Przetargi.pl
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego nadbudowy budynku Patomorfologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Pawińskiego 7 w Warszawie. Znak sprawy: AEZ/S-049/2013

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5720366 , fax. 022 5720377
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5720366, fax. 022 5720377
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego nadbudowy budynku Patomorfologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Pawińskiego 7 w Warszawie. Znak sprawy: AEZ/S-049/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego nadbudowy budynku Patomorfologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Pawińskiego 7 w Warszawie, zwanego dalej Dokumentacją. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonanie Dokumentacji w 3 egzemplarzach, która powinna zostać wydrukowana i oryginalnie podpisana, oprawiona w twardą okładkę i spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie stron. Wykonawca dokumentacji winien załączyć płytę CD lub DVD z dokumentacją w formacie *.PDF (scalona w tomy branżowe) i uzupełnioną o pliki edytowalne - w formatach *.DWG (rysunki), *.DOC (pliki tekstowe), *.XLS (arkusze i zestawienia). Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że zakres dot. wyposażenia poszczególnych pomieszczeń zostanie uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą na etapie realizacji umowy. Przy czym zakres będzie odpowiadał ogólnie przyjętym standardom. Dodatkowe informacje i wymagania: 1) Zamawiający wymaga, aby w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy odbyło się pierwsze spotkanie Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego. 2) Na etapie opracowywania dokumentacji, raz w tygodniu, wymagane będą konsultacje Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego, w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań. Informacje zawarte w dokumentacji powinny określać zakres robót, materiałów i urządzeń w sposób zgodny z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (art. 29 i 30)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 650,00 zł (sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach