie odrębne dokumentacje projektowe w zakresie określonym poniżej (całość prac stanowiąca przedmiot zamówienia dla Części nr 2 opisana poniżej) dla odcinka ul. Lutosławskiego w Klaudynie (od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego do ul. Szymanowskiego wraz ze skrzyżowaniem z tą drogą) i odcinka ul. Szymanowskiego w Klaudynie (od ul. Lutosławskiego do ul. Ciećwierza wraz ze skrzyżowaniem z tą drogą). a) przebudowę ul. Lutosławskiego i Szymanowskiego w Klaudynie na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego do drogi gminnej ul. Ciećwierza (włącznie ze skrzyżowaniem ul. Szymanowskiego i Ciećwierza) wraz ze skrzyżowaniami z drogami poprzecznymi zlokalizowanymi w ciągu przebudowywanego odcinka tj. ul. Rodzinną, Góreckiego, Brahmsa, Liszta, Straussa, Paderewskiego, Prokofiewa, Ebro, Karłowicza, Wagnera, Juraty, Vivaldiego, Paganiniego, Wieniawskiego, Verdiego, Czajkowskiego, Mozarta, Ravela i Ciećwierza oraz chodnikiem wzdłuż przebudowywanego odcinka i drogą dla rowerów (na odcinku od ul. Sikorskiego (wraz z połączeniem z istniejąca drogą dla rowerów wzdłuż ul. Sikorskiego) do ul. Lutosławskiego). - nawierzchnię jezdni należy projektować z asfaltobetonu wraz z podbudową jak dla kategorii ruchu KR-3 (chyba, że Projektant uzna, że należy zaprojektować jezdnię dla wyższej kategorii ruchu wówczas należy uzgodnić takie rozwiązanie z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego); - nawierzchnię chodników należy zaprojektować z kostki betonowej o grubości 6 cm w kolorze szarym, nawierzchnię dróg dla rowerów należy zaprojektować z asfaltobetonu wraz z podbudową; UWAGA! Na odcinku ul. Szymanowskiego Zamawiający wykonuje projekt drogi dla rowerów w ramach odrębnego opracowania (przy ścianie lasu od strony zachodniej ulicy). Na stronie Zamawiającego zostanie udostępniona koncepcja rozwiązania projektowego w zakresie ścieżki rowerowej. Wykonawca wykonując przedmiot niniejszego zamówienia będzie miał obowiązek dowiązania się do projektowanej ścieżki. Po zawarciu umowy Zamawiający udostępni kontakt do projektanta celem współpracy i koordynacji Wykonawców w zakresie wykonywanych projektów. UWAGA! Wykonawca musi zaprojektować drogę dla rowerów wzdłuż ul. Lutosławskiego na odcinku od ul. Sikorskiego (wraz z połączeniem z istniejąca drogą dla rowerów wzdłuż ul. Sikorskiego) do ul. Lutosławskiego nawiązując do wykonywanego projektu drogi dla rowerów, o którym mowa wyżej. - zjazdy z nowoprojektowanej drogi do posesji należy zaprojektować w śladzie istniejących i w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości oraz wykonać je z kostki betonowej o grubości 8 cm w kolorze czerwonym, należy projektować zjazdy (promień min R=3, skosy 1:1 o szerokości min. 4,5 w tym jezdnię zjazdów o szerokości nie mniej niż 3,0 m, w przypadku zjazdów „podwójnych” można projektować zjazdy o większej szerokości niż dla zjazdów indywidualnych; - w przypadku nieruchomości niezabudowanych zjazdy należy zlokalizować w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości, a gdy nie będzie możliwy kontakt z nimi w uzgodnieniu z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego; - w zakresie skrzyżowań z drogami poprzecznymi zlokalizowanymi w ciągu drogi stanowiącej przedmiot zamówienia należy zaprojektować przebudowę dróg poprzecznych w głąb na odcinku co najmniej 10 m – licząc od nowo projektowanych krawędzi jezdni ul. Lutosławskiego i Szymanowskiego; - Wykonawca przed zaopiniowaniem lub zatwierdzeniem projektu lub złożeniem wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) ma obowiązek uzgadniać z osobami odpowiedzialnymi za realizację umowy ze strony Zamawiającego koncepcję przebudowy drogi stanowiącej przedmiot zamówienia; - projekt w zakresie włączenia w drogę wojewódzką nr 898 ul. Sikorskiego (wraz z przejściem dla pieszych i przejazdem dla rowerów do połączenia z istniejącą ścieżką rowerową wzdłuż ul. Sikorskiego) należy uzgodnić w Mazowieckim Zarządzie Dróg Wojewódzkich oraz Departamencie Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego; b) inwentaryzację szaty roślinnej w celu określenia ilości i rodzaju drzew oraz krzewów, które kolidują z planowaną inwestycją i uzyskiwania ewentualnych zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów; c) odwodnienie ul. Lutosławskiego i Szymanowskiego w Klaudynie na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego do drogi gminnej ul. Ciećwierza (wraz ze skrzyżowaniem ul. Szymanowskiego i Ciećwierza); - Zamawiający informuje, że w ul. Prokofiewa istnieje odwodnienie przedmiotowej drogi, które odprowadza wody deszczowe do rowu Z-9, wylot do rowu zlokalizowany jest na działce nr ew. 730/13. W przypadku wykorzystania powyższego rozwiązania konieczne jest dostosowanie istniejącej sieci kanalizacji deszczowej (wraz z separatorem substancji ropopochodnych, zbiornikiem retencyjnym i wylotem) do zwiększonego zrzutu wody pochodzącej z odwodnienia ul. Lutosławskiego i Szymanowskiego. Powyższe wymaga również uzgodnienia z właścicielami działki nr 730/13 warunków wejścia w ich teren – część sieci zlokalizowana jest na wyżej wskazanej nieruchomości lub istnieje możliwość zrzutu wody do rowu Z-9 na północ (około 150 m) od skrzyżowania ul. Szymanowskiego i Ciećwierza - projekt należy uzgodnić z właściwą jednostką w zakresie odprowadzenia wód deszczowych do rowu melioracyjnego oraz w przypadku konieczności przebudowy lub naruszenia urządzeń melioracyjnych; - Wykonawca musi w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonać operat wodnoprawny oraz uzyskać pozwolenie wodnoprawne; d) likwidację kolizji projektowanej drogi z urządzeniami infrastruktury technicznej (projekty branżowe), których usunięcie jest konieczne dla prawidłowego, zgodnego z przepisami i warunkami technicznymi zaprojektowania przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie warunków, opinii, zatwierdzeń i innych niezbędnych uzgodnień od właścicieli bądź użytkowników tych urządzeń; e) budowę nowej linii oświetlenia ulicznego (przewód podziemny) w pasie przebudowywanej drogi w tym uzgodnienie przyłączenia i zasilania linii z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej, f) likwidację istniejącego oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na słupach linii energetycznej w tym uzgodnienie likwidacji z właściwym operatorem sieci i dostawcą energii elektrycznej; g) budowę kanału technologicznego w przypadku, kiedy w odpowiedzi na zawiadomienie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 5.3 poniżej zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału; h) wykonanie innych opracowań, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania decyzji ZRiD; 2) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu nowo projektowanej ul. Lutosławskiego i Szymanowskiego w Klaudynie na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 898 ul. Sikorskiego do drogi gminnej ul. Ciećwierza (wraz ze skrzyżowaniem ul. Szymanowskiego i Ciećwierza); a) projekt stałej organizacji ruchu należy przed zaopiniowaniem i zatwierdzeniem należy uzgodnić z osobami odpowiedzialnymi za realizacje umowy ze strony Zamawiającego; b) projekt stałej organizacji ruchu podlega zaopiniowaniu we właściwym Referacie U.G. Stare Babice prowadzącym zarząd nad drogami gminnymi; c) projekt stałej organizacji ruchu we właściwym zakresie i zgodnie z posiadanymi kompetencjami podlega zatwierdzeniu w Mazowieckim Zarządzie Dróg Wojewódzkich oraz Departamencie Infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego – w szczególności w rejonie skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 898 ul. Sikorskiego; d) projekt stałej organizacji ruchu we właściwym zakresie i zgodnie z posiadanymi kompetencjami podlega zatwierdzeniu w Zarządzie Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim; 3) Zamawiający informuje, że zamieścił w dniu 14.04.2017 r. na swojej stronie zawiadomienie o zamiarze udostępnienia kanału technologicznego w trybie art. 39 ust. 6a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn. zm.) – http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=116233. W przypadku, kiedy w odpowiedzi na zawiadomienie zgłosi się podmiot zainteresowany udostępnieniem takiego kanału Wykonawca będzie miał obowiązek zaprojektować kanał w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 4) wykonanie badań geotechnicznych w zakresie projektowanej przebudowy dróg; 5) całkowitą obsługę geodezyjną przedmiotu zamówienia w tym uzyskanie map do celów projektowych, map podziałowych na potrzeby uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz uzyskanie opinii z koordynacji usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu; 6) wystąpienie z wnioskiem do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych w trybie ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.) dla projektowanego przedsięwzięcia oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych; 7) wystąpienie z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.) oraz uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej; 6. Przedmiot zamówienia dla Części nr 1 i 2 powinien być wykonany w oparciu o: 1) Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124); 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. nr 220 z 2003 r. poz. 2181 z późń. zm); 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. nr 177 z 2003 r. poz. 1729 z późń. zm.); 4) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) 5) Ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późń. zm.) 6) Ustawę z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 poz. 519 z późń. zm.); 7) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn. zm.); 8) Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.); 9) Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r. poz. 353 z późn. zm.); 10) inne przepisy i wytyczne mające zastosowanie w danym przedmiocie zamówienia; 11) zapisy i warunki określone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. 7. Dokumentacja projektowa wykonana w ramach realizacji przedmiotu zamówienia tj. określona w pkt. 4 i 5 powyżej musi być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz przepisami określonymi w pkt. 6 powyżej i musi zawierać między innymi: 1) projekty budowlane i projekty wykonawcze w ilości 5 egz. 2) przedmiary robót w ilości 2 egz. 3) kosztorysy inwestorskie w ilości 2 egz. 4) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawarta w każdym egzemplarzu projektu budowlanego; 5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w ilości 2 egz. 6) inne opracowania wymagane przepisami prawa. Uwaga! Cała dokumentacja projektowa wykonana w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i przekazana Zamawiającemu musi być także dostarczona na płycie CD lub innym nośniku, z którego dane będzie można odtworzyć na komputerze. Dokumentację należy zapisać w formacie PDF. 8. Projekt organizacji ruchu określony w pkt. 4.2 i 5.2 powyżej musi zawierać: 1) zatwierdzony projekt organizacji ruchu w ilości 2 egz. 2) przedmiary robót w ilości 2 egz. 3) kosztorysy inwestorskie w ilości 2 egz. Uwaga! Projekt organizacji ruchu w zakresie jak wyżej przekazany Zamawiającemu (po zatwierdzeniu) musi być także dostarczony na płycie CD lub innym nośniku, z którego dane będzie można odtworzyć na komputerze. Dokumentację należy zapisać w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach