Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
- Data zamieszczenia: 2009-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
ul. Ujejskiego 75 75
85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
REGON: 34051714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych, wielobranżowych podczyszczalni ścieków dla Szpitala Uniwersyteckiego nr 2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych, wielobranżowych podczyszczalni ścieków dla Szpitala Uniwersyteckiego nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczyli następujące dokumenty: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.); 2. Wymagane oświadczenia: 2.1. oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.2. oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.3. oświadczenie o podwykonawcach, 2.4. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisana przez osobę upoważnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ 6 ODDZIAŁOWEGO PRZEDSZKOLA WRAZ Z WĘZŁEM ŻYWIENIOWYM W MAŁEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-07-18 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-07-14 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-06-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowy dróg na terenie gminy Osielsko
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja drogi gminnej Krowice - Bielawy
Dodano: 2016-05-05 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-05-02 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-05-02 - WYKONANIE KOMPLETNEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. CENTRUM SPOŁECZNO- KULTURALNE W WIELKIEJ NIESZAWCE
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej budynku gastronomicznego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie prowadzenia robót budowlanych.
Dodano: 2016-03-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ścieżki rowerowej Wąbrzeźno-Myśliwiec
Dodano: 2016-03-15