Przetargi.pl
Wykonanie prezentacji multimedialnej promującej projekt pn. Promocja rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek, współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Gminę Czaplinek, na płytach CD.

Gmina Czaplinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-550 Czaplinek, Rynek 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 37 26 200 , fax. 94 37 26 202
  • Data zamieszczenia: 2009-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czaplinek
    Rynek 6 6
    78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 37 26 200, fax. 94 37 26 202
    REGON: 33092054100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czaplinek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prezentacji multimedialnej promującej projekt pn. Promocja rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek, współfinansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego oraz Gminę Czaplinek, na płytach CD.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prezentacji multimedialnej promującej projekt i gminę Czaplinek na płytach CD. Dane techniczne prezentacji multimedialnej: 1.Prezentacja wykonana musi być w formie interaktywnej mapy Gminy Czaplinek oraz planu miasta Czaplinka, z zaznaczonymi atrakcjami turystycznymi oraz bazą turystyczną, zdjęciami i minimum 10 panoramami sferycznymi 360 stopni, z możliwością zbliżania i oddalania w każdym punkcie panoramy. Prezentacja winna zawierać interaktywny spacer po mieście. Mapa musi być topograficzna z efektem trójwymiarowości. Osobnym elementem prezentacji musi być informacja o projekcie pn. (Promocja rozwoju Miasta i Gminy Czaplinka) współfinanowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 2.Prezentacja musi być wykonana zgodnie z wytycznymi zapisanymi w Strategii Promocji Rozwoju Miasta i Gminy Czaplinek na lata 2009-2015. 3.Wersje językowe do wyboru menu: polska, angielska, niemiecka. 4.Nadruk na CD pełnokolorowy CMYK. 5.Opakowanie: etui karton pełny kolor. 6.Nakład: 5000 sztuk płyt CD. 7.Lektor do każdej wersji językowej opowiadający o danym miejscu. 8.Rozdzielczość: co najmniej 1024x768 przy jakości obrazu 32-bity. 9.Podkład dźwiękowy: 9.1.co najmniej 5 różnych utworów (uzgodnionych z Zamawiającym), 9.2.co najmniej 15 różnych dźwięków towarzyszących pojawianiu się informacji o atrakcjach turystycznych na szlaku (uzgodnionych z Zamawiającym). Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest również wykonać poniższe czynności, a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej: 1.Opracowanie koncepcji graficznej prezentacji multimedialnej. 2.Pozyskanie odpowiedniej mapy topograficznej do prezentacji multimedialnej. 3.Zebranie materiału zdjęciowego i filmowego - co najmniej 200 zdjęć i 10 filmów 30- sekundowych, 4.Przedstawienie próbnego wydruku oraz w formie elektronicznej prezentacji multimedialnej do zaakceptowania przez Zamawiającego oraz korekta zgodnie z przekazanymi uwagami Zamawiającego. 5.Dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 6.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i przepisami. 7.Wymagana jest wysoka jakość opracowania graficznego oraz wysoki poziom poligrafii. 8.Zamieszczenie informacji o finansowaniu zadania ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego wraz z logo oraz logo Gminy Czaplinek. Elementy znakowania: m.in. Norweskiego Mechanizmu Finansowego, logo Gminy Czaplinek, dokładne wymiary logotypów oraz miejsce ich zamieszczenia do uzgodnienia z Zamawiającym. 9.Konsultacja i prezentacja opracowania w siedzibie Zamawiającego na potrzeby uzgodnienia jego treści wg potrzeb i oczekiwań Zamawiającego. Minimalny okres gwarancji na dostarczone płyty CD: 12 miesięcy. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich poosiadania; 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 1. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca musi wykazać co najmniej 1 zadanie, z którego wynikać będą w sposób jednoznaczny dane odnośnie wykonanego zadania rzeczowego, który jest przedmiotem oczekiwania przez Zamawiającego , potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym lub referencjami od danego zamwiającego. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 1. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, 2. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 3. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogace mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. nie znieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłuzony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 5. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień -pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Przedłożony wykaz musi uwzględniać co najmniej 1 zadanie, z którego wynikać będą w sposób jednoznaczny dane odnośnie wykonanego zadania rzeczowego, który jest przedmiotem oczekiwania przez Zamawiającego , potwierdzony protokołem zdawczo - odbiorczym lub referencjami od danego Zamawiającego. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę - osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czaplinek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach