Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach

Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Płowiecka 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 86 34 , fax. 32 300 86 98
  • Data zamieszczenia: 2016-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach
    ul. Płowiecka 31 31
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 300 86 34, fax. 32 300 86 98
    REGON: 24000925100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach. Zamówienie obejmuje wykonywanie: a) projektów podziału nieruchomości wraz ze wstępnym projektem podziału, b) podziałów nieruchomości w oparciu o Ustawę z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczna (Dz.U. 1998.133.872), c) podziałów nieruchomości w oparciu Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2015.2031 -j.t.), d) podziałów nieruchomości w oparciu o Ustawę z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2015.1774 -j.t.) e) okazywania na wniosek Zamawiającego granic nowo wydzielonych działek w terminie do 2 lat od od uprawomocnienia się decyzji o podziale. f) wskazywanie granic nieruchomości wraz ze sporządzeniem protokołu, g) aktualizacji map w zakresie sytuacji i ewidencji gruntów obejmujące wywiad w terenie, wykonanie pomiarów, uzupełnienie map zgodnie ze stanem faktycznym, h) zmian użytków gruntowych obejmujących wywiad w terenie, wykonanie operatu pomiarów, i) pomiarów kontrolnych stanowisk do ważenia pojazdów. j) Wykonawca zobowiązany jest dla pkt. a),b) i c) - w przypadkach, gdy jest to możliwe - do łączenia działek zapisanych w jednej KW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach