Przetargi.pl
Wykonanie jednego wyniesionego przejścia w ramach projektu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Pionkach”

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II, 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01
  • Data zamieszczenia: 2023-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II, 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01
    REGON: 670223468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie jednego wyniesionego przejścia w ramach projektu pn.: „Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym w Pionkach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Gmina Miasto Pionki realizuje „Projekt zmiany stałej organizacji ruchu” w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu na ulicy Alei Jana Pawła II w Pionkach na odcinku od km 0+672 do km 1+050, w ramach którego wykonane zostanie jedno wyniesione przejście dla pieszych w miejscu istniejącego - w lokalizacji przy skrzyżowaniu Alei Jana Pawła II z ul. Żeromskiego na wysokości stacji benzynowej.W celu realizacji inwestycji Gmina Miasto Pionki posiada niezbędną dokumentację projektową.2. Inwestycja realizowana będzie na działce nr ew.: 719/4; 3. Zakres prac obejmuje:- Roboty przygotowawcze- Podbudowy- Odwodnienie- Wykonanie elementów ulic- Wykonanie nawierzchni- Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego- Wykonanie tymczasowej organizacji ruchu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na czas prowadzenia robót i jej zatwierdzenie przez odpowiedni organ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316213-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:- w pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank Spółdzielczy w Pionkach, numer rachunku 04 9141 0005 0000 0231 2000 0100Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);- w gwarancjach bankowych;- w gwarancjach ubezpieczeniowych;- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu),b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach