Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z oznakowaniem pionom dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego: 1) znaki drogowe pionowe (zakup oraz dostawa znaków drogowych, słupków do znaków drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu), 2) utrzymanie oznakowania pionowego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 1326985800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z oznakowaniem pionom dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego: 1) znaki drogowe pionowe (zakup oraz dostawa znaków drogowych, słupków do znaków drogowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu), 2) utrzymanie oznakowania pionowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części (dwie oferty częściowe): 1) oferta częściowa nr 1 obejmuje sukcesywną dostawę, na podstawie jednorazowych zleceń do siedziby Zamawiającego, znaków drogowych pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu a) znaki drogowe muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r., w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć produkt pełnowartościowy, pozbawiony wad oraz nieuszkodzony podczas transportu, b) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego znaki w terminie do 7 roboczych dni od daty złożenia zamówienia, c) zaproponowana w ofercie dostawa zamówienia w czasie krótszym niż 7 dni roboczych oznakowania pionowego będzie dodatkowo punktowana zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert d) zaproponowanie w ofercie wykonanie zamówienia w czasie dłuższym niż 7 dni roboczych za dostawę oznakowania pionowego będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy, e) przewidywalne, orientacyjne ilości znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu zostały zawarte w SWIZ: 2) oferta częściowa nr 2 obejmuje świadczenie robót na rzecz Zamawiającego z zakresu bieżącego utrzymania oznakowania pionowego na drogach powiatowych powiatu legionowskiego zgodnie z załączoną specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót wg wykazu stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych obejmuje wszystkie czynności przy montażu, demontażu, wymianie i konserwacji oznakowania pionowego. Wykonawca prace, o których mowa rozpoczynał będzie w określonych poniżej terminach: a) uszkodzone znaki wymienić należy w przeciągu maksimum 240 minut (4 godzin) od momentu zgłoszenia – powyżej tego czasu oferta będzie odrzucona, b) w sytuacjach awaryjnych wymogi określone wyżej obowiązują również w dni wolne od pracy, c) w przypadku zlecenia pisemnego Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonych lub ustawienia brakujących znaków w ciągu do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia zlecenia określającego zakres poszczególnych robót – powyżej tego terminu oferta zostanie odrzucona. Zaproponowanie w ofercie wykonania zamówienia w czasie krótszym niż 240 minut (4 godziny) za roboty wymienione w pkt 2 lit. a) i krótszym niż 5 dni za prace określone w pkt 2 lit. c) będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Materiały, stanowiące własność Zamawiającego niezbędne do wymiany lub ustawienia nowego oznakowania Wykonawca będzie każdorazowo pobierał z siedziby Zamawiającego. d) Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) na stanowiska: - kierowca samochodu dostawczego; - pracownika do montażu znaków pionowych. W ciągu 7 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zatrudnieniu dwóch osób na umowę o pracę wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia dla oferty częściowej nr 2. Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, umowy ma prawo kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu sposób zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji zamówienia. Brak wymaganego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy w wyznaczonym terminie spowoduje naliczanie kary w wysokości 250 zł za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu oświadczenia i braku odpowiedzi na pisemne żądanie Zamawiającego. Przewidywane ilości prac do wykonania zostały zawarte w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316213-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1.498,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta dziewięćdziesiąt osiem złotych) przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 1, - 975 ,00 PLN (słownie dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych) przed upływem terminu składania ofert dla oferty częściowej nr 2. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Legionowie nr 92 8013 0006 2001 0000 2424 0008. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu i godziny składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie i godzinie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w Wydziale Finansowo Księgowym na V piętrze pokój 510, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach