Przetargi.pl
„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin Somianka i Wyszków w roku 2024”.

POWIAT WYSZKOWSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 743 59 35
  • Data zamieszczenia: 2024-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT WYSZKOWSKI
    Aleja Róż 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 29 743 59 35
    REGON: 550668829
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin Somianka i Wyszków w roku 2024”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Somianka w roku 2024”,obejmujące bieżące utrzymanie dróg powiatowych o całkowitej długości 42,059 km,w zakresie:  Jednokrotne zebranie nieczystości z pasów drogowych wraz z wywozem i przekazaniem śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami.W miesiącu marcu. Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych wraz z wywozem i przekazaniem śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami.W okresie: od 1 kwietnia do 15 grudnia  Wykaszanie poboczy dróg o szerokości do 1,50 m. Na odcinkach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Wykaszanie rowów przydrożnych (skarpa, dno rowu, przeciwskarpa) Na odcinkach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Wycinka zakrzaczeń z pasów drogowych – bez względu na średnicę i wysokość, wraz z zagospodarowaniem materiału z wycinki, spryskaniem odrostów środkiem o działaniu rażącym i uprzątnięciem miejsca wycinki.W miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego.Część 2„Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Wyszków w roku 2024”obejmujące bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Wyszków o całkowitej długości 46,083 km, w tym:poza obszarem miejskim: 40, 129 kmna obszarze miasta Wyszków: 5, 954 km,w zakresie:DLA DRÓG POWIATOWYCH POZA OBSZAREM MIEJSKIM: Jednokrotne zebranie nieczystości z pasów drogowych wraz z wywozem i przekazaniem śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami.W miesiącu marcu. Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych wraz z wywozem i przekazaniem śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami.W okresie: od 1 kwietnia do 15 grudnia  Omiatanie jezdni ulic i zatok na terenie miejscowości Kamieńczyk, Rybno, Rybienko Nowe, w tym oczyszczenie opasek i odsłonięcie krawężników wraz z zebraniem, usunięciem i wywozem ziemi, nieczystości, liści i trawy. Wykaszanie poboczy dróg o szerokości do 1,50 m. Na odcinkach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Wykaszanie rowów przydrożnych (skarpa, dno rowu, przeciwskarpa) Na odcinkach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego. Wycinka zakrzaczeń z pasów drogowych – bez względu na średnicę i wysokość, wraz z zagospodarowaniem materiału z wycinki, spryskaniem odrostów środkiem o działaniu rażącym i uprzątnięciem miejsca wycinki.W miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego.DLA DRÓG POWIATOWYCH NA OBSZARZE MIASTA WYSZKÓW: Jednokrotne zebranie nieczystości z pasów drogowych ulic miejskich wraz z wywozem i przekazaniem śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami.W miesiącu marcu. Kontrola stanu czystości i zbieranie nieczystości w pasach drogowych ulic miejskich wraz z wywozem i przekazaniem śmieci koncesjonowanemu odbiorcy – potwierdzone odpowiednimi dokumentami.W okresie: od 1 kwietnia do 15 grudnia  Omiatanie jezdni ulic, zatok i parkingów, w tym oczyszczenie opasek i odsłonięcie krawężników wraz z zebraniem, usunięciem i wywozem ziemi, nieczystości, liści i trawy. Omiatanie chodników, w tym usuwanie trawy między elementami drobnowymiarowymi wraz z zebraniem, usunięciem i wywozem ziemi, nieczystości, liści i trawy. Koszenie trawników z wygrabieniem i wywozem skoszonego pokosu oraz zebranie i wywóz nieczystości widocznych po wykoszeniu. Wygrabianie i wywiezienie liści, w tym wygrabianie, usunięcie i wywóz liści z trawników, liści znajdujących się na jezdni przy krawężnikach oraz liści z chodników przy grabionych trawnikach. Bieżąca pielęgnacja zieleni niskiej (krzewów i klombów) w pasach drogowych ulic miejskich w miesiącach: od kwietnia do listopada, obejmująca: odchwaszczanie, podlewanie (w przypadku konieczności), cięcia pielęgnacyjne, uzupełnianie wyściółkowania korą – wg potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:- część 1 – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),- część 2 – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PBS w Wyszkowie numer rachunku 15 8931 0003 0000 9191 2022 0020. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: „Powiat Wyszkowski, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków”- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dla części 1-2 dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę dokumentu, wg formuły spełnia – nie spełnia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach