Przetargi.pl
wykonanie prac ogrodniczo porządkowych oraz utrzymania zimowego na terenach poza pasem drogi i placach zabaw w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w okresie 01.01.2019 r. - 31.03.2020 r.

Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-261 Warszawa, ul. Podwale
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 27 70500 , fax. 22 27 70503
  • Data zamieszczenia: 2018-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
    ul. Podwale 23
    00-261 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 27 70500, fax. 22 27 70503
    REGON: 104969210000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztp.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie prac ogrodniczo porządkowych oraz utrzymania zimowego na terenach poza pasem drogi i placach zabaw w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w okresie 01.01.2019 r. - 31.03.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    7. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogrodniczo porządkowych oraz utrzymania zimowego na terenach poza pasem drogi i placach zabaw w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy będących w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w okresie 01.01.2019 r. - 31.03.2020 r. 7.1. Przedmiot zamówienia określają: 7.1.1 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ; 7.1.2 wykaz prac wraz z cenami jednostkowymi – załącznik nr 3 do SIWZ; 7.1.3 wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ; 7.1.4 warunki techniczne realizacji umowy – załącznik nr 11 do SIWZ. 7.1.5 technologia wykonania prac – załącznik nr 12 do SIWZ; 7.1.6 wykaz obiektów objętych zamówieniem – załącznik nr 13 do SIWZ; 7.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 7.2.1 prace porządkowe w tym utrzymanie zimowe, 7.2.2 prace ogrodnicze, 7.2.3 ukwiecenie, 7.2.4 dostarczenie materiału roślinnego 7.2.5 prace remontowe i różne, 7.2.6 prace nieprzewidziane. 7.3. Prace będą wykonywane wg zgłoszonych przez Zamawiającego potrzeb. Rozliczanie ww. prac następować będzie w okresach miesięcznych, w oparciu o zaakceptowany przez Zamawiającego powykonawczy wykaz prac z zastosowaniem stawek jednostkowych poszczególnych asortymentów prac, zaoferowanych przez wykonawcę w wykazie prac wraz z cenami jednostkowymi, sporządzonym wg zał. nr 3 do SIWZ. 7.4. W przypadku opadów śniegu w miesiącu kwietniu lub październiku, dodatek za odśnieżanie wraz z zabezpieczeniem terenów utwardzonych przed śliskością, przysługuje Wykonawcy proporcjonalnie do ilości dni z opadami w ww. okresie. W pozostałych miesiącach zimowych, tj. styczeń - marzec oraz listopad – grudzień dodatek przysługuje w całości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykaże się posiadaniem aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności, zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (DZ.U. z 2018 poz. 992 ze zm.). 2. Posiada aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii, zatwierdzającą działalność w zakresie zbierania i transportu ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 1, nadającą numer identyfikacyjny zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U. z 2018 poz. 1967).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta powinna składać się z: 1) wypełnionego Formularza oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 2) wypełnionego wykazu prac wraz z cenami jednostkowymi (kosztorys ofertowy) załącznik Nr 3 do SIWZ. 10.2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ, c) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach