Powiat Częstochowski ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
- Data zamieszczenia: 2016-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Częstochowski
ul. Jana III Sobieskiego 9 9
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
REGON: 15218083700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Regulacja stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona - 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dot. regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek zajętych pod drogi w oparciu o Kodeks Napoleona w podziale na 4 części zgodnie z poniższymi wytycznymi technicznymi. Wytyczne techniczne dotyczą wszystkich w/w części: 1. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwa etapy prac. I etap prac: a)Wykonawca wykaże, że wyżej wyszczególnione działki ewidencyjne odpowiadają działkom drogowym na Mapach Taktycznych Polski oraz że ich przebieg i położenie nie zmieniły się od 1946r. Wyniki opracowanej w 2015r. dokumentacji dot. porównania Map Taktycznych Polski (około 4 map w skali 1:100 000) P45 S28, P46 S28, P46 S29, P45 S29 dostępnych na stronie http://www.mapywig.org/ Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego 1919-1939 dostępne są do wglądu u Zamawiającego. b)Wykonawca dokona analizy stanu zagospodarowania działek drogowych wymienionych w pkt a) oraz uzgodni te dane z treścią map zasobu geodezyjnego (ewidencyjna, zasadnicza) celem wyłonienia działek, które w jakiejś części znajdują się pod budynkami, budowlami lub poza ogrodzeniami posesji. W zakresie niezbędnym do ww. analizy Wykonawca dokona weryfikacji przebiegu dróg w terenie. W razie wątpliwości wykona stosowne pomiary i opracuje ich wyniki (ta czynność będzie podlegać zgłoszeniu). Wykonawca sporządzi opinię, osobno dla każdej działki, w której wskaże, jakie elementy pasa drogowego znajdują się w jej obszarze oraz sporządzi koncepcję jej podziału. c)Wykonawca, po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem referatu ewidencji gruntów i budynków i z kierownikiem PODGiK terminu, dokonana analizy zapisów rejestrów ewidencji gruntów i budynków od założenia ewidencji do chwili obecnej w zakresie ww. działek, w celu wykazania władającego tymi gruntami. Do wykonanego opracowania należy dołączyć kserokopie rejestru gruntów lub protokołu stanu posiadania z założenia ewidencji gruntów oraz wydruki map taktycznych (jako część operatu dla Zamawiającego). d)Wykonawca wykonana ocenę archiwów pod kątem własnościowym z wykorzystaniem opracowań znajdujących się u Zamawiającego, w celu wykazania, że dla ww. działek nie zostały urządzone księgi wieczyste, Rep. hip. czy zbiory dokumentów. II etap prac: a)Dla wszystkich działek drogowych wymienionych w pkt a) etapu I prac, w pas których nie wchodzą budynki, budowle i ogrodzenia, Wykonawca sporządzi po 3 egzemplarze wykazu synchronizacyjnego zawierającego uwagę o tożsamości dróg oraz wyniki analizy przeprowadzonej w pkt. 1. b), c) i d) etapu I prac wytycznych technicznych oraz mapy w skali 1:2000 zawierającej granice i numery działek, w tym przyległych, użytki i klasy, nazwy ulic, budynki i ich numery itp. Wykonawca sporządzi również wydruki map taktycznych, po 2 egzemplarze każdej. b)Wykonawca złoży wnioski do Sądu Rejonowego o założenie księgi wieczystej w oparciu o przepis Kodeksu Napoleona art. 538 lub art. 713. W przypadku wezwania Sądu do usunięcia braków, Wykonawca zobowiązany jest, we wskazanym przez Sąd lub Zamawiającego terminie, do przygotowania poprawionej dokumentacji, udzielenia wyjaśnień w sprawie oraz dołączenia innej niezbędnej dokumentacji. Powyższe może mieć miejsce zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. 2. Jeżeli w wyniku prac realizowanych przez Wykonawcę okaże się, że nie jest możliwe wykonanie dokumentacji, tj. wykazów synchronizacyjnych, będącej przedmiotem zamówienia, dla którejś z w/w działek, Wykonawca sporządzi stosowną opinię, a Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości 30% ceny jednostkowej brutto za wykonanie przedmiotu umowy dla jednej działki, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie (tj.: cena jednostkowa brutto za sporządzenie dokumentacji i złożenie wniosków w sądzie dla jednej działki, w ramach II etapu prac). W ramach I etapu prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu opinie i koncepcje podziału oraz potwierdzenie przyjęcia do PODGiK w Częstochowie dokumentacji geodezyjnej, w części podlegającej zgłoszeniu, o czym mowa w pkt 1b I etapu prac. W ramach II etapu prac Wykonawca złoży we właściwym Sądzie Rejonowym wnioski o założenie księgi wieczystej wraz z wymaganymi załącznikami oraz przekaże Zamawiającemu kopie ww. wniosków zawierających potwierdzenie wykonania czynności wraz z kopią załączników, w tym map taktycznych objętych zleceniem. Dodatkowo Wykonawca przedłoży Zamawiającemu operat zawierający materiały i wnioski z przeprowadzonych analiz wraz ze sprawozdaniem technicznym, w tym opinie, o których mowa w pkt 2. 3.Oferta powinna wskazywać: a) cenę brutto za całość usługi b) cenę jednostkową brutto za sporządzenie dokumentacji i złożenie wniosków w sądzie dla jednej działki, w ramach II etapu prac c) cenę jednostkową brutto za opinię i koncepcję podziału dla jednej działki, sporządzoną w ramach I etapu prac d) termin wykonania zadania Wykonawca na fakturze wykaże w odrębnych pozycjach koszty dotyczące: - sporządzenia dokumentacji i złożenia wniosków w sądzie, - sporządzenia opinii i koncepcji podziału działek, w pas których wchodzą budynki, budowle i ogrodzenia, - sporządzenia opinii dot. braku możliwości wykonania dokumentacji, tj. wykazów synchronizacyjnych, stanowiącej podstawę do wypłaty 30% ceny jednostkowej brutto, za wykonanie przedmiotu umowy dla jednej działki. 4.Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumentację geodezyjną, tj. wypisy i wyrysy z rejestru gruntów i budynków. Z informacji uzyskanych z Wydziału Geodezji i Kartografii wynika, że czas oczekiwania na wydanie wypisów i wyrysów wynosi min. 3 tygodnie. Wykonawca powinien więc na bieżąco realizować prace i zgłaszać potrzebę pozyskania tych dokumentów. 5.Zamawiający powinien otrzymać w wersji papierowej kopię wniosków złożonych w Sądzie Rejonowym o założenie księgi wieczystej wraz z kopią załączników, w tym map taktycznych objętych zleceniem. Numery wszystkich działek dot. każdej z części zamówienia wymienione są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zamysłów
Dodano: 2016-06-07 - Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2016
Dodano: 2016-04-15 - Sporządzenie dokumentacji w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.) oraz w trybie art. 95 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. z dn. 7 maja 2015r. - Dz. U. z 2015 r. poz. 782)
Dodano: 2016-04-07 - Wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby miasta Radlin
Dodano: 2016-03-08 - Sporządzenie map do celów projektowych.
Dodano: 2016-03-01 - Wybór jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania opracowań geodezyjnych
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
Dodano: 2016-02-10 - Świadczenie usług w zakresie prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby gospodarki nieruchomościami w latach 2016-2017 na terenie Gminy Siewierz
Dodano: 2015-12-23 - Przetworzenie hybrydowej mapy zasadniczej części obszaru Powiatu Będzińskiego dla którego źródłowe mapy analogowe utworzone były w skali 1:2000, określonego w załączniku, metodą wektoryzacji wraz z zasileniem baz danych BDOT, GESUT, EGiB prowadzonych w systemie informacji o terenie GEO - INFO.
Dodano: 2015-09-21 - Wykonanie rozgraniczenia pomiędzy nieruchomością położoną w Rybniku obręb Niedobczyce km 6, działką 1226/9 dla której prowadzona jest elektroniczna księga wieczysta GL1Y/00089013/3 a nieruchomościami sąsiednimi położonymi w Rybniku obręb Niedobczyce km 6 działką 1228/9 dla której prowadzona jest elektroniczna księga wieczysta GL1Y/00089116/5 oraz działką 611/9 dla której prowadzona jest elektroniczna księga wieczysta GL1Y/00086257/4
Dodano: 2015-08-05