Gmina Łomianki ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
Warszawska 115
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
REGON: 1181768394 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oprac. kompleks. dok. projekt.-kosztorys. w celu rozbudowy ul. Wąskiej na odc. długości ok. 450 mb od ul. Długiej do ul. Dolnej w ramach zad. inwest. nr 2024/08 pn.: „Przebudowa ul. Wąskiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Wąskiej na odcinku długości ok. 450 mb od ul. Długiej do ul. Dolnej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/08pn.: „Przebudowa ul. Wąskiej”.2. W ramach prac projektowych należy uwzględnić m.in.:a) wykonanie kompleksowego projektu rozbudowy drogi w zakresie wykonania nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, poboczy,b) zaprojektowanie odwodnienia pasa drogowego ul. Wąskiej,c) zaprojektowanie odwodnienia obrębu skrzyżowania ul. Dolnej,d) opracowanie branżowe polegające na przebudowie kolizji z układem drogowym,e) projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych niwelety nawierzchni ulic przyległych oraz zjazdów,f) projektowane przekroje podłużne chodników należy wyprofilować w sposób zapewniający płynne przejście pieszych przez skrzyżowania oraz zjazdy, g) oświetlenie projektowanej drogi należy wykonać w technologii LED,h) w terminie jednego miesiąca od daty podpisania zamówienia należy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji. Zamawiający w ciągu 14 dni zaopiniuje przedstawione rozwiązanie,i) uzyskanie niezbędnego uzgodnienia branżowych na trasie projektowanej drogi wraz z urządzeniami towarzyszącymi zgodnie z obowiązującymi przepisami,j) w przypadku konieczności - uzyskanie odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych, k) w przypadku stwierdzenia w obrębie planowanej inwestycji (w szczególności w obrębie przeznaczonych do usunięcia zadrzewień przydrożnych) występowania gatunków roślin, grzybów oraz zwierząt stanowiących przedmiot ochrony prawnej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalających na odstępstwa od obowiązujących zakazów w rozumieniu art. 51, 52 i 56 ustawy o ochronie przyrody oraz uzyskać niezbędne zgody (decyzje derogacyjne) zezwalające na odstępstwa od zakazów obowiązujących w stosunku do gatunków chronionych. Sporządzone wnioski o uzyskanie decyzji derogacyjnych należy uzgodnić z ROŚ Urzędu Miejskiego w Łomiankach,l) na życzenie Zamawiającego dokonanie aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia,m) wykonanie szczegółowej inwentaryzacji wysokościowej wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych wraz z określeniem spadków podłużnych, dojść do furtek oraz istniejących urządzeń kolidujących z przebudowywaną drogą.n) oświetlenie projektowanej drogi należy wykonać w technologii LED,3. Zakres dokumentacji obejmuje:a) plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,b) mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,c) mapę z dokonanymi podziałami działek wraz z ich powierzchnią oraz z zestawieniem właścicieli gruntów objętych projektem (jeśli będzie taka potrzeba) – 5 egz. wraz z wersją elektroniczną,d) badania geologiczne,e) projekt budowlany – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną: projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny,f) projekt gospodarki zieleni uzgodniony przez ROŚ Urzędu Miejskiego w Łomiankach wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki oraz ewentualnego planu nasadzeń zastępczych w uzgodnieniu z Zamawiającym – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,g) przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji, h) projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,i) przedmiar robót – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,j) kosztorys inwestorski – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,k) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,l) informację BIOZ – 3 egz,m) uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami, właścicielami sieci,n) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na zrzut wody deszczowej – 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,o) uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej bądź pozwolenia na budowę.4. Zastosowane w dokumentacji rozwiązania tj. np. parametry techniczne, ekologiczne muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i dyrektywami Unii Europejskiej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. W celu właściwego opisu zastosowanych w dokumentacji projektowej produktów, materiałów i urządzeń projektowanych rozwiązań Wykonawca wskaże cechy charakterystyczne, funkcjonalne, żywotność produktu i inne ważne dla funkcjonowania projektowanych obiektów. Niedopuszczalne jest posługiwanie się znakiem towarowym, typem, marką, patentem pochodzenia, nazwą producenta itp.,5. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami na dzień składania jej u Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 3 dni od daty otrzymania do udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na ewentualne zapytania wykonawców, jakie mogą wpłynąć podczas ogłoszenia przetargu na roboty budowlane na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji projektowej.7. Wykonawca dołączy do opracowanej dokumentacji projektowej pisemne oświadczenie, że dokumentacja została opracowana zgodnie z umową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami techniczno-budowlanymi oraz że jest w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71221000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oprac. kompl. dokum.i projekt.-koszt. w celu rozbud. ul. Poniatowskiego na odc. od ul. Przyłuskiego do ul. Kościuszki w ram. zad. inwest. nr 2023/21 pn.: „Oprac. projektu przebud. ul. Poniatowskiego”
Dodano: 2024-06-17 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ul. Willowej, ul. Jesionowej, ul. Koncertowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/07.
Dodano: 2024-06-05 - Opracowanie kompleks. dokum. projekt. - kosztorysowej w celu rozbudowy ul.Poniatowskiego na odc. długości ok. 300 mb od ul. Przyłuskiego do ul. Kościuszki w ramach zadania inwestycyjnego nr 2023/21.
Dodano: 2024-05-27 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ul. Willowej, ul. Jesionowej, ul. Koncertowej w ramach zadania inwestycyjnego nr 2024/07.
Dodano: 2024-05-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej na remont instalacji sanitarnych z remontem pomieszczeń bloku żywienia w Przedszkolu nr 237 przy ul. Tyszkiewicza 33 - numer postępowania: 22/ZP/24
Dodano: 2024-03-28 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej budynku mieszkalnego przy ul. Żyznej w Płocku wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2024-02-22 - Opracowanie koncepcji przebudowy, rozbudowy oraz nadbudowy istniejących budynków użytkowych wraz z przygotowaniem wniosków o wydanie warunków zabudowy dla nieruchomości przy ul. Łopuszańskiej 5/7.
Dodano: 2023-10-30 - Opracowanie dokumentacji technicznej na remonty budynków IAS w Warszawie” – zadanie 5 (Maków Mazowiecki, Ostrów Mazowiecka, Ciechanów, Pułtusk, Gostynin)
Dodano: 2023-10-02 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa i rozbudowa budowli hydrotechnicznych w Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu”
Dodano: 2023-09-24 - Remont OSP w Gąskach celem utworzenia lokalnego centrum integracyjnego w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-09-04