Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00716 Warszawa, ul. Bartycka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6510707 w. 2008, , fax. 226 510 676
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie
ul. Bartycka
00716 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6510707 w. 2008, , fax. 226 510 676
REGON: 16226300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów i kalibracji wraz z utrzymaniem w sprawności aparatury na stacjach SOJP Laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań (części): Zadanie 1: Przegląd i kalibracja analizatorów gazowych do pomiarów jakości powietrza Zadanie 2: Przegląd i kalibracja analizatorów BTX Zadanie 3: Przegląd i kalibracja manualnych poborników pyłu Zadanie 4: Przegląd i kalibracja Airpointera (kompaktowego systemu do pomiarów jakości powietrza) Zadanie 5: Przegląd i kalibracja zestawów kalibracyjnych zero/span Zadanie 6: Przegląd i kalibracja analizatorów ciągłego pomiaru pyłów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 SIWZ; 2) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 10.2. SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeglądy wyposażenia Centralnego Laboratorium Badawczego wraz z wymianą części zużywalnych w podziale na pakiety
Dodano: 2023-10-24 - Usługa wzorcowania przyrządów pomiarowych Centralnego Wojskowego Ośrodka Metrologii.
Dodano: 2021-05-12 - Wykonanie kompleksowej naprawy komórki antymonowej krakerowej z zaworem będącej na wyposażeniu urządzenia MBE RIBER 32P
Dodano: 2020-11-18 - Wykonanie kompleksowej naprawy komórki antymonowej krakerowej z zaworem będącej na wyposażeniu urządzenia MBE RIBER 32P
Dodano: 2020-10-08 - Usługa wzorcowania wyposażenia pomiarowo-badawczego - znak sprawy ZP-DL-111/20
Dodano: 2020-09-24 - ZP/CZD/0094/20 Obsługa techniczno-eksploatacyjna aparatury i sprzętu laboratoryjnego oraz analizatorów parametrów krytycznych w klinikach
Dodano: 2020-06-17 - Serwis wideoendoskopów
Dodano: 2020-05-19 - Wzorcowanie, sprawdzenie wyposażenia pomiarowo-badawczego
Dodano: 2020-05-06 - Wykonanie przeglądu serwisowego elektronolitografu Jeol JBX9300 dla Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Dodano: 2019-12-19 - Naprawa wyposażenia pomiarowo-badawczego Urzędu Dozoru Technicznego
Dodano: 2019-11-29