Przetargi.pl
Dostawa sprawnej koparko - ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym.

Gmina Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Pilska 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3743294 , fax. 0-94 3742008
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczecinek
    ul. Pilska 3 3
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3743294, fax. 0-94 3742008
    REGON: 33092090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinekgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprawnej koparko - ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprawnej koparko - ładowarki na równych kołach wraz z osprzętem roboczym spełniająca następujące wymagania: 1.1. Minimalne wymagania stawiane maszynie: Stan techniczny: sprawna, gotowa do pracy bez dodatkowych zabiegów serwisowych i napraw, posiadająca wszystkie osłony i elementy nadwozia Rok produkcji: nie starszy niż 2003 Przebieg: nie większy niż 7000mh (motogodzin) Moc silnika: od 90 do 120KM Rodzaj paliwa: olej napędowy Napęd: na 4 koła Hamulce: na 4 koła Rozmiar kół: wszystkie koła jednakowych rozmiarów Maksymalna prędkość jazdy po drogach: co najmniej 30km/h Skrzynia biegów: automatyczna lub półautomatyczna Układ kierowniczy: ze wspomaganiem Oświetlenie: koparko-ładowarka posiada zamontowane oświetlenie umożliwiające bezpieczną pracę i poruszanie się po drogach w dzień i w nocy. Kabina Bezpieczeństwo w przypadku przewrócenia maszyny: spełnia wymagania ROPS (ISO 3471) Fotel operatora: amortyzowany, regulowany, z pasem bezpieczeństwa i zagłówkiem Komfort kabiny: kabina wyciszona, z regulowanym ogrzewaniem i wentylacją Drzwi: po obu stronach kabiny Ramię koparki Obrotowe ramię koparki: kąt obrotu co najmniej 180 stopni Rodzaj ramienia: teleskopowe z bocznym przesuwem Maksymalna głębokość kopania: co najmniej 5,8m Sposób podłączania osprzętu: szybkozłącze do mocowania łyżek Dodatkowe wyjścia: wyjście na hydrauliczny młot wyburzeniowy Ramię ładowarki Udźwig maksymalny na poziomie gruntu: co najmniej 4500 kg Maksymalna wysokość wysypywania: co najmniej 2,6 m Sposób mocowania osprzętu: szybkozłącze do mocowania łyżek 1.2. Wymagany osprzęt dostarczany razem z koparko-ładowarką: Łyżka ładowarki Rodzaj łyżki: wielofunkcyjna (4x1), dzielona, z zębami, umożliwiająca ładowanie, płytkie kopanie, zasypywanie, spychanie, równanie Pojemność łyżki ładowarki: od 1 do 1,4m3 Widły do palet Sposób mocowania: montowane do szybkozłącza lub do łyżki wielofunkcyjnej Łyżki koparki Zestaw dwóch łyżek kopiących zębatych o różnej szerokości : 1) od 30 do 45 cm 2) od 45 do 65 cm Łyżka do skarpowania i czyszczenia rowów Szerokość łyżki: od 100 do 150 cm 1.3. Wymagana gwarancja i serwis wymagany okres gwarancji na pojazd i osprzęt: co najmniej 3 miesiące maksymalny czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia: nie dłużej niż 48 godzin maksymalny termin usunięcia awarii: nie dłużej niż 14 dni 1.4. Wymagane przeszkolenie operatora: Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim Wykonawca przeprowadzi szkolenie 2 operatorów trwające co najmniej 3 godziny 1.5. Opcjonalne dodatkowo punktowane cechy maszyny i osprzętu: obrotowa łyżka koparki wszystkie koła skrętne dodatkowy osprzęt (młot wyburzeniowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 295226000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności z pkt.1.1 Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia wynikające z zapisów przedstawionych dokumentach rejestrowych działalności gospodarczej. 3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 3.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień Publicznych (Pzp) opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 3.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp. 3.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 3.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. 3.6. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania oferta, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 44 PZP wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 2). W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rocznik
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinekgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach