Przetargi.pl
Wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych i dekarskich obiektów: jałownik, wiata nr 2, budynek paszarni - na terenie Rolniczego Zakładu Doświadczalnego SWOJEC przy ul. Wschodniej 68 we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych i dekarskich obiektów: jałownik, wiata nr 2, budynek paszarni - na terenie Rolniczego Zakładu Doświadczalnego SWOJEC przy ul. Wschodniej 68 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krótki opis prac budowlanych: 1. Jałownik: 1.1. Rozbiórka pokrycia dachu z onduliny. 1.2. Rozbiórka opierzeń 1.3. Czyszczenie i malowanie konstrukcji wiaty i pokrycia. 1.4. Wymiana i naprawa uszkodzonych elementów konstrukcyjnych. 1.5. Montaż blachy trapezowej w miejscu zdemontowanego pokrycia. 1.6. Naprawa tynków. 1.7. Malowanie ścian murowanych. 1.8. Montaż bram rolowanych. 1.9. Czyszczenie i malowanie przegród między boksami 1.10. Montaż opierzeń. 2. Wiata nr II: 2.1.Rozbiórka pokrycia z blachy trapezowej 50% (blacha rozbiórkowa.) 2.2.Czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej i pokrycia. 2.3.Wybranie gruntu wewnątrz wiaty +1m przed wjazdem na głębokość 0,3 m. 2.4.Rozłożyć 0,1 m gruzu w wykopie + zagęszczenie . 2.5.Wylać chudy beton i wykonać izolacje z jednej warstwy papy. 2.6 Wylać płytę posadzki (zbrojenie rozproszone). 2.7.Naprawa tynków i malowanie . 2.8.Montaż blachy trapezowej . 2.9.Montaż bram rolowanych . 2.10.Montaż opierzeni. 2.11. Montaż instalacji oświetleniowej z osprzętem. 3. Paszarnia 3.1.Demontaż instalacji elektrycznej. 3.2.Demontaż okien, drzwi i bramy przesuwnej 3.2.Likwidacja koszy zsypowych wewnątrz hali wypełnienie otworów kruszywem zagęszczenie 3.3.Wykucie uszkodzonej posadzki i wykonanie nowej łącznie z otworami po zsypach. 3.4.Czyszczenie i malowanie konstrukcji i pokrycia hali. 3.5.Montaż okien , drzwi, bramy przesuwnej. 3.6.Wykonanie nowej instalacji elektrycznej i tablicy głównej z montażem gniazd siłowych , pyłoszczelnych. 3.7.Naprawa tynków na ścianach murowanych oraz malowanie. 3.8. Wykonanie wentylacji wyciągowej z wentylatorami w wersji przeciwwybuchowej. a) docieplenie ścian zewnętrznych części „A” budynku od wewnątrz b) docieplenie stropodachu nad werandą w części „A”‐( taras), c) docieplenie poddasza części „A” , wraz z przekładką dachu i łaceniem, d) remont i ocieplenie lukarn części „A”, e) docieplenie stropu poddasza nieużytkowego części „B”, f) remont stropu poddasza nieużytkowego części „A”, g) docieplenie ścianek wewnętrznych poddaszy wełną mineralną, h) wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych i) likwidacja zbędnych elementów (pozostałości po markizach przy tarasach, stare przewody elektryczne ), j) czyszczenie, uzupełnienie tynków i malowanie elewacji w części „A”, k) montaż dodatkowego okna w połaci wschodniej dachu części „A”, l) wymiana stolarki drzwiowej do nieużytkowych poddaszy w części „A” i części „B” przedmiotowego budynku, m) dodanie rur spustowych od strony elewacji południowej w części „B”, n) remont gzymsów okapowych, o) remont elementów z granitu, p) wykonanie obróbek blacharskich, q) docieplenie stropodachu nad werandą w części „A”‐( taras), r) demontaż na czas prowadzenia robót elewacyjnych i odtworzenie instalacji odgromowej, s) demontaż na czas prowadzenia robót elewacyjnych na budynku A pokrycia z przyległych połaci budynku B. Prace będą realizowane w obiektach nieużytkowanych, w sąsiedztwie obiektów użytkowanych, w związku z tym należy: - organizować wszystkie prace remontowe w sposób nie narażający innych pracowników pracujących w pobliżu na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót z zastosowaniem szczególnych środków ostrożności min. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych, - zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla pracowników i zwierząt, - prace prowadzić zgodnie z opracowanym planem bioz oraz Rozp. Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, - zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej w wysokości 10.000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.92.2017 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 7b. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) tabele zbiorczego zestawienia cen (załącznik nr 1a do SIWZ) 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2a do SIWZ) 5) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) 6) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich – zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 PZP. (niezobowiązujący wzór stanowi załącznik do SIWZ), 7) kopię dowodu wniesienia wadium, 8) oświadczenie - zobowiązanie do wykonywania prac wskazanych przez Zamawiającego przez osoby zatrudnione w ramach umowy o pracę. (załącznik nr 4c do SIWZ), 9) Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach