Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych w budynku GOK, remizie i kuźni oraz budowa muszli koncertowej wraz z zadaszeniem w Osieku Jasielskim

Gmina Osiek Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski 112
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4420005 , fax. (013) 442 00 05
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Jasielski
    Osiek Jasielski 112 112
    38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
    tel. 013 4420005, fax. (013) 442 00 05
    REGON: 00100752400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych w budynku GOK, remizie i kuźni oraz budowa muszli koncertowej wraz z zadaszeniem w Osieku Jasielskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac remontowych w budynku GOK, remizie i kuźni oraz budowa muszli koncertowej wraz z zadaszeniem w Osieku Jasielskim Roboty obejmują: 1.Dkończenie remontu budynku Gminnego Ośrodka Kultury (GOK) w Osieku Jasielskim, polegającego zasadniczo na: Termomodernizacji budynku tj. wykonaniu izolacji cieplnej styropianem o grubości 8 cm na powierzchni ścian budynku od zewnątrz oraz wykonaniu elewacji zewnętrznej budynku Remoncie zewnętrznych schodów budynku Remoncie posadzek oraz obłożenie ścian tynkiem mineralnym Dostosowaniu sanitariatów zlokalizowanych na parterze do potrzeb osób niepełnosprawnych Remoncie sceny i pomieszczeń garderoby polegający na wymianie podłóg naprawie schodów łączących scenę z garderoba Budowie ciągów komunikacji dla osób niepełnosprawnych 2.Adaptację budynku starej remizy na potrzeby Punktu Informacji Turystycznej polegającego zasadniczo na: Remoncie dachu Remoncie posadzek Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej Budowie ścianek działowych Wydzieleniu pomieszczenia socjalno-sanitarnego oraz wiatrołapu Termomodernizacji Wykonaniu robót malarskich Wykonaniu opaski odbojowej i chodników Wymianie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem przyłącza gazowego i wewnętrznej instalacji gazowej Wykonaniu przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego wraz z wewnętrznymi instalacjami 3.Remont starej kuźni i jej adaptacja na potrzeby izby regionalnej, polegający zasadniczo na: Wykonaniu izolacji poziomych fundamentów, Uzupełnieniu braków w ścianach nośnych z wykonaniem ich spoinowania, Remoncie dachu i komina, Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej Uzupełnieniu braków tynków wewnętrznych i okładzin Wykonaniu posadzki Wymianie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej Wykonaniu tzw. Płytki odbojowej wokół budynku Wykonaniu dojść i dojazdu z utwardzeniem. 4.Budowę muszli koncertowej wraz z zadaszeniem na terenie przy placu na stadionie sportowym w Osieku Jasielskim przy nowo wybudowanej części budynku Remizy w Osieku Jasielskim. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do: a) sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego i przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zawarciu umowy; b) zabezpieczenia robót budowlanych w okresie ich prowadzenia; c) utrzymania zaplecza budowy; d) podjęcia wszelkich innych działań w przypadku zaistnienia takiej konieczności, dla zapewnienia prawidłowej eksploatacji obiektów; e) wykonania dokumentacji powykonawczej według wymagań Zamawiającego w ilości 3 (trzech) egzemplarzy. Szczegółowy opis zakresu i sposobu realizacji zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 5-7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 6 000 PLN, słownie: sześć tysięcy złotych zero groszy. 2. Wadium wnosi się na rzecz Gminy Osiek Jasielski 38-223 Osiek Jasielski, przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą należy przedłużyć okres ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - PRZELEW; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - ORYGINAŁ; c) gwarancjach bankowych - ORYGINAŁ; d) gwarancjach ubezpieczeniowych - ORYGINAŁ; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - ORYGINAŁ. 4.1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: 29 8627 1024 2004 6001 0476 0006. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 4.2. Wadium wnoszone w formie określonej w pkt. b), c), d), e) należy złożyć w ORYGINALE w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Z zastrzeżeniem ust. 9 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający wymaga ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://osiekjasielski.ires.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach