Przetargi.pl
Wykonanie Programów Funkcjonalno - Użytkowych (PFU), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072) dla inwestycji pn: Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Krokowa wraz z uzyskaniem Decyzji Środowiskowych.

Krakowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-110 Krokowa, Żarnowiec 76
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 673 57 12 , fax. 58 673 57 12
  • Data zamieszczenia: 2016-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Żarnowiec 76 76
    84-110 Krokowa, woj. pomorskie
    tel. 58 673 57 12, fax. 58 673 57 12
    REGON: 19274275800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie Programów Funkcjonalno - Użytkowych (PFU), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072) dla inwestycji pn: Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Krokowa wraz z uzyskaniem Decyzji Środowiskowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Wykonanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Krokowa dla miejscowości Szary Dwór. Zakres inwestycji dla miejscowości Szary Dwór obejmuje: a) kolektor tłoczny ścieków z miejscowości Karwieńskie Błota I do miejscowości Odargowo 4600m, b) kanalizacja sanitarna grawitacyjna w miejscowości Szary Dwór - 500 m, c) przepompownia ścieków w miejscowości Szary Dwór, d) sieć wodociągowa między Szarym Dworem a Karwieńskimi Błotami I - 2600 m, e) 50 mieszkańców stałych w sezonie obóz harcerski 6 tygodni - 250 osób, f) do wybudowania około 18 przyłączy kanalizacji sanitarnej, g) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej wraz z chodnikami w ilości 2580 m?, pozostałe drogi, którymi przechodzić będzie trasa wod - kan należy utwardzić kruszywem. Wymagane dokumenty: 1. Uzyskać mapę w skali 1:2500 po trasie przewidywanego przewodu tłocznego. 2. Uzyskać mapę w skali 1:2500 od pompowni V1 w Sławoszynku do węzła włączenia , od pompowni V2 w Karwieńskich Błotach do węzła włączenia. 3. Uzyskać badania geotechniczne po trasie przewidywanego przewodu tłocznego. 4. Uzyskać mapy informacyjne zasadnicze po trasie przewodu tłocznego. 5. Uzyskać rzędne ostatniej studni kanalizacji grawitacyjnej w m. Odargowo - węzeł włączenia planowanego rurociągu tłocznego. 6. Uzyskać MPZP wzdłuż przewidywanego przewodu tłocznego. 7. Uzyskać oświadczenie o dysponowaniu terenami na cele budowlane. 2 Wykonanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Krokowa dla miejscowości Glinki. Zakres inwestycji dla miejscowości Glinki obejmuje: a) kolektor tłoczny ścieków z miejscowości Glinki do miejscowości Myśliwka 900m. (+przepompownia ścieków), b) kanalizacja sanitarna grawitacyjna 1300m, c) 62 mieszkańców, d) do wybudowania około 15 przyłączy kanalizacji sanitarnej, e) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej wraz z chodnikami w ilości 6000 m?, pozostałe drogi, którymi przechodzić będzie trasa wod - kan należy utwardzić kruszywem. Wymagane dokumenty: 1. Uzyskać mapę w skali 1:2500 po trasie przewidywanego przewodu (grawitacyjnego lub tłocznego) od m. Glinki do m. Sobieńczyce - Myśliwka. 2. Uzyskać badania geotechniczne po trasie przewidywanego przewodu. 3. Uzyskać mapy informacyjne zasadnicze po trasie przewodu. 4. Uzyskać MPZP wzdłuż przewidywanego przewodu. 5. Uzyskać oświadczenie o dysponowaniu terenami na cele budowlane. 3 Wykonanie PFU dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Krokowa dla miejscowości Parszkowo. Zakres inwestycji dla miejscowości Glinki obejmuje: a) kolektor tłoczny ścieków Parszkowo - Kłanino Wybudowania Północ - Kłanino wieś (dwie przepompownie: Parszkowo, Kłanino Wybudowania Północ), b) kanalizacja sanitarna grawitacyjna w miejscowości Parszkowo 800m. (30 przyłączy do wybudowania, 70 mieszkańców), c) kanalizacja sanitarna grawitacyjna/tłoczna w miejscowości Kłanino Wybudowania Północ 600m. (20 przyłączy do wybudowania, 60 mieszkańców), d) wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej wraz z chodnikami w ilości 4480 m?, pozostałe drogi, którymi przechodzić będzie trasa wod - kan należy utwardzić kruszywem. Wymagane dokumenty: 1. Uzyskać mapę w skali 1:2500 po trasie przewidywanego przewodu tłocznego, 2. Uzyskać MPZP wzdłuż przewidywanego przewodu tłocznego, 3. Uzyskać oświadczenie o dysponowaniu terenami na cele budowlane. 4 W ramach powyższego zadania inwestycyjnego Wykonawca opracuje dla poszczególnych miejscowości osobno; a) Program Funkcjonalno-Użytkowy (zwany dalej PFU) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202, poz. 2072), b)Sporządzi kartę informacyjną, Raport Oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzi całą procedurę, łącznie z pozyskaniem niezbędnych dokumentów do tej procedury i przedłożenie Zamawiającemu prawomocnej decyzji środowiskowej, uwzględniając komunikat Ministra Rozwoju z 7 stycznia 2016 r. w sprawie wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie dokumentowania postepowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięć współfinansowanych z krajowych lub regionalnych programów operacyjnych,środowisko (w przypadku gdy będzie on wymagany) c) Na podstawie PFU zbiorcze zestawienie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, d) Zapewni stały kontakt i współdziałanie z pracownikami Zamawiającego w zakresie przygotowywania karty informacyjnej, PFU i raportu oddziaływania inwestycji na środowisko, (w przypadku gdy będzie on wymagany ), e) Zapewni współpracę z wykonawcą projektu budowlanego i wykonawcą robót budowlanych po sporządzeniu i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU). Opracowany Program Funkcjonalno - Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj. f) Opracowane Programy Funkcjonalno - Użytkowe będą wzajemnie skoordynowane technicznie i kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj. 5 Program funkcjonalno-użytkowy ma zawierać co najmniej: 1. Część rysunkową obejmującą zagospodarowanie terenu, rzuty poziome i przekroje obiektów wraz z proponowanymi wymiarami. Rysunki winny przestawiać rozmieszczenie wyposażenia obiektów w urządzenia i instalacje technologiczne i inne niezbędne do funkcjonowania obiektu. 2. Lokalizacje sieci zewnętrznych i urządzeń zewnętrznych niezbędnych do funkcjonowania obiektów. 3. Część opisową, w której Wykonawca przedstawi rozwiązania techniczne i technologiczne. Zostaną przedłożone propozycje rozwiązań materiałowych odnoszące się do wszystkich elementów obiektów, wykończenia (remontu) pomieszczeń, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, wyposażenia w urządzenia technologiczne, armaturę, sterowanie, itp. oraz zagospodarowania terenu. Opis zawierać ma szczegółowe informację definiujące parametry obiektu, wyposażenia, uzbrojenia w armaturę i urządzenia, instalacje, zakres robót ogólnobudowlanych, itp. 4. Schematy technologiczne. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 1. Konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania PFU w sprawie istotnych elementów mających wpływ na koszty, konstrukcję, technologię, funkcję obiektu. Zasadą przyjętych rozwiązań technologicznych powinna być prostota i niezawodność zapewniająca długoterminową bezawaryjną pracę oczyszczalni i niskie koszty eksploatacyjne. 2. Uzyskanie aktualnych map, oraz aktualizację pomiaru wysokościowego terenu. 3. Uzyskanie wymaganych opinii i uzgodnień w zakresie opracowywanej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa. 4. Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do właściwego wykonania zamówienia w tym również badań i analiz niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania procesów technologicznych. Wykonanie dla poszczególnych miejscowości osobno: 1. Program Funkcjonalno - Użytkowy - 4 egzemplarze. 2. Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji - 2 egzemplarze. 3. Karta informacyjna przedsięwzięcia - 4 egzemplarze. 4. Raport oddziaływania na środowisko ( o ile jest wymagany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia) - 4 egzemplarze. 5. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 6. Cały zakres dokumentacji zostanie także dostarczony w postaci elektronicznej na płycie CD w formacie PDF - 2 egzemplarze. Wielkość pojedynczego plik nie może przekraczać 10,0 MB. 7. Opisanie proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. (tekst jednolity - Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). 8. Dokumentacja będąca przedmiotem zamówienia winna być opracowana przez wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie doświadczenie zawodowe i uprawnienia. 9. Opracowany Program Funkcjonalno - Użytkowy będzie wzajemnie skoordynowany technicznie i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć tj. do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj. 10. Jeżeli prawo lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnione przez odpowiednie jednostki lub organy administracji samorządowej i państwowej, to przeprowadzenie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt po przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokonanie weryfikacji i/lub uzyskanie uzgodnień nie przesądza o zatwierdzeniu przez Zamawiającego, który odmówi zatwierdzenia w każdym przypadku, kiedy stwierdzi, że dokument Wykonawcy nie spełnia wymagań zamówienia. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy. 11. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa w zakresie niezbędnym do uzyskania uzgodnień i decyzji. Upoważnienie nie będzie obejmowało podejmowania zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego. 12. Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań prototypowych. 13. W celu osiągnięcia jak najmniejszej awaryjności, rozwiązania techniczne i materiałowe powinny być wysokiej jakości, zapewniając długą, bezpieczną dla środowiska i niezawodną eksploatację. Stosowane materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczającą ich stosowanie w budownictwie. 14 Przedmiot zamówienia posłuży Zamawiającemu do ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z przepisami ustawy pzp. W związku z powyższym dokumentacja wykonana na podstawie niniejszej umowy powinna być sporządzona zgodnie z art. 29 - 31 ustawy pzp. Wykonawca zwróci szczególną uwagę na opis maszyn, urządzeń i materiałów. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania żadnego z opisów, o którym mowa w zdaniu poprzednim, poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie istniała możliwość ww. opisów za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy lub równoważny. Wykonawca, w miarę możliwości, opisując maszyny, urządzenia, materiały za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych jest zobowiązany wskazać rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji, bądź uzasadnić na piśmie niemożność wskazania rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) 3. Formy wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 4 Sposób i miejsce składania wadium Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy Krokowa, Nr rachunku: 47 8349 0002 0009 8632 2000 0010 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: PFU/01/03/2016. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty. 5 W przypadku wniesienia wadium w postaci gwarancji (poręczenia) jej treści musi jednoznacznie wynikać: a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). b) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 30.03.2016r. do godz. 10.00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy-art.24 ust.2. pkt.2 ustawy pzp, a jego oferta zgodnie z art.24 ust.4 pzp zostanie uznana za odrzuconą. 8 Zwrot/zatrzymanie wadium. a)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem lit. b), b)Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5. c)Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2 pzp. d)Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. e)Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpkzarnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach