Przetargi.pl
„Wykonanie prac porządkowo – pielęgnacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie 2018”

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 304 , fax. 343 148 304
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 304, fax. 343 148 304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie prac porządkowo – pielęgnacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie 2018”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac porządkowo – pielęgnacyjnych związanych z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie 2018, w podziale na następujące części: CZĘŚĆ nr 1 „Mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje ręczne i mechaniczne pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych na całkowitej długości 111.120,00 m, z czego: 57 000,00 m – do realizacji w ciągu dróg wojewódzkich i 54 120,00 m - do realizacji w ciągu dróg powiatowych oraz miesięczne (przez okres 7 miesięcy) mechaniczne zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich na długości 57 000,00 mb. 2. Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia w ramach pozimowego zamiatania jezdni dróg: Pozimowe zamiatanie jezdni dróg wojewódzkich i powiatowych należy wykonać na średniej szerokości 1,50÷2,00 m począwszy od krawężników, również na środkowej osi jezdni, niezależnie od szerokości zanieczyszczeń /jeżeli zalega/, w zatokach autobusowych i pasach postojowych oraz w obrębie wyniesionych azyli dla pieszych, rond, wysp rozdzielających pasy ruchu, itp. Zamiatanie w miejscach trudno dostępnych oraz w obrębie wyniesionych azyli w ciągu przejść dla pieszych, należy wykonać poprzez ręczne odspojenie zalegającego po okresie zimowym piasku i błota, po czym zanieczyszczenia zebrać ręcznie lub zamiatarką mechaniczną. Utylizacja zebranych zanieczyszczeń, sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów należy do Wykonawcy. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca. 3. Wymogi i uwagi do realizacji zamówienia w ramach miesięcznego zamiatania jezdni dróg: Miesięczne zamiatanie jezdni w ciągu dróg wojewódzkich należy wykonać raz w miesiącu przez przewidywany okres 7 miesięcy począwszy od miesiąca kwiecień do miesiąca październik/2018 r. (włącznie), na średniej szerokości około 1,00 mb począwszy od krawężników na jezdni, w zatokach autobusowych i pasach postojowych oraz w obrębie wyniesionych azyli dla pieszych, rond, wysp rozdzielających pasy ruchu, itp. Zamiatanie wyznaczonych miejsc należy wykonać poprzez mechaniczne zebranie zanieczyszczeń z uwzględnieniem ręcznego zamiatania w miejscach nie dostępnych lub trudnych do wykonania za pomocą zamiatarki mechanicznej . Utylizacja zebranych zanieczyszczeń, sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów należy do Wykonawcy. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca. 4.Wymogi co do dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia: Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego w zakresie tu określonym, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia: *Zamiatarka mechaniczna* o charakterystyce technicznej jak poniżej – min. 1 szt. *Zamiatarka mechaniczna użyta do realizacji zamówienia winna być doczepna do samochodu ciężarowego skrzyniowego z bezpośrednim zrzutem zanieczyszczeń na skrzynię samochodu, bądź bezpośrednio zamontowana na samochodzie ciężarowym, wyposażona w zraszacze boczne oraz drapaki boczne o minimalnej szerokości roboczej 1,00 m, które usuwają z jezdni także zanieczyszczenia grube, m.in. żwir, drobne kamienie i inne. 5. Lokalizacja usług: Drogi wojewódzkie i powiatowe w zakresie utrzymywanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Szczegółowy wykaz i zakres miejsc objętych pozimowym i miesięcznym zamiataniem określa załącznik nr 10 oraz załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Termin realizacji zamówienia: 1. Pozimowe zamiatanie: po ustaniu warunków zimowych, przewidywalny termin do 31.03.2018 r.; 2. Miesięczne zamiatanie: każdorazowo do 30 dnia miesiąca, przewidywalnie począwszy od miesiąca kwiecień do miesiąca październik 2018 r. (włącznie) Określone wyżej terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie tj. przyspieszeniu, skróceniu lub wydłużeniu tego okresu w zależności od utrzymujących się warunków zimowych i trwającego sezonu zimowego 2017/2018. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia, posiadania sprawnych jednostek sprzętowych o charakterystyce i wymaganiu określonym w niniejszym postępowaniu. 2) Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania części zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, ani jego części. 7) W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników, jak za własne działania lub zaniechania. 8) Wszelkie konsekwencje jakie wynikną z niespełnienia przez Wykonawcę zobowiązań podanych z powyższych punktach ponosić będzie Wykonawca. 8. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę – kierowca 8.1 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 8.2 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 8.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt 8.1 lub pkt 8.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 9.1.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9.1.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. - Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV 90.61.20.00- 0 – Usługi zamiatania ulic 90.60.00.00-3 – Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane CZĘŚĆ nr 2: "Czyszczenie i koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w sezonie 2018" 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: I. Obustronne czyszczenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie. Obustronne czyszczenie pasa drogowego należy wykonać po obu stronach drogi na szerokości min. 5,0 m począwszy od zewnętrznej krawędzi jezdni drogi, w zakresie obejmującym: uprzątnięcie zanieczyszczeń tj. m.in. suche konary drzew, gałęzie, czy obcych jak śmieci, worki, butelki i inne zanieczyszczenia komunalne zalegające w granicach pasa drogowego, wycinkę suchych odrostów z pni drzew wraz z obcięciem suchych i zwisających gałęzi drzew i wycinką porastających krzaków i samosiejek wchodzących w skrajnie jezdni lub chodnika, czy ścieżki pieszo-rowerowej. Usuwanie porastających krzaków i samosiejek należy wykonać równo z poziomem terenu, natomiast wyrastające odrosty z pni, suche i zwisające gałęzie drzew należy usunąć od poziomu terenu na wysokość do około 2,5 mb pnia drzewa - teren po wycince odrostów, krzaków i samosiejek należy wyczyścić, wywieźć i uporządkować, /zebrane zanieczyszczenia należy zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami/. Mycie z zabrudzeń tablic i znaków drogowych – w szacunkowej ilości: znaki drogowe - 980 szt.; tablice drogowskazowe – 50 szt. II. Obustronne mechaniczne koszenie pasa drogowego dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, w następującym zakresie: a) Obustronne mechaniczne wykoszenie traw i chwastów z pasa drogowego dróg wojewódzkich należy wykonać po obu stronach drogi trzy razy w ciągu sezonu wiosenno-letniego 2018 r. Koszenie należy wykonać na szerokości min. 3,00 mb od zewnętrznej krawędzi utwardzonego pobocza, bądź krawędzi drogi, a w przypadku istnienia rowu przydrożnego także skarpy, dno, przeciwskarpy rowu i na odległości do 1,0 mb od zewnętrznej krawędzi skarpy rowu, za chodnikiem, w obrębie skrzyżowań i stron wewnętrznych łuków poziomych dróg oraz łuków wewnętrznych dróg podporządkowanych. b) Wykoszenie traw i chwastów na wysepkach, skrzyżowaniach o ruchu okrężnym tj. rondach (3 ronda), wyspach i terenach rozdzielających pasy ruchu, trawnikach dookoła słupków znaków drogowych, pachołków, drzew, poręczy drogowych, barier energochłonnych, słupów energetycznych, lamp oświetlenia ulicznego, itp. elementów znajdujących się w pasie drogowym, należy wykonać za pomocą kosiarek spalinowych trawnikowych, bądź żyłkowych. c) Przycinanie żywopłotu na dł. 1.800 mb (lokalizacja: DW 793 ul. Pułaskiego - przed, za i na obiekcie wiaduktu drogowego oraz w ciągu DW 791 ul. Al. Wolności, w m. Myszków) 2. Uwagi do realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia: Koszenie pasa drogowego z traw i chwastów przy drogach wojewódzkich /w tym: pobocza, skarpa, dno i przeciwskarpa rowu/ należy wykonać po obu stronach drogi, mechanicznie kosiarkami specjalistycznymi na wysięgniku, konstrukcyjnie dostosowanymi do wykaszania skarp, rowów, poboczy. Przycinkę żywopłotu należy wykonać mechanicznie poprzez podcięcie z trzech stron w zakresie wskazanym przez Zamawiającego wraz z wyczyszczeniem i uporządkowaniem terenu po podcięciu żywopłotu. Na terenach zabudowanych szerokość koszenia za chodnikiem odbywać się będzie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Warunki bezpieczeństwa i obsługa maszyn, narzędzi i urządzeń zastosowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia powinna odpowiadać Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 12 stycznia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy obsłudze ciągników, maszyn i urządzeń technicznych stosowanych w rolnictwie (Dz. U. z 1998 r. Nr 12 poz. 51), które określa min., że: "Niedopuszczalne jest używanie kosiarek specjalistycznych w tym bijakowych, rotacyjnych:- w odległości mniejszej niż 50 mb od osób postronnych, na terenie kamienistym lub takim, na którym występują przeszkody trwałe. W razie użycia kosiarek do koszenia traw w miejscach, w których mogą znajdować się osoby postronne, teren pracy kosiarki powinien być zabezpieczony przed przypadkowym zbliżeniem się tych osób. Wykaszanie traw porastających rowy, pobocza dróg, skarpy należy dokonywać przy użyciu kosiarek konstrukcyjnie dostosowanych do tych prac". Miejsce i sposób transportu, rozładunku i składowania odpadów, w tym śmieci zapewnia Wykonawca. Koszty uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca. Za uszkodzone w trakcie wykonywania usługi koszenia, słupki, pachołki, znaki drogowe, słupy energetyczne, słupy oświetlenia lamp ulicznych, itp. odpowiada Wykonawca robót, który zobowiązany jest, w przypadku dokonania takich uszkodzeń, dokonać ich naprawy na koszt własny. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia winien dysponować jednostkami sprzętu wymienionymi poniżej: Lp. Wyszczególnienie (parametry) Minimalna liczba jednostek 1. Kosiarka doczepna (do ciągników). Zamawiający dopuszcza również wykazanie kosiarek na UNIMOGU lub pojazdach równoważnych. Min. 1 2. Kosiarka wysięgnikowa, min. do wykaszania skarp, dna rowów i poboczy Min. 1 3. Kosiarka trawnikowa spalinowa Min. 1 4. Kosiarka żyłkowa lub spalinowa Min. 1 5. Podkaszarka do żywopłotu Min. 1 6. Samochód ciężarowy lub ciągnik rolniczy z przyczepą min. 1 Wykonawca przedstawi informacje o dysponowaniu odpowiednimi potencjałem technicznym, narzędziami i urządzeniami technicznymi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 3. Lokalizacja robót: Pas drogowy w ciągu dróg wojewódzkich DW Nr 789, 791, 792, 793 w zakresie utrzymywanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, tj.: 1. DW Nr 789 /relacji: skrzyżowanie Gniazdów/Mzyki – Koziegłowy – Myszków – Żarki – Niegowa – Tomiszowice – Staromieście skrzyżowanie z DK 46 w m. Lelów/ - dł. 38,8* km /* w tym długość odcinka drugiej jezdni (przeciwny kierunek) w m. Żarki – dł. 0,3 km/ 2. DW Nr 791 /relacji: od skrzyżowania DK-1 (Poczesna) Poraj – Myszków/Mrzygłód – gr. powiatu z powiatem zawierciańskim (Mrzygłód CPN)/ - dł. 29,9 km 3. DW Nr 792 /relacji: od skrzyżowania z DW 789 w m. Żarki – Jaworznik – Kotowice – Kroczyce do skrzyżowania z DK 78/ - dł. 16,4 km 4. DW Nr 793 /relacji: Złoty Potok – Żarki – Myszków – Leśniaki – rondo (ul. Kielecka w Siewierzu) obwodnica Siewierza do DK 78 (Siewierz) – dł. 25,1* km /* wciągu DW 793 z zakresu zamówienia wyłączone są odcinki robocze, na których trwa przebudowa drogi, tj. na odcinku Żarki - Myszków oraz DK 46Janów - Złoty Potok o łącznej długości 7,5 km/ Ogółem zakres dróg wojewódzkich: 110,2 km 4.Przewidywany termin realizacji zamówienia: 1. CZYSZCZENIE PASA DROGOWEGO – do dnia 31. 05. 2018 r. 2. KOSZENIE PASA DROGOWEGO I termin – do dnia 31. 05. 2018 r. II termin – do dnia 31.07.2018 r. III termin – do dnia 30.09.2018 r. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności sprawne i terminowe wykonanie zamówienia. 2) Polecenia Zamawiającego powinny być wykonane przez Wykonawcę w czasie określonym przez Zamawiającego i zgodnie z warunkami zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do realizacji zamówienia zleconego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż trzy dni od momentu złożenia zlecenia i wykonać je w terminie określonym przez Zamawiającego wyjątkiem jest zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwią właściwe rozpoczęcie prac. W takim przypadku termin rozpoczęcia prac ulegnie przesunięciu o okres, w którym zaistniały niekorzystne warunki pogodowe. 4) Wykonawca jest zobowiązany do tego aby wszyscy pracownicy wykonujący prace przy realizacji zamówienia: a) posiadali aktualne badania lekarskie, b) posiadali aktualne, udokumentowane przeszkolenie wstępne i okresowe oraz stanowiskowe z zakresu BHP i Ppoż., przeprowadzone przez osoby do tego uprawnione staraniem i na koszt Wykonawcy. c) posiadali odpowiednie kwalifikacje do wykonywanych przez siebie prac, d) byli wyposażeni w wymaganą odrębnymi przepisami odzież ochronną lub ubranie robocze, kamizelkę ostrzegawczą koloru pomarańczowego (zaleca się wyposażenie odzieży w elementy odblaskowe ułatwiające spostrzeganie osób, pracujących w rejonie pasa drogowego, przez kierujących), sprzęt ochrony osobistej, środki czystości. 5) Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i odpowiedzialności cywilnej w czasie realizacji usług objętych umową, jeżeli do ich powstania przyczynili się pracownicy Wykonawcy. Wykonawca powinien zawrzeć odpowiednie umowy ubezpieczenia dotyczące pojazdów/sprzętu i pracowników. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pojazdów/sprzętu i pracowników Wykonawcy oraz osób trzecich, powstałe w związku z wykonywaną usługą, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 6.) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót i usług wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi, pojazdów, maszyn i urządzeń w miejscach wykonywanych usług winno być wykonane staraniem i na koszt Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest do: prowadzenia robót i usług, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ruchu i nie utrudniający ruchu pojazdów i pieszych, przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przestrzegania uwag i zaleceń pracowników Zamawiającego nadzorujących wykonanie robót. 8) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego w okresie trwania realizacji umowy aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 10) Koszt zabezpieczenia terenu prac nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest wliczony w cenę ofertową. 11) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonanych robót, a jego liczba i wydajność powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami i terminami określonymi w Umowie. 12) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 13) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15) W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników, jak za własne działania lub zaniechania. 16) Wszelkie konsekwencje jakie wynikną z niespełnienia przez Wykonawcę zobowiązań podanych w powyższych punktach ponosić będzie Wykonawca. 6. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: -co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę – operator maszyn rolniczych. 6.1 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 6.2 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 6.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt 6.1 lub pkt 6.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7.1.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.1.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. - Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV 90.60.00.00-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 77.11.20.00-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem; 77.21.14.00-6 – Usługi wycinania drzew 77.31.41.00-5 - Usługi w zakresie trawników; 77.34.00.00-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów. CZĘŚĆ nr 3 „Miesięczne utrzymanie czystości na parkingu przy drodze wojewódzkiej nr 791 DK-1 – Osiny - Poraj- Myszków - gr. powiatu w m. Myszków ul. Al. Wolności oraz utrzymanie czystości na wiadukcie i skarpach wiaduktu drogowego nad torami PKP i na rondzie w ciągu DW nr 793 w m. Myszków ” 1. Lokalizacja: - Droga Wojewódzka Nr 791 - parking k/bar Leśniczanka w Myszkowie - Droga Wojewódzka nr 793 - wiadukt nad torami PKP w Myszkowie - Droga Wojewódzka nr 793 - rondo k/ Starostwa Powiatowego w Myszkowie 2. Przedmiot i zakres zamówienia: 1. sprzątanie parkingu raz dziennie wraz z regularnym wywozem śmieci – 1 129 m² 2. bieżące przycinanie trawy i krzewów na parkingu i na rondzie – 1 669 m² 3. jednorazowe pomalowanie krawężników na biały kolor na parkingu – 200 mb 4. odśnieżanie parkingu w okresie zimy w miarę potrzeb Zamawiającego – 1 129 m² 5. koszenie traw, pielenie chwastów, przycinanie krzewów oraz zbieranie śmieci na skarpach wiaduktu i na rondzie - 2 400 m² 6.odśnieżanie chodników na wiadukcie – 1 200 m² 7. odśnieżanie schodów wiaduktu – 51 m² Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie rachunkami wystawianymi (miesięcznie) na podstawie protokółów odbioru. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do częstszego świadczenia ww. usług w nagłych przypadkach. 3. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę, do jej wykonania zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - co najmniej jedna osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności koszenia trawy. 3.1 Dla udokumentowania tego faktu w terminie 5 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3.2 W przypadku konieczności zmiany – w okresie trwania umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu nowego wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Obowiązek ten wykonawca zrealizuje w terminie 5 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić kopie dokumentów potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. 3.3 W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa, któregokolwiek z terminu wskazanego w pkt 3.1 lub pkt 3.2, zamawiający obciąży wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,1% całkowitego wynagrodzenia brutto wykonawcy. 4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4.1.1 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4.1.2 Jeżeli powierzenie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art.25a ust.1 Ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. - Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę albo zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV 90.91.40.00-7– Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00-9 - Usługi odśnieżania 77.31.00.00-6 - Usługi sadzenia roślinności i utrzymania terenów zielonych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: - Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. - Formularz cenowy – załączniki od nr 2.1 do nr 2.3 – w zależności od złożonej oferty Wykonawcy, tzn. w zależności od tego o jaką część zamówienia ubiega się Wykonawca - Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu– wykaz dokumentów w Cz. 9 SIWZ - Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 4. - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - Zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22 a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach