Przetargi.pl
Opracowanie kompleks. dokum. projekt. - kosztorysowej w celu rozbudowy ul.Poniatowskiego na odc. długości ok. 300 mb od ul. Przyłuskiego do ul. Kościuszki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2023/21.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kompleks. dokum. projekt. - kosztorysowej w celu rozbudowy ul.Poniatowskiego na odc. długości ok. 300 mb od ul. Przyłuskiego do ul. Kościuszki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2023/21.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Poniatowskiego na odcinku długości ok. 300 mb od ul. Przyłuskiego do ul. Kościuszki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2023/21 pn. „Opracowanie projektu przebudowy ul. Poniatowskiego”.2. W ramach prac projektowych należy uwzględnić m.in.:1) wykonanie kompleksowego projektu rozbudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, poboczy (wg załączonej koncepcji).2) zaprojektowanie odwodnienia pasa drogowego,3) opracowanie branżowe polegające na przebudowie kolizji z układem drogowym,4) projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych niwelety nawierzchni ulic przyległych oraz zjazdów,5) projektowane przekroje podłużne chodników należy wyprofilować w sposób zapewniający płynne przejście pieszych przez skrzyżowania oraz zjazdy, 6) oświetlenie projektowanej drogi należy wykonać w technologii LED,7) uzyskanie niezbędnego uzgodnienia branżowych na trasie projektowanej drogi wraz z urządzeniami towarzyszącymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,8) w przypadku konieczności - uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno -budowlanych, 9) w przypadku stwierdzenia w obrębie planowanej inwestycji (w szczególności w obrębie przeznaczonych do usunięcia zadrzewień przydrożnych) występowania gatunków roślin, grzybów oraz zwierząt stanowiących przedmiot ochrony prawnej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalających na odstępstwa od obowiązujących zakazów w rozumieniu art. 51, 52 i 56 ustawy o ochronie przyrody oraz uzyskać niezbędne zgody (decyzje derogacyjne) zezwalające na odstępstwa od zakazów obowiązujących w stosunku do gatunków chronionych. Sporządzone wnioski o uzyskanie decyzji derogacyjnych należy uzgodnić z ROŚiR Urzędu Miejskiego w Łomiankach,10) na życzenie Zamawiającego dokonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia,11) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji wysokościowej wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych wraz z określeniem spadków podłużnych, dojść do furtek oraz istniejących urządzeń kolidujących z przebudowywaną drogą.12) oświetlenie projektowanej drogi należy wykonać w technologii LED,3. Zakres dokumentacji obejmuje:1) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,2) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,3) mapę z dokonanymi podziałami działek wraz z ich powierzchnią oraz z zestawieniem właścicieli gruntów objętych projektem (jeśli będzie taka potrzeba) – 5 egz. wraz z wersją elektroniczną,4) badania geologiczne,5) projekt budowlany – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną:6) projekt zagospodarowania działki lub terenu,7) projekt architektoniczno-budowlany,8) projekt techniczny,9) projekt gospodarki zieleni uzgodniony przez ROŚiR Urzędu Miejskiego w Łomiankach wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki oraz ewentualnego planu nasadzeń zastępczych w uzgodnieniu z Zamawiającym – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,10) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, 11) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,12) przedmiar robót – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,13) kosztorys inwestorski – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,14) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,15) informację BIOZ – 3 egz,16) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami, właścicielami sieci,17) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na zrzut wody deszczowej – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,18) uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej bądź właściwego pozwolenia na budowę.UWAGA ! Ilość egzemplarzy wyszczególnionych powyżej jest ilością które Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmuje egzemplarzy niezbędnych do uzyskania stosownych uzgodnień.5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach