Przetargi.pl
Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    Warszawska 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    REGON: 1181768394
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki”.1. Zakres zamówienia: Sposób i zakres realizacji umowy obejmuje: dostawę, instalację oraz utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń BRD na terenie Gminy Łomianki, obejmujące:1) Odtworzenie lub wykonanie nowego oznakowania poziomego:a) Malowanie farbą odblaskową, koloru białego, czerwonego oraz niebieskiego zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.b) Malowanie na gładko masą chemoutwardzalną, dwuskładnikową, koloru białego czerwonego, oraz niebieskiego zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.c) Malowanie masą termoplastyczną koloru białego, zgodnie z projektami stałej organizacji ruchu i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego2) Odtworzenie oznakowania pionowego:a) Uzupełnienie, naprawa lub wymiana słupków, - fi70, 3,2mm (grubość ścianki), ocynkowanych. Montaż słupków w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji. Posadowienie słupków w gruncie należy wykonać na głębokość min. 1,0 m z wykonaniem stop o wymiarach 30 x 30 cm na wysokość 50 cm. Słupek w dolnej części umieszczony w stopie fundamentowej musi posiadać dwie poprzeczki w różnych płaszczyznach o długości 25 cm. b) Uzupełnienie, naprawa lub montaż nowych znaków drogowych i tablic informacyjnych – wykonanych z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo i wyklejonych folią odblaskową I lub II generacji, zgodnie ze stosownymi przepisami. Montaż znaków oraz tabliczek na słupku powinien gwarantować trwałość i nienaruszalność konstrukcji. c) Wykonanie, naprawa lub montaż nowych tabliczek z nazwami ulic (wzór w załączeniu) wraz z uchwytami – dwustronnych – połączonych ze sobą trwale, w sposób umożliwiający wsunięcie jednej tabliczki w drugą, w środku miedzy tabliczkami należy zastosować ramkę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo, mocowaną w taki sposób, by demontażu nie można było dokonać bez pomocy innych narzędzi, wykonanych z blachy aluminiowej o grubości 1,00 mm, pokryte białą farbą odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia drugiej generacji, dziesięcioletnia). Wymiary tabliczek – szer. 214 mm, dł. w zależności od (długości) nazwy ulicy, napis; główny – czcionka (kolor czarny) pogrubiona Franklin Gothic Medium, w pasku koloru CMYK u dołu tabliczki – czcionka Ariel i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na farbach zawierających cyklohexanol o bardzo dobrych własnościach odpornościowych na zewnętrzne czynniki atmosferyczne o rozdzielczości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic rejestracyjnych. d) Uzupełnienie, naprawa lub montaż nowych urządzeń BRD takich jak progi zwalniające, separatory, bariery, azyle, lustra drogowe, zapory drogowe, elementy odblaskowe.3) Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych i tabliczek z nazwami ulic. Przeglądy wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego.4) Wdrażanie projektów stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz wytycznymi Zamawiającego w zakresie oznakowania poziomego, pionowego oraz urządzeń BRDSzczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316213-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dwie usługi polegającena uzupełnianiu i odtwarzaniu oznakowania drogowego lub wdrożeniu projektu organizacji ruchu, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto) w przypadku każdej z tych usług, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach