Przetargi.pl
Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Utworzenie małego parku przy ul. Bernardyńskiej” w Warszawie na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737, , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, , fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Utworzenie małego parku przy ul. Bernardyńskiej” w Warszawie na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac polegających na realizacji wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Utworzenie małego parku przy ul. Bernardyńskiej” w Warszawie na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy zgodnie z Projektem budowlanym/wykonawczym: pt.: Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), Przedmiarami robót - Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), opracowanych przez Pana Jakuba Zemła i Pana Tomasza Zwiech „OGRÓD PARK, KRAJOBRAZ” ul. Okopowa 45 lok. 77, Warszawa – lipiec 2017r. Teren, na którym wykonywane będą prace położony jest przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie między chodnikiem na tyłach budynków nr 10, 12, 6 i 4A, Kanałem Czerniakowskim, drogą gruntową przy budynku nr 2 i terenem przedszkola przy ul. Bernardyńskiej nr 14. 3.1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace polegające na: 3.1.1.1. porządkowanie i rekultywacja terenu polegająca na wywiezieniu i zutylizowaniu śmieci, odpadów, nasypów z gruzu itp. 3.1.1.2. wykonaniu ścieżek o nawierzchni żwirowej na podbudowie utwardzonej (przepuszczalnej), 3.1.1.3. wykonaniu i montażu balustrady zabezpieczającej wylot kanału, 3.1.1.4. wykonaniu i umieszczeniu w parku elementów małej architektury (13 szt. ławek i 13 szt. zakrywanych koszy na śmieci), 3.1.1.5. wykonaniu i osadzeniu tablic informacyjnych (2szt.), 3.1.1.6. wykonaniu innych prac wskazanych w projekcie, przedmiarze robót oraz innych prac konicznych przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Polkowska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 00-727 Warszawa, ul. Polkowska 7 oraz Działu Zieleni ZGN, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3.3. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w siwz oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm /aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 siwz. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: Projekt budowlany/wykonawczy: pt.: Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), Przedmiary robót - Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), opracowane przez Pana Jakuba Zemła i Pana Tomasza Zwiech „OGRÓD PARK, KRAJOBRAZ” ul. Okopowa 45 lok. 77, Warszawa – lipiec 2017r. oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.5.1. Projektem budowlanym/wykonawczym: pt.: Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), Przedmiarami robót - Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekt Parku przy ul. Bernardyńskiej w Warszawie (modyfikacja), opracowanych przez Pana Jakuba Zemła i Pana Tomasza Zwiech „OGRÓD PARK, KRAJOBRAZ” ul. Okopowa 45 lok. 77, Warszawa – lipiec 2017r. 3.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 209, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 3.5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 3.5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i ogrodniczą, 3.5.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 209 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane muszą być zgodnie z instrukcją montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV SIWZ. Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV SIWZ, oraz przedmiarach robót – stanowiących Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie materiałów w budownictwie na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.7.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 3.7.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.7.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 3.7.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 3.7.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych i prac ogrodniczych, stosowanych w ich toku wyrobów i materiału roślinnego oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego i ogrodniczego, 3.7.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 3.7.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 3.7.8. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót budowlanych i ogrodniczych objętych zamówieniem tj. wyszczególnionych w przedmiarach robót i projekcie budowlano/wykonawczym. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.7.8.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i ogrodniczych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osób/osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji. 3.7.9. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 3.7.10. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu, o którą wykonano roboty, w tym: - deklaracje lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.7. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów, - kosztorysy powykonawcze - zamienne z obmiarem robót. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 3.8.a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.1. (3.1.1.1., do 3.1.1.6. ) SIWZ oraz w § 1 ust. 2 pkt. I do VI Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 36 miesięcy, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 36 miesięcy, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik 3 do niniejszej siwz. 3.8.b) Wydłużenie okresu gwarancji powyżej 36 miesięcy na roboty budowlane i montowane materiały o których mowa w pkt. 3.8 a) SIWZ oraz w § 1, ust. 2, pkt I do VI istotnych postanowień umowy, które stanowią rozdział III SIWZ stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie w sposób opisany w pkt. 19. SIWZ. 3.9. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z danym przedmiarem robót. 3.9.1. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. 3.10. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,- zł. (słownie: trzy tysiące złotych) do dnia 24 sierpnia 2017 r. do godz. 10:00. 12.2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 12.2.1. pieniądzu na konto Zamawiającego: 66 1030 1508 0000 0005 5087 6043 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 12.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 12.2.3. gwarancjach bankowych, 12.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 12.2.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., nr 42, poz. 275). 12.3. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce „tytułem” sformułowanie ze zwrotem „wadium w sprawie postępowania dotyczącego .......... należy wpisać nazwę postępowania ” i należy załączyć go do oferty. 12.4. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 12.2.2. – 12.2.5. specyfikacji, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu stanowiącego dowód złożenia wadium. Beneficjentem takich dokumentów musi być Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. 12.4.1. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1, 2 i 3 Ustawy. 12.5. Zwrot bądź zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.)Prawo zamówień publicznych. 12.5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.5.5 SIWZ. 12.5.1.1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żąda. 12.5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.5.3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 12.5.1 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.5.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.5.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. pzp (t. jedn. Dz. U z 2007r., nr 223, poz. 1655 ze zm.) z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 a ust. 1 w/wym. ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.5.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 12.5.6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie : 12.5.6.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.5.6.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn, leżących po stronie Wykonawcy. 12.6. Nie zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23 % stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 9.1.7. dokumentu gwarancyjnego zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach