Przetargi.pl
BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA DROGOWEGO PRZY UL. MIŁEJ W BIAŁOGARDZIE

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA INSTALACJI OŚWIETLENIA DROGOWEGO PRZY UL. MIŁEJ W BIAŁOGARDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa 8 punktów świetlnych przy ulicy Miłej w Białogardzie (odcinek od budynku nr 14 do budynku nr 18). Szczegółowy zakres prac budowlanych zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie i wykonać na koszt własny dokumentację powykonawczą, geodezję powykonawczą, badania i pomiary powykonawcze projektowanych uziemień słupów, pomiary pomontażowe rezystancji izolacji kabli i rezystancji uziemienia (ochrona przeciwporażeniowa) oraz w razie konieczności projekt zmiany organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), - nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - zatrudniają odpowiednio wykwalifikowanych pracowników w zakresie budowy sieci i instalacji elektrycznych, potrzebnych do realizacji niniejszego zamówienia, - spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SWIZ). 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty wg następującej kolejności: 1) oświadczenie, że wykonawca zgodnie z art. 24 ust.1 i ust.2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - druk do wypełnienia - załącznik Nr 2, 2) wykaz wykonanych robót o podobnym charakterze w ostatnich 5 latach (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (minimum 3 roboty o wartości około 30-40 tys. zł każda) - druk do wypełnienia - załącznik nr 3, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 4, 4) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 5, 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 6, 6) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych - załącznik Nr 7, 7) aktualne zaświadczenie o członkostwie w Zachodniopomorskiej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 8, 8) kosztorys ofertowy wraz z podaniem stawek kalkulacyjnych do robót R, Kp/R+S/, Z/R+S+Kp/, Kz/M/, zgodny z załączonym do SIWZ przedmiarem robót - załącznik Nr 9. Dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodnością z oryginałem przez właściciela firmy lub uprawnionego przedstawiciela firmy. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, jeśli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach