Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego

Powiat Legionowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 840 872 , fax. 227 742 551
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
    05119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 227 840 872, fax. 227 742 551
    REGON: 1326985800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego polegające na:1)jednokrotnym pozimowym obustronnym oczyszczeniu przykrawężnikowym dróg i ulic powiatowych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku - długość ok. 19,234 km. W ramach oczyszczania przykrawężnikowego należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli; 2)6-krotnym letnim obustronnym oczyszczeniu przykrawężnikowym dróg i ulic powiatowych z zalegającego piasku wraz z wywozem i utylizacją urobku – długość jednokrotnego wykonania prac ok. 19,234 km. W ramach oczyszczania przykrawężnikowego należy wykonać również oczyszczanie opasek zewnętrznych jezdni oraz tzw. martwych pól, tj. części wyłączonych z ruchu za pomocą linii oraz azyli;3)oczyszczeniu ok. 92 000 m2 ciągów pieszo-rowerowych (chodniki, ścieżki rowerowe) z zalegającego piasku (zamiatanie oraz wywóz i utylizacja urobku);4)zebraniu, wywozie i utylizacji ok. 25m3 piasku, błota zgromadzonego przez właściciela posesji z przylegającego chodnika. Oczyszczanie nawierzchni obejmuje również skropienie nawierzchni wodą w celu zmniejszenia pylenia podczas oczyszczania.Zamawiający zastrzega, że przewidywane powierzchnie podane powyżej służą jedynie do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych powierzchniach.2.Zamawiający wymaga rozpoczęcia prac na: 1)zlecenie pisemne. Przy zleceniu pisemnym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do rozpoczęcia prac maksymalnie w ciągu 3-ch dni od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego. Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do zamówienia w czasie krótszym niż 3 dni będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie wykonanie zamówienia w czasie dłuższym niż 3 dni będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy,2)zlecenie telefoniczne (wykonanie prac w trybie awaryjnym). Przy zleceniu telefonicznym Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do rozpoczęcia prac maksymalnie w ciągu 3-ch godzin od momentu przyjęcia zlecenia od Zamawiającego (dotyczy także dni wolnych od pracy). Zaproponowanie w ofercie przystąpienia do zamówienia w czasie krótszym niż 3 godziny będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami rozdziału XV SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Zaproponowanie w ofercie wykonanie zamówienia w czasie dłuższym niż 3 godziny będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy. Tryb awaryjny obejmuje wykonanie prac powstałych wskutek zdarzeń losowych:- sprzątanie pozostawionych na drodze elementów obcych, w tym porzuconych przedmiotów, rozsypanych materiałów sypkich, połamanych gałęzi;- interwencyjne sprzątanie miejsc po zakończeniu działań ratowniczo-gaśniczych na drogach.3.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę dwóch osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108) na stanowiska: - kierowca samochodu ciężarowego (obsługa zamiatarki);- pracownik do wykonywania ręcznego oczyszczania jezdni w miejscach trudno dostępnych dla zamiatarki.4. Przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy: Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. tj. polegających na wykonaniu prac związanych z oczyszczaniem przykrawężnikowym dróg, ulic i ciągów pieszo-rowerowych wzdłuż dróg powiatowych Powiatu Legionowskiego, do wartości zamówienia 18 313,56 zł netto, jeżeli zaistnieje taka potrzeba po stronie Zamawiającego i będzie posiadał środki. Termin wykonania zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług i cena zostaną ustalone na podstawie zapisów umowy zawartej w ramach zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 21),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),b)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach