Przetargi.pl
Letnie oczyszczania ulic, placów w Dzielnicy Rembertów w 2024/2025 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów ogłasza przetarg

  • Adres: 04-401 Warszawa, Al. gen. A. Chruściela 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów
    Al. gen. A. Chruściela 28
    04-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rembertow.um.warszawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Letnie oczyszczania ulic, placów w Dzielnicy Rembertów w 2024/2025 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje1. Oczyszczanie ulic:bezpyłowe oczyszczanie (zamiatanie mechaniczne na mokro, ze zraszaniem) nawierzchni jezdni z nakładów ziemi i przerostów trawy całej szerokości ulic, pasów przy krawężnikowych po obu stronach ulicy wraz z tzw. martwymi polami, krawężnikami i bezpiecznikami oraz dostępnymi powierzchniami zatok przystankowych i parkingowych usytuowanych w poziomie jezdni,2. Zmywanie nawierzchni utwardzonych jezdni – wykonywane w okresach bezdeszczowych.3. Oczyszczanie chodników:oczyszczanie (zamiatanie mechaniczne, zamiatanie ręczne), z nakładów ziemi i przerostów trawy grabienie i wywóz liści.a) Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania w realizacji przedmiotu usług sprzętu mechanicznego do zamiatania chodników (zamiatarki mechaniczne ręczne i samojezdne- lekkie), z wyjątkiem dmuchaw i urządzeń pochodnych- powodujących zapylenie i hałas).b) Wszelkie konsekwencje wynikające z niedokładności wykonania prac oraz uszkodzeń nawierzchni terenów oczyszczanych spowodowane przez sprzęt mechaniczny ponosić będzie Wykonawca, zarówno w stosunku do Zamawiającego jak i osób trzecich.c) Z tytułu stosowania sprzętu Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie.d) Niedozwolone jest:- zanieczyszczanie zieleni miejskiej i innych terenów przyulicznych,- stosowanie niesprawnego sprzętu,- stosowanie dmuchaw spalinowych i elektrycznych,- stosowanie w godzinach nocnych sprzętu powodującego uciążliwą emisję hałasu, Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie do usunięcia zanieczyszczeń i nieprawidłowości powstałych w wyniku prac na własny koszt.4. Wypompowanie wody z zastoisk na ulicach w obrębie pasa drogowego i innych terenach wskazanych przez Zamawiającego.5. Interwencyjne wygrabienie wraz z wywozem liści z powierzchni chodników i dróg gminnych oraz innych terenów wskazanych przez Zamawiającego.6. Interwencyjne oczyszczanie pasa drogowego po zdarzeniach drogowych takich jak: kolizje pojazdów, materiały sypkie (piasek, kruszywa), rozlane płyny eksploatacyjne itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonali (lub wykonują) co najmniej dwie usługi polegające na oczyszczaniu ulic lub placów lub parków lub skwerów lub innych terenów o utwardzonej nawierzchni o wartości minimum 500.000,00 PLN brutto łącznie.Za wykonaną usługę Zamawiający uzna taką usługę, którą Wykonawca wykonał w ramach jednej umowy i której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany należycie.W przypadku, gdy przedmiotem wykazanej usługi są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, dopuszcza się wykazanie usługi wykonanej (zakończonej) lub wykonywanej. W przypadku wykazania usługi wykonywanej, faktycznie wykonana część usługi musi wypełniać wymogi określone przez zamawiającego.2. W zakresie zdolności technicznej - wykażą następujący potencjał:a) Zamiatarki z funkcją polewania i zraszania nawierzchni - do oczyszczania jezdni (na bazie samochodu ciężarowego) – jednostki podstawowe 2 szt. + 1 szt. rezerwowa w sumie 3 szt.b) Beczkowozy (pojazdy asenizacyjne) o pojemności minimum 15 m3 3 szt.c) Samochód ciężarowy do wywozu zebranych zanieczyszczeń do utylizacji 1 szt.d) Samochód osobowy do monitorowania tras i kontroli wykonywanych prac 1 szt.e) Motopompa pływająca 1 szt.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dot. doświadczenia musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców w całości.Pozostałe warunki wykonawcy mogą spełniać oddzielnie lub łącznie.Wykonawca posiadający uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.W odniesieniu do ww. warunków Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ), w którym wskażą które usługi zostaną wykonane przez poszczególnych wykonawców w odniesieniu do spełnienia ww. warunku.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu w zakresie doświadczania, warunek określony w punkcie 1) powyżej musi być spełniony w całości przez podmiot udostępniający zasób.W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu, podmiot udostępniający zasób zobowiązany będzie zrealizować usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach