Gmina Miejska Dzierżoniów ogłasza przetarg
- Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48746450800 , fax. +48746450801
- Data zamieszczenia: 2017-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Dzierżoniów
Rynek 1
58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
tel. +48746450800, fax. +48746450801
REGON: 890717830 - Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac projektowych w ramach zadania p.n.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na os. Różanym” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej przebudowy drogi osiedlowej na os. Różanym od ul. Sikorskiego (za postojem taxi) wzdłuż budynku nr 4 i 5 na działce nr 124/23, 124/29 i 124/24 o długości ok. 160 m na os. Różanym w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na os. Różanym” 2.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 02.09.2004r. z późniejszymi zmianami w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (tj. Dz.U. z 2013r., poz.1129) 2.1Zakres rzeczowy projektu budowlanego obejmuje: a)wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych dla potrzeb ustalenia ewentualnego wzmocnienia lub wymiany konstrukcji drogi. Zamawiający dopuszcza tonaż na tej drodze do 3T z uwzględnieniem tonażu samochodów służb komunalnych, b)rzędne zaprojektowanej drogi dostosować do rzędnych istniejących sąsiednich dróg, zjazdów, dojść, miejsc parkingowych, c)budowę odwodnienia drogi, d)wymianę oświetlenia ulicznego z okablowaniem. Oprawy oświetleniowe typu LED, e)wyznaczenie miejsc postojowych wzdłuż drogi poprzez oznakowanie poziome. Uwzględnić w stałej organizacji ruchu, f)zaprojektować próg zwalniający w miejscu istniejącego, g)zaprojektowanie docelowej organizację ruchu uwzględniając ruch jednokierunkowy z wyjazdem do ulicy Sikorskiego, h)wykonanie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i projektów stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń na ich wprowadzenie. Projekt stałej organizacji ruchu na podkładzie mapy zasadniczej w formie graficznej jpg, pdf (ważne jest tylko to, aby na podkładzie były linie działek czy budynki, które umożliwią nam wpasowanie podkładu na mapie) lub format wektorowy dxf, shp, dgn, dwg – w układzie 2000. Stała organizacja ruchu ma uwzględnić nowe oznakowanie pionowe (słupek i znak), i)wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań (w tym opinii i ekspertyz) wymaganych obowiązującym prawem warunkujących uzyskanie zgody na realizację robót, j)regulacja istniejących studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z wymianą włazów, pokryw i pierścieni odciążających studni znajdujących się na przebudowywanym odcinku drogi, k)usunięcie kolizji z urządzeniami i sieciami podziemnymi w tym ich regulacji do projektowanych rzędnych nawierzchni (np. zasuw, zaworów znajdujących się w pasie realizowanej nawierzchni), l)w przypadku kolizji z drzewami, krzewami uzyskanie zgody na ich wycinkę, m)zagospodarowanie terenów zielonych w pasie drogowym, n)uzyskanie mapy sytuacyjno – wysokościowej dla celów projektowych, o)uzyskanie zgody od właściwego organu na realizację robót oraz wszelkich innych decyzji wymaganych prawem wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami. Prace projektowe należy wykonać z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. 3.Należy sporządzić niezbędną ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej w celu przekazania ich odpowiednim instytucjom oraz dostarczyć Zamawiającemu: •projekt budowlany przebudowy ulicy wraz z oświetleniem i odwodnieniem – 5 egzemplarzy, • projekt wykonawczy przebudowy ulicy wraz z oświetleniem i odwodnieniem – 5 egzemplarzy, •projekt tymczasowej organizacji ruchu – 3 egzemplarze, •projekt stałej organizacji ruchu – 3 egzemplarze, •przedmiar robót przebudowy ulicy – 1 egzemplarze, •kosztorys inwestorski przebudowy ulicy – 1 egzemplarze, • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej branży – 5 egz. Ponadto należy przekazać Zamawiającemu w/w dokumentację w formie elektronicznej PDF w jednym egzemplarzu (1 płyta CD) 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu zamówienia w branży drogowej, jeżeli te czynności polegają na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 4.1Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenia, że pracownicy realizujący przedmiot umowy, o którym mowa w pkt. 4 będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014. Poz. 1502 z późn. zm.). 4.2W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.3W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 4 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1)oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3)zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 5)Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne określone w § 11 ust.1 lit. i projektu umowy (załącznik nr 8do SIWZ). Wykonawca lub podwykonawca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie, że nie zatrudnia osób na umowę o pracę. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej, modernizacji, przebudowy i budowy dróg gminnych na terenie Gminy Trzebnica
Dodano: 2024-05-13 - „Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla budynku zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 67 w Wałbrzychu”
Dodano: 2024-05-09 - Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-05-08 - PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie GMINY OŁAWA
Dodano: 2024-04-24 - „Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 11 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu”
Dodano: 2024-03-26 - Cyklostrada Dolnośląska – południowy odcinek „Trasy Złotej” Opracowanie projektu budowlanego
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów
Dodano: 2024-03-25 - Realizacja w formule zaprojektuj – wybuduj inwestycji p.n. Modernizacja świetlicy wiejskiej w Daszowie
Dodano: 2024-03-24 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w m. Stępin, sieciami przesyłowymi do sieci kanalizacji sanitarnej w Borowej
Dodano: 2024-03-20