Urząd Miasta i Gminy w Barlinku ogłasza przetarg
- Adres: 74-320 Barlinek, ul. Niepodległości 20
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 095 7462450 w. 16 , fax. 095 7461704
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku
ul. Niepodległości 20 20
74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 095 7462450 w. 16, fax. 095 7461704
REGON: 00052837900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Przebudowa boiska piłkarskiego wraz z zapleczem techniczno - socjalnym przy ul. Sportowej - Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Przebudowa boiska piłkarskiego wraz z zapleczem techniczno - socjalnym przy ul. Sportowej - Etap I - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł, słownie: trzy tysiące złotych, najpóźniej do dnia 08.01.2010 r. do godz. 1100 w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust.6 Ustawy pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał kadrowy- Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonywania niniejszego zamówienia lub musi przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niżej wymienionych osób: Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Inspektor nadzoru w branży drogowej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, Inspektor nadzoru w branży wodociągowej i kanalizacyjnej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, Inspektor nadzoru w branży elektrycznej - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń. Dobór ilości osób w zespole należy do Wykonawcy. Dopuszcza się łączenie funkcji osób wchodzących w skład zespołu. W takim przypadku osoba pełniąca wiele funkcji musi wykazać się doświadczeniem i kwalifikacjami wymaganymi dla wszystkich pełnionych na budowie funkcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą łącznie spełniać ten warunek. Zamawiający stawia wymagania minimalne i wymaga ciągłości nadzoru na budowie. Wykonawca w zależności od potrzeb zapewni inspektorów nadzoru innych specjalności do nadzorowania robót budowlanych, jeżeli w trakcie realizacji robót wystąpi taka konieczność. Wykonawca może przewidzieć zatrudnienie dodatkowych osób, których wynagrodzenie należy uwzględnić w wynagrodzeniu personelu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zastosuje metodę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp Wykonawca musi dostarczyć: wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym i do wykonywania zamówień w zakresie usług objętych przetargiem wystawione nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie w trybie art.22 ust. 1 i art. 24 Ustawy pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ, zobowiązania innych podmiotów, które udostępnią potencjał techniczny i-lub osoby do realizacji zamówienia - Załącznik nr 2a do SIWZ, jeżeli ma zastosowanie, oświadczenie o nie zaleganiu z płaceniem podatków od właściwego Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopie odpowiednich decyzji. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada należytą widzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami Wykonawca musi dostarczyć: wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat nadzorowanych robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegający na nadzorze budowy lub remontu dwóch boisk sportowych o wartości robót budowlanych co najmniej 1.200.000 złotych każde - załącznik nr 4 do SIWZ, dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w punkcie 12.2 lit. a zostały wykonane należycie - referencje, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia w tym co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane określone w punkcie 11.2.1 lit. od a do d, dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia budowlane, dokumenty potwierdzające przynależność osób wykonujących zamówienie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ze składką opłaconą co najmniej do końca okresu związania ofertą, informację o częściach zamówienia przewidzianych do realizacji przez podwykonawców, jeżeli Wykonawca przewiduje taką sytuację - Załącznik nr 6. W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia Zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu Umowy - Załącznik nr 7 do SIWZ oraz Warunków Umowy -Załącznik nr 7a do SIWZ. Wszystkie wymagane do oferty dokumenty Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. UWAGA: W przypadku dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna Zamawiający wymaga dostarczenia oryginału dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Racjonalizacja ekonomiczno-środowiskowa systemu oczyszczania ścieków w gminie Mielno - etap I - przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Unieściu.
Dodano: 2016-07-05 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-03-25 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu dotyczącym budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego /A/,segment 1,2 w Barlinku Osiedle Górny Taras, działka numer 2138, obręb 1 Barlinek.
Dodano: 2016-03-23 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie powiatu choszczeńskiego i wałeckiego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.16.2016
Dodano: 2016-03-09 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Kontraktów VI-IX
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.2.2016
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie usług sprawowania nadzoru nad zadaniami związanymi z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonymi na terenie działania Zamawiającego w zakresie Prawa budowlanego w 2016 roku. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.30.2015
Dodano: 2015-12-30 - Świadczenie usługi inżyniera kontraktu dla zadania pod nazwą ?Budowa pensjonatu wypoczynkowego w Dziwnowie dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2015-12-03 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową osiedla mieszkaniowego Wrzosowe Wzgórze Etap I (dawna nazwa osiedla GLINKI) przy ulicy Szosa Polska w Szczecinie
Dodano: 2015-08-27 - wykonywanie nadzoru nad realizacją zleceń i umów zwartych z wykonawcami prac branży elektrycznej oraz bieżącego przygotowania dokumentacji służącej planowaniu i realizacji zadań Szczecińskiego TBS dotyczących utrzymania i remontów sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Dodano: 2015-02-18