Miasto Rybnik ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
- Data zamieszczenia: 2013-01-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
ul. B. Chrobrego 2 2
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 032 4223011, fax. 032 4224124 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.rybnik.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej i na ul. Pod Lasem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej i na ul. Pod Lasem. Zadanie nr 1: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Jastrzębskiej. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie granic istniejącego pasa drogowego oraz wykonanie podziałów nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami) dla maksymalnie 4 działek. Stabilizacja punktów granicznych nowopowstałych działek maksymalnie w ilości 19 sztuk. Przygotowanie dokumentacji do przyjęcia działek w całości dla maksymalnie 1 działki. Przez ustalenie granic istniejącego pasa drogowego rozumie się odszukanie, wznowienie lub rozgraniczenie dla maksymalnie 30 punktów. Zadanie nr 2: Wykonanie projektów podziału nieruchomości wraz ze stabilizacją punktów granicznych na ul. Pod Lasem. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie granic istniejącego pasa drogowego oraz wykonanie podziałów nieruchomości w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2003 nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami) dla maksymalnie 74 działek. Stabilizacja punktów granicznych nowopowstałych działek maksymalnie w ilości 185 sztuk. Przygotowanie dokumentacji do przyjęcia działek w całości dla maksymalnie 2 działek. Przez ustalenie granic istniejącego pasa drogowego rozumie się odszukanie, wznowienie lub rozgraniczenie dla maksymalnie 160 punktów. Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia Rzeczywista ilość poszczególnych elementów zostanie ustalona w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci wybranemu Wykonawcy cenę wynikającą z faktycznie wykonanych prac. Projekty podziału wykonać dla każdej nieruchomości w 10 egz. Na każdym etapie prac Wykonawca robót winien ściśle współpracować z Wydziałem Dróg Urzędu Miasta Rybnika. Przy pracach związanych z ustaleniem granic współrzędne punktów granicznych z Ośrodka Dokumentacji należy traktować, jako przykładowe i nie mogą być podstawą do określenia położenia punktów granicznych w terenie. Ustalenie granic dzielonych działek należy przeprowadzić zgodnie z rozporządzeniem o ewidencji gruntów i budynków. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów granicznych dla starych granic wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Projekty podziału wykonać w oparciu o pomierzone granice (stare i nowe) na obowiązującą osnowę geodezyjną. Współrzędne punktów granicznych ujawnione w ewidencji niepomierzone na aktualnie obowiązującej osnowie geodezyjnej i niespełniające standardów wynikających z rozporządzenia o ewidencji gruntów i budynków nie mogą być w bezpośredni sposób wykorzystane do wyniesienia w teren. Wykorzystaną istniejącą osnowę oraz zakładaną nową przekazać inwestorowi w formie kart opisów topograficznych z współrzędnymi tych punktów. Obligatoryjną częścią przekazywanych załączników jest oryginał protokołu z przyjęcia granic z klauzulą potwierdzającą przyjęcie operatu do zasobu. Sporządzić zestawienie działek dla całego pasa drogowego a w razie konieczności sporządzić wykazy synchronizacyjne uzgadniające ewidencje gruntów z KW. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Regulacja stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona - 4 części
Dodano: 2016-06-17 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zamysłów
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2016
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie dokumentacji w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) oraz w trybie art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. z dn. 7 maja 2015r. - Dz. U. z 2015 r. poz. 782)
Dodano: 2016-04-07 - Wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby miasta Radlin
Dodano: 2016-03-08 - Sporządzenie map do celów projektowych.
Dodano: 2016-03-01 - Wybór jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania opracowań geodezyjnych
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w latach 2016-2017 na terenie Gminy Siewierz
Dodano: 2015-12-23 - Przetworzenie hybrydowej mapy zasadniczej części obszaru Powiatu Będzińskiego dla którego źródłowe mapy analogowe utworzone były w skali 1:2000, określonego w załączniku, metodą wektoryzacji wraz z zasileniem baz danych BDOT, GESUT, EGiB prowadzonych w systemie informacji o terenie GEO - INFO.
Dodano: 2015-09-21