Przetargi.pl
Wykonanie prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-232 Szczecin, ul. Księcia Sambora 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 8146111 , fax. 091 8146134
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Terenowy w Szczecinie
    ul. Księcia Sambora 4 4
    70-232 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 8146111, fax. 091 8146134
    REGON: 01245670700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl/szczecin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac rekultywacyjnych terenu byłego lotniska wojskowego w Zegrzu Pomorskim. 2. Zakres, sposób wykonania zamówienia oraz warunki dodatkowe zostały określone w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ nr 5.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 907300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają wymagane prawem uprawnienia obowiązujące na terenie RP w zakresie wytwarzania, transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodzie 19 13 07 oraz dysponują laboratorium do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadają osoby przewidziane do nadzoru technologicznego posiadają uprawnienia geologiczne kat. IV lub V. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ocena: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 ustawy Pzp, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopia aktualnego, zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającego na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07 lub kopii wniosku złożonego do właściwego Urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami o kodzie 19 13 07. 4. Kopia aktualnej decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07 lub kopii umowy z podmiotami posiadającymi zezwolenie na transport i unieszkodliwianie odpadów będących przedmiotem zamówienia wraz z kopią decyzji wystawionej na dane podmioty. 5. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu laboratorium lub umowy z podmiotami posiadającymi laboratorium posiadającego: - certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258), lub - uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11, poz. 84, z późn. zm.). Spełnieniem warunku będzie załączenie do oświadczenia kopii certyfikatu lub uprawnień, lub kopii umowy z podmiotami posiadającymi laboratorium wraz z kopią certyfikatu lub uprawnień wystawionych na laboratorium. 6. Kopia uprawnień geologicznych kat. IV lub V. dla dwóch osób przewidzianych do nadzoru technologicznego sczerpywania. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnieniem warunku będzie załączenie do oferty referencji lub innych dokumentów świadczących o należytym wykonaniu usług tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia, na łączną kwotę minimum 300.000 zł. 8. Wykaz zbiorników do magazynowania oraz cystern do transportu odpadu wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przeglądach i dopuszczeniu do przechowywania i transportu produktów ropopochodnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl/szczecin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach