Przetargi.pl
Dostosowanie Drogi Zakładowej Leśnej do Parametrów Dojazdów Pożarowych w Nadleśnictwie Koło ( lokalizacja - Smardzew gm. Grabów)

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło w Gaju ogłasza przetarg

  • Adres: 87-865 Izbica Kujawska, Gaj 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2865084 , fax. 054 2865084
  • Data zamieszczenia: 2009-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koło w Gaju
    Gaj 2
    87-865 Izbica Kujawska, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2865084, fax. 054 2865084
    REGON: 91050851800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolo.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Leśnictwo

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostosowanie Drogi Zakładowej Leśnej do Parametrów Dojazdów Pożarowych w Nadleśnictwie Koło ( lokalizacja - Smardzew gm. Grabów)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Stan projektowany: Prędkość projektowa 30 km/h Obciążenie 80 kN Zaprojektowane istniejące elementy w planie to: Odcinki proste 8 szt., łuki poziome 2 szt., mijanki 5szt. Parametry techniczne drogi: - szerokość drogi - 3,5 mb - długość całkowita - 1222 mb - powierzchnia drogi - 6556 m2 - szerokość poboczy gruntowych 0,75 mb - mijanki - 5 szt - przepusty długości 20 m sztuk 2 średnicy 500mm., długości 9m sztuk 2, długości 8 m sztuk 1 i długości 7,5 m sztuk 3 - średnicy 400 mm. - rowy po stronie lewej na całej długości drogi, po stronie prawej wg projektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wysokości 15.000,- zł Słownie: Piętnaście tysięcy złotych 00.100 groszy. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia składania ofert tj. do dnia 11 września 2009 r. do godz. 1000 w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - poręczeniach bankowych - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 06 1090 1203 0000 0000 2000 2214 z dopiskiem Wadium - Droga leśna przeciw-pożarowa Smardzew 3.Dowód wpłaty wadium należy załączyć do formularza ofertowego. 4.Wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do formularza ofertowego (umieścić wewnątrz oferty). 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: -upłynął termin związania ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych wymagań: 1) złożenie wypełnionego formularza ofertowego wraz z załącznikami, 2) załączenie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dotyczącym art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2, 3) wpłata wadium, 4) udzielenie gwarancji minimalnej na wszystkie wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia na okres 5 lat. 5) zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 pracownika z uprawnieniami: - budowlanymi, 6) wykazanie doświadczenia poprzez kompleksowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) minimum trzech zbliżonych obiektów drogowych i załączenie potwierdzenia należytego jego wykonania . 7) dostęp do środków finansowych niezbędnych do rozpoczęcia robót będących przedmiotem zamówienia w wysokości 500 tys. złotych. 8) złożenie deklaracji wpłaty należytego wykonania zamówienia, 9) akceptacja warunków umowy poprzez parafowanie jej wzoru i załączenie do formularza ofertowego, 10)zobowiązanie do dodatkowych ubezpieczeń określonych we wzorze umowy, 11) złożenie harmonogramu finansowo-rzeczowego .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda przedłożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: - Aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem; - dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: - sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres - 2008roku a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres; - Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego. - informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) W celu potwierdzenia, że warunki wymagane w punkcie 1)-3) są spełnione należy przedłożyć wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY zawierający m. innymi cenę oferty oraz - kosztorys ofertowy; - harmonogram robót; (wzorzec formularza załączono do SIWZ) oraz załączniki: Załącznik Nr 1 - Oświadczenie oferenta, w którym znajduje się potwierdzenie, że wykonawcy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - zapoznali się ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót załączoną do SIWZ Oferta nie zawierająca tych oświadczeń zostanie wykluczona przez Zamawiającego i uznana za odrzuconą! Załącznik Nr 2 Potencjał kadrowy, zawierający informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie; Wymagania minimalne- zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 pracownika z uprawnieniami: - budowlanymi, Załącznik Nr 3 Potencjał sprzętowy zawierający wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. Załącznik Nr 4 Wykonawcy zawierający wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Załącznik Nr 5 Doświadczenia zawodowe, zawierający wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.( Minimum 3 referencje ) Doświadczenie zawodowe wystarczające to: - kompleksowe wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008)minimum trzech obiektów drogowych, w zakresie jw. i załączenie potwierdzenia należytego jego wykonania. Załącznik nr 6 Sytuacja finansowa w którym znajdują się informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za 2008rok lub za okres funkcjonowania krótszy - dla firm nowych na rynku. Wymagania minimalne: udokumentowany dostęp do środków finansowych w wysokości 500.000,00 złotych. Podrozdział II.2.Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami 1. Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami na piśmie. 1) Wyjaśnienia udzielane będą pisemne w trybie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, co oznacza, że zamawiający odpowie niezwłocznie na każde zapytanie dotyczące Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przesyłając jednocześnie treść wyjaśnienia wszystkim dostawcom i wykonawcom, którym wręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania. 2) Zamawiający udzieli wyjaśnień oferentowi, jeżeli wniosek wpłynie do niego nie później niż 7 dni przed terminem otwarcia ofert. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmodyfikowania treści dokumentów zawierających Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - dokonane uzupełnienia przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom i jest to dla nich wiążące. 4) Wszelkie ewentualne uwagi do kosztorysów należy składać na piśmie przed terminem otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kolo.lasypanstwowe.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach