Przetargi.pl
Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, Tunelowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 346 08 78
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
    Tunelowa 2
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 32 346 08 78
    REGON: 243271937
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych będących w zasobach Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę stałego utrzymania porządku i czystości w budynkach mieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych o łącznej powierzchni: 179.049,03 m² w tym:1) powierzchnie wewnętrzne: 65.537,55 m²;2) powierzchnie zewnętrzne: 113.511,48 m²; w tym:- 30.514,13 m2 - chodniki, drogi osiedlowe;- 82.997,35 m2 - powierzchni podwórek.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ „SOPZ” oraz załącznik nr 1.1 do SWZ „Wykaz obowiązków w zakresie utrzymania czystości i porządku wraz z harmonogramem”.4. Wykaz adresowy wraz z wielkościami powierzchni do utrzymania porządku i czystości stanowi załącznik nr 1.2 do SWZ - „Wykaz powierzchni objętych usługą stałego utrzymania porządku i czystości”.5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (PPU), stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.6. Wymagania w zakresie zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:1) Zamawiający zgodnie z art. 95 Ustawy, w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 poz. 1510) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem Podwykonawcy, rozumie się również dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę pracowników wykonujących czynności, związane z bieżącym utrzymaniem porządku i czystości. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących prace doraźne tj. raz na półrocze, dwa razy w roku, odśnieżanie oraz czynności związanych z koordynacją wykonania usług. Wymóg nie dotyczy również osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że zatrudnienie na podstawie stosunku pracy powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy, za co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem za pracę, ustalonym zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.2) Sposób dokumentowania zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wyżej wymienione czynności, uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).7. Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach