Przetargi.pl
Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Bydgoska 50
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500187, 3872740 , fax. 067 2500187, 3872740
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu
    ul. Bydgoska 50 50
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500187, 3872740, fax. 067 2500187, 3872740
    REGON: 33144771000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót: budowlano-montażowych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej i innych, związanych z przebudową budynku infrastruktury eduka-cyjnej PWSZ w Wałczu - budynek nr 4. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: a)wykonanie robót budowlano-montażowych w tym robót wykończeniowych. b)wykonanie robót branży sanitarnej wraz z wentylacją mechaniczną, c)wykonanie robót branży elektrycznej, d)wykonanie pozostałych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wyspecyfikowa-nych w Załączniku nr 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 Ustawy w wysokości 50.000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy, a w szczególności: 1.Spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia Wymagane: 1.1.W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Posiadanie doświadczenia w postaci należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy to z tego okresu, robót, których wartość i zakres jest tożsamy z przedmiotem zamówienia tj. a)min. jednej roboty budowlano-montażowej o minimalnej wartości 2.300.000 zł brutto, b)min. jednej roboty w zakresie instalacji sanitarnych (wod-kan. i c.o.) o minimalnej wartości 250.000 zł brutto, c)min. jednej roboty w zakresie wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o minimalnej wartości 210.000 zł brutto, d)min. jednej roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych o minimalnej wartości 130.000 zł brutto. 2.Spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 2.1.W zakresie potencjału technicznego: Dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, urzą-dzeniami i sprzętem, a w szczególności tymi, o których mowa w Załączniku nr 10 do SIWZ. 2.2.W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)Posiadanie Kierownika budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierowania budową, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane b)Posiadanie kierownika robót w branży sanitarnej, z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie kie-rowania robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. c)Posiadanie kierownika robót w branży elektrycznej, z uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie kierowania robotami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Kierownicy o których mowa w punkcie a), b) i c) oprócz stosownych uprawnień, muszą posiadać ponadto wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadać opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3.Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Wymagane warunki: 3.1.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł - kwota powyższa wynika z planowa-nych płatności za wykonane roboty przez Zamawiającego oraz przewidywanych środków jakie Wykonawca musi zaangażować w celu płynnej realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Wymagane warunki: 4.1.Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania. 4.2.Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 4.3.Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.4.Wykonawca nie został skazany za przestępstwo określone w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy. 4.5.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 22 ust.1 pkt. 1, do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust 1 i 2 Ustawy (załączniki nr 3 i nr 4 ). 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwier-dzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2.W celu potwierdzenia, posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dys-ponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 pkt. 2, do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 2.1.Wypełniony druk Doświadczenie wykonawcy (załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającym (referencje, opinie, listy polecające itp.), że roboty w poszczególnych branżach zostały zrealizowane należycie wraz z kwotami na jakie zostały wykonane poszczególne roboty (dotyczy robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres). 2.2.Oświadczenie o zatrudnianiu (lub wskazanie innej formy współpracy) osób, które będą pełniły stanowiska kierownika budowy i kierowników robót o których mowa w punkcie X 1.2 SIWZ lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, mogących pełnić funk-cje o których mowa w punkcie X 1.2. SIWZ. Do ww. oświadczenia należy dołączyć dokumenty poświadczające posiadane uprawnienia, dokument potwierdzający wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego oraz dokument z którego będzie wynikało opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.3.Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, urządzeniami i sprzętem, o których mowa w Załączniku nr 9 do SIWZ 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty muszą być dołączona informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wy-sokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 2.500.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Pozostałe dokumenty: 4.1. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego realizacji zadania, w przeciwnym wypadku oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecenia jakichkolwiek czynności podwykonawcy. 4.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 2 SIWZ). 4.3. Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, liczonej od daty odbioru końcowego zadania. 4.4. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na urządzenia, o których mowa w Dokumentacji Technicznej, na okres jakiego udziela producent urządzeń, jednak nie mniejszy niż 12 miesięcy, liczonej od daty odbioru końcowego zadania. 4.5. Oświadczenia o: a)dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia (załącznik nr 8), b)uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót (załącznik nr 8), c)zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale IV ust. 3 (załącznik nr 8), d)dokonaniu wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót (załącznik nr 8), e)terminu związaniu z ofertą (załącznik nr 8), f)wniesieniu wadium (załącznik nr 8), g)zapoznaniu się Wykonawcy z wymaganą starannością ze SIWZ oraz Dokumentacją Techniczną, wg której Wykonawca będzie realizował inwestycję i że nie zgłasza do niej żadnych zastrzeżeń i uwag, a w szczególności co do jej kompletności i czytelności w za-kresie rzeczowym (załącznik nr 7). 4.6.Dokument potwierdzający wniesienie wadium 4.7.Kosztorysy ofertowe opracowane metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, Dokumentacji Technicznej oraz Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1), a także zesta-wienie materiałów wraz z ich cenami. 4.8.Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót, uwzględniający ograniczenia i wytyczne zawarte w załączniku nr 1 5.Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 5.1Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty: a)pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów (osobie fizycznej) przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b)wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c)oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.2.Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że: a)każdy z osobna: nie podlegają wykluczeniu z postępowania (zgodnie z punktem rozdz. X ust. 3 SIWZ), posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, b)natomiast wspólnie muszą wykazać, że (zgodnie z rozdz. X ust. 1 i 2 SIWZ): posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, 5.3. Oświadczenie członków konsorcjum, że zostanie lub zostało ono powołane na okres nie krótszy niż okres wynikający z terminu wykonania zamówienia powiększony o długość udzielonej gwarancji. 5.4.Przed podpisaniem umowy należy przedstawić zamawiającemu umowę pomiędzy podmiotami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie. 6. Dokumenty dołączone jako załączniki oferty, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, o którym mowa rozdziale XI ust. 1 pkt. 1.6 SIWZ, kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XI ust. 1 pkt.1.2. - 1.5. dostarcza odpowiednie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87 poz. 605). 9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. 10. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną zawiadomieni równocześnie, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. Oferta wykonawcy wykluczonego, uznana zostanie za odrzuconą. 11. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonych do ofert oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach