Komunikacja Miejska Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Cieślaka 4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3743573 , fax. 094 3743573
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska Sp. z o.o.
ul. Cieślaka 4 4
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3743573, fax. 094 3743573
REGON: 33003281700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.szczecinek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunikacja miejska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego przez okres 12 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem zagwarantowanym przez Wykonawcę paliw - oleju napędowego zgodnie z Polską Normą PN-EN 590 w ilości 400 m3 przez okres 12 miesiecy lub do chwili wykorzystania ilości określonych w zamówieniu publicznym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający okresla wadium w w ysokości 35 803,28 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: -w pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I O SZCZECINEK 03 1240 3679 1111 0000 4354 6189.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art.22 Ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają bazę paliw prowadzoną zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. (Dz.U. nr 243, poz.2063 z późn. zm.), -złożą ofertę zgodnie z pozostałymi wymogami określonymi w SIWZ. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, -podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę wg formuły spełnia - niespełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem: kopię koncesji wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania przetargowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; -informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości 35 803,28 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.szczecinek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nierytmiczna dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koszalinie - nr sprawy MT.2370.3.2016
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa w formie tankowania oleju napędowego (ON) dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. w Szczecinku.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa oleju napędowego w roku 2017
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa w formie tankowania oleju napędowego (ON) dla Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Szczecinku Sp. z o.o. w Szczecinku.
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa oleju napędowego do COBORU Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąbiu ZP/B/1/2016
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO
Dodano: 2016-06-13 - Sukcesywne dostawy produktów rafinacji ropy naftowej w okresie do 15.05.2017
Dodano: 2016-05-06 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb 95 do PUK w Chojnie Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-08 - HURTOWY ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW MECHANICZNYCH, MASZYN I URZĄDZEŃ PUK SP. Z O.O. W GRYFINIE
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2016-03-14