Przetargi.pl
Wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy na obszarze miasta Olsztyn

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy na obszarze miasta Olsztyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z doraźnym oczyszczaniem terenów Gminy na obszarze miasta Olsztyn. 90600000-3 Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 77314000-4 Usługi utrzymania gruntów 45236290-9 Naprawa terenów rekreacyjnych 45112320-4 Rekultywacja 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 29, 30 i 31 ustawy): Przedmiot zamówienia obejmuje doraźne wykonywanie prac związanych z urządzeniem i utrzymaniem terenów gminnych na obszarze miasta Olsztyna (tereny należące do Gminy Olsztyn, nie posiadające administratora, tereny rekreacyjne i inne). Podstawowy zakres prac obejmuje: 1) rekultywacja terenu - zebranie i wywóz zanieczyszczeń i gruzu, dowóz ziemi (pokrycie 10cm warstwą ziemi), wyrównanie i przekopanie terenu, obsianie terenu trawą, ubicie powierzchni, wykonanie pierwszego koszenia, usunięcie pozostałości po koszeniu, . 2) plantowanie terenu - wyrównanie istniejącego gruntu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyprofilowanie plantowanego terenu, 3) plantowanie dowiezionego gruntu - zakup, dowiezienie i rozścielenie warstwy ziemi grubości 10cm, wyrównanie terenu przez ścięcie wypukłości, przemieszczenie urobku i zasypanie wgłębień, ostateczne ręczne wyprofilowanie plantowanego terenu. 4) ścinanie krzaków i zagajników - ścięcie roślin przy powierzchni ziemi, zgrabienie, zebranie i usunięcie pozostałości po ścince, 5)koszenie trawników - wykoszenie terenu wraz usunięciem pozostałości po wykoszeniu (tj. tereny nieużytków wykoszone już w danym sezonie, trawniki). 6)wykaszanie nieużytków - wykoszenie terenu wraz usunięciem pozostałości po wykoszeniu, 7)oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń - butelki, folie, szkło itp. - powierzchniowe zebranie zanieczyszczeń w worki lub bezpośrednio na środki transportu, załadowanie i wywóz na wysypisko, 8)wygrabienie terenu z zanieczyszczeń - zgrabienie zebranie zanieczyszczeń z terenu załadunek na środki transportu i wywóz na wysypisko 9)usunięcie śmieci wraz z wykoszeniem terenu - powierzchniowe zebranie zanieczyszczeń w worki lub bezpośrednio na środki transportu, wykoszenie terenu, zebranie pokosu, załadowanie i wywóz zanieczyszczeń i pozostałości po wykoszeniu na wysypisko (jako trawniki traktowane są również tereny nieużytków wykoszone już w danym sezonie; nieużytki - miejsca porośnięte chwastami oraz drobnymi samosiewami). 10)likwidacja dzikich wysypisk - oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń w tym wielkogabarytowych np. wersalki, lodówki itp., zanieczyszczenia składowane w workach oraz inne zanieczyszczenia zgromadzone w jednym miejscu - zebranie zanieczyszczeń, załadunek i wywóz zanieczyszczeń na wysypisko, 11)wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych - treść tablicy np. zakaz wysypywania gruzu i śmieci pod groźbą kary administracyjnej o max. wymiarach 100x60cm wraz z montażem na słupku (słupek na fundamencie betonowym 30x30x80cm). 12) Oferent obowiązany jest określić ceny jednostkowe zawarte w specyfikacji warunków zamówienia. Ceny jednostkowe mają uwzględniać całkowite koszty niezbędne do wykonania danej czynności tj. narzuty, niezbędne materiały, pracę sprzętu, robociznę, załadunek, wywóz i koszt składowania odpadów na wysypisku wraz z stosownymi narzutami. 3. Szczegółowy zakres prac określony jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1)wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi związane z oczyszczaniem terenów o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000 zł. z VAT. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min. 3 osobami do bezpośredniej realizacji zamówienia, b) min. 1 osobą do nadzorowania prawidłowości prac. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga! Jeżeli w wykazie osób (część B) Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował do wykonania przedmiotowego zamówienia, należy wówczas dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spełniających warunek Zamawiającego. 3) dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: a)samochód towarowo-osobowy do szybkiego przewozu ludzi i sprzętu o masie całkowitej do 3,5t. - min. 1 szt.. b)piła spalinowa - min. 1 szt. c)samochód skrzyniowy lub samowyładowczy do 5t - min. 1 szt. d)spycharka - min. 1 szt. e)koparka (koparko-ładowarka) - min. 1 szt. f)kosiarka - min. 1 szt. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Uwaga! Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (warunek dotyczy wszystkich zadań objętych zamówieniem). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia sporządzone według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa w pkt. 1.3) zostały zrealizowane należycie - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 5) oświadczenie że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskaże narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, spełniających warunek Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach