Gmina Jakubów ogłasza przetarg
- Adres: 05-306 Jakubów, Mińska 15
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jakubów
Mińska 15
05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
REGON: 711582718 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi gminnej w miejscowości Kamionka, gm. Jakubów” w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę a następnie wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych związanych z budową drogi gminnej 220504W (działka ewid. nr 218) w miejscowości Kamionka, gmina Jakubów w formule zaprojektuj i wybuduj.3. Przedmiot zamówienia w zakresie wymagań określony jest załącznikach do SWZ tj:1) Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU),2) projektowanych postanowieniach umowy,4. Wykonawca zobowiązany jest do:1) sporządzenia projektu budowlano - wykonawczego i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiaru oraz kosztorysu inwestorskiego, w zakresie niezbędnym dla realizacji zadania 2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę, realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu zadania 3) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej;5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Dokumentacja projektowa powinna być kompletna, zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, pozwolenia i zatwierdzenia tak, aby możliwa była na ich podstawie realizacja inwestycji budowlanej.6. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje bez ograniczeń, co do terytorium czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia – 36 miesięcy.Okres gwarancji liczony będzie od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.8. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienie łącznie następujących warunków:a) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągnięcie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,b) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR,c) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisamid) wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,e) wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj: kierowanie pojazdami, układanie masy bitumicznej, wykonywanie robót drogowych jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego Wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie art.22 § 1 Kodeksu Pracy.10. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.11. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób wykonujących czynności wymienione w ust. 10 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.12. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 10 nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 9, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie o którym mowa w ust. 10. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.14. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 9.15. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 9, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.16. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 17. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następujących względów: Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie - a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE ). Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:a) przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót funkcjonalnie ze sobą związanych, rozdzielenie robót groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót wykonywanych przez różnych wykonawców, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:• nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp.,• spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniuo zamówieniu i SWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-20
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5580W (ul. Marywilskiej) w km 5+827 do 5+965 w Warszawie wraz z budową wiaduktu drogowego nad bocznicą kolejową, towarzyszącą infrastrukturą oraz dojazdami i rozbiórką..
Dodano: 2024-02-05 - 3A.2/3.1 Zwiększenie zabezpieczenia powodziowego w dolinie rzeki Serafy – Zbiornik Malinówka 3
Dodano: 2023-12-20 - Budowa skateparku w Ostrowie
Dodano: 2023-09-04 - Budowa skateparku w Ostrowie
Dodano: 2023-07-14 - „Remont przetamowań PT I/602 oraz PT I/603 na rzece Wiśle w miejscowości Łęg Suchodół, gm. Iłów, pow. sochaczewski”
Dodano: 2023-06-26 - 3A.2/3.1 Zwiększenie zabezpieczenia powodziowego w dolinie rzeki Serafy – Zbiornik Malinówka 3
Dodano: 2023-04-27 - Budowa boiska piłkarskiego w miejscowości Dąbrówka
Dodano: 2022-12-19 - " Remonty wybranych jazów na terenie Zarządu Zlewni w Opolu - Nadzór Wodny w Kluczborku (PKZW)"
Dodano: 2022-12-09 - Roboty remontowo-budowlane na terenie administrowanym przez Zarząd Zlewni w Radomiu
Dodano: 2022-09-01 - Kontrakt 1B.5/1: Przebudowa mostu w celu zapewnienia minimalnego prześwitu - Most kolejowy w km 733,7 rzeki Regalicy w Szczecinie
Dodano: 2021-09-29