Przetargi.pl
Naprawa wyposażenia pomiarowo-badawczego Urzędu Dozoru Technicznego

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
    REGON: 17196300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa wyposażenia pomiarowo-badawczego Urzędu Dozoru Technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia, rodzaj i opis (charakterystyka) poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia i ich ilość został zawarty we wzorze umowy (wraz z załącznikami, w tym: w Opisie przedmiotu zamówienia) - załącznik do umowy; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – w podziale na 3 części, tj.: Część nr 1 – naprawa grubościomierzy ultradźwiękowych; Część nr 2 – naprawa grubościomierzy ultradźwiękowych; Część nr 3 – naprawa wideoendoskopów; Stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp - Zamawiający wymaga, aby osoby w zakresie czynności wskazanych w załączniku nr 4 do umowy były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór załącznik nr 1 do SIWZ 2) Formularz cenowy - odpowiednio do części (wypełniony i podpisany) - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik do SIWZ), o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody - dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach