Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Szpitala Tucholskiego

Szpital Tucholski Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-500 Tuchola, ul. Nowodworskiego 14-18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3360503, 3360507 , fax. 052 3360507
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Tucholski Sp. z o.o.
    ul. Nowodworskiego 14-18 14-18
    89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3360503, 3360507, fax. 052 3360507
    REGON: 09296557900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust.1 p. 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Szpitala Tucholskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowy projekt obejmie swoim zakresem 3 budynki Szpitala Tucholskiego Budynek szpitala (budynek główny); budynek rehabilitacji administracji szpitala i kotłowni oraz budynek warsztatowy z agregatem prądotwórczym. 2. Zakres planowanych prac w poszczególnych budynkach: a) Budynek szpitala ( budynek główny) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm pow. 1085,00m2 docieplenie dachu płytami wełny mineralnej gr. 20 cm pow. 637,50 m2 b) Budynek rehabilitacji, administracji szpitala i kotłowni wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, drewnianej na pcv pow. 141,12 m2 docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm pow. 665,00 m2 docieplenie dachu płytami wełny mineralnej gr. 10 cm pow. 850,00 m2 c) Budynek warsztatowy z agregatem prądotwórczym - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, drewnianej na pcv pow. 10,50 m2 - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 12 cm pow. 192,75 m2 - docieplenie dachu płytami wełny mineralnej gr. 10 cm pow. 105,00 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a mianowicie wykażą się w tym względzie wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech robót odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca musi udokumentować wykonanie, co najmniej trzech robót użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2 każdy i wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł brutto, 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie wykażą, że posiadają kadrę techniczną o następujących uprawnieniach i kwalifikacjach : - osobę pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającego odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa budowlanego, należącego do właściwej Izby Samorządu Budowlanego oraz posiadającego udokumentowaną co najmniej 5-cio letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2-ma robotami o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, 4. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000 zł wartości brutto składanej oferty; 5. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona sprawdzenia spełniania przez Wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane wnioski zawierające komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacja dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) : 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). 3. Wykaz wykonanych robót w okresie wskazanym w ogłoszeniu, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem; dla robót przedmiotu, powierzchni użytkowej budynków, dat ich wykonania, wartości brutto, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że odpowiednio roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia budowlane oraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł wartości brutto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 7. Dokumenty i oświadczenia należy składać w formie pisemnej. 8. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę). 9. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub oświadczeń, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp po uprzednim wezwaniu wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do uzupełnienia w wyznaczonym terminie brakujących lub zawierających błędy oświadczeń i dokumentów. 10. Wszelkie dokumenty oraz oświadczenia muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. W przypadku reprezentacji Wykonawcy przez osobę, której uprawnienia nie wynikają z dokumentów rejestrowych, do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby udzielone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art 26 ust 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach