Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
pl. Jana Pawła II 1 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
REGON: 00059416900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy oraz oczyszczaniem plaż na obszarze miasta Olsztyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy oraz oczyszczaniem plaż na obszarze miasta Olsztyn. 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiąz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania I. 5.000,- PLN, dla zadania II. - 500,-PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek dotyczy wszystkich części objętych zamówieniem); 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)w celu ubiegania się o zadanie I - wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi związane z oczyszczaniem terenów o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł. z VAT. 2) w celu ubiegania się o zadanie I: dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 3 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac. 3) w celu ubiegania się o zadanie II: dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 2 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac. UWAGA! W przypadku ubiegania sie o obydwie części zamówienia (zadanie I i II) warunki określone w pkt. 4.2) i 4.3) muszą być spełnione łącznie - tzn. Wykonawca musi dysponować (lub będzie dysponować) co najmniej 5 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia oraz co najmniej 2 osobami do nadzorowania prawidłowości prac. 4) w celu ubiegania się o zadanie I: dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a)samochód towarowo-osobowy do szybkiego przewozu ludzi i sprzętu o masie całkowitej do 3,5t. - 1szt.. b)piła spalinowa - 1 szt. c)samochód skrzyniowy lub samowyładowczy do 5t - 1 szt. d)spycharka - 1 szt. e)koparka - 1 szt. f)kosiarka - min. 1 szt. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem). 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. (dokument wspólny dla wszystkich części). 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ (dokument wspólny dla wszystkich części). 3) wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ (dokument wymagany dla części I). 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały zrealizowane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) oświadczenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument wspólny dla wszystkich części). 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego (dokument wymagany dla części I).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja robót publicznych na terenach zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2016-05-17 - Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta.
Dodano: 2016-04-18 - Sprzątanie oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich oraz usługi powiązane
Dodano: 2016-03-17 - Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przyległych do wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie o łącznej powierzchni: tereny zielone - 34 223 m2, tereny utwardzone - 56 709 m2, powierzchnia wewnętrzna budynków - 2 084 m2, oraz dezynfekcja pojemników 120 l, 1100 l i kontenerów KP-7 na odpady komunalne w okresie od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Dodano: 2015-11-26 - Całoroczne oczyszczanie ulic i placów na terenie miasta Mrągowa oraz oczyszczanie terenów miejskich wymagających doraźnego sprzątania na obszarze miasta Mrągowa
Dodano: 2015-11-18 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-10-09 - Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko oraz prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko od 28.10.2015 r. do 27.10.2015 r.
Dodano: 2015-10-07 - Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach budynkowych oraz terenach Gminy Miejskiej Giżycko oraz prowadzenie, udostępnianie i utrzymanie czystości w szalecie w budynku przy dworcu PKP oraz terenu wokół zarządzanych przez ADMINISTRATOR Spółka z o. o. w Giżycku, ul. Pocztowa 3, 11-500 Giżycko
Dodano: 2015-09-25 - Utrzymanie terenów zielonych stanowiących własność Gminy Miejskiej Kętrzyn w ramach robót publicznych w 2015 roku
Dodano: 2015-07-14 - Utrzymanie w czystości chodników, placów, schodów, ścieżek rowerowych, wysepek, dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta
Dodano: 2015-07-07