Przetargi.pl
Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową oraz remontem budynku „MELIORACJI” Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji, pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu w zakresie przystosowania do wymagań p.poż., wykonania instalacji elektrycznych, instalacji hydrantowej, instalacji klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, instalacji sanitarnych, przystosowaniem pomieszczeń 3 kondygnacji do nowych funkcji, aranżacją łącznika oraz modernizacja węzłów sanitarnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (etap I, II)

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową oraz remontem budynku „MELIORACJI” Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji, pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu w zakresie przystosowania do wymagań p.poż., wykonania instalacji elektrycznych, instalacji hydrantowej, instalacji klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, instalacji sanitarnych, przystosowaniem pomieszczeń 3 kondygnacji do nowych funkcji, aranżacją łącznika oraz modernizacja węzłów sanitarnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (etap I, II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: I. ROBOTY BUDOWLANE: • Klatka schodowa K1: - wydzielenie pożarowo klatki schodowej z montażem drzwi w klasie EI30 na każdej kondygnacji, - na poziomie piwnicy wymiana drzwi do pomieszczeń dostępnych z klatki schodowej, na drzwi klasowe EI30, - remont i malowanie ścian i sufitów, w tym spodu biegów i spoczników, - remont i uzupełnienie lastrykowej posadzki i stopni schodów, - wymiana balustrady, - montaż klapy oddymiającej w stropodachu, • Klatka schodowa K2: - wydzielenie pożarowo klatki schodowej z montażem drzwi w klasie EI30 na każdej kondygnacji, - na poziomie piwnicy wymiana drzwi do pomieszczeń dostępnych z klatki schodowej, na drzwi klasowe EI30, - wykucie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej klatki na poziomie spocznika pomiędzy piwnicą, a parterem. - remont i malowanie ścian i sufitów w tym spodu biegów i spoczników, - remont i uzupełnienie lastrykowej posadzki i stopni schodów, - wymiana balustrady. - montaż klapy oddymiającej w stropodachu, • Pozostałe roboty budowlane związane z dostosowaniem budynku do wymagań ppoż. • III piętro – (pom. nr 314, 318, 319, 320, 321, 322, 323): zmiana sposobu użytkowania wybranych pomieszczeń i roboty budowlane z tym związane (np. rozebranie istniejącego wyposażenia laboratorium oraz ścianek działowych), remont i malowanie ścian i sufitów, w tym tynkowanie, wymiana okładzin podłogowych na nową z PCV z przygotowaniem podłoża, wymiana drzwi na nowe, • Łącznik: prace rozbiórkowe, demontaż boazerii, wykonanie robót posadzkowych, tynkarskich, okładzinowych, malarskich, obsadzenie ościeżnic drewnianych w ścianach wraz ze skrzydłami drzwiowymi, montaż drzwi aluminiowych, inne prace w zakresie aranżacji łącznika. II. ROBOTY ELEKTRYCZNE: • Wykonanie prac elektrycznych w zakresie: - prac demontażowych i rozbiórkowych, - instalacji sygnalizacji pożaru, - instalacji oddymiania, - oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - gniazd wtyczkowych, - obwodów siłowych, - okablowania strukturalnego, - instalacji teletechnicznych dla potrzeb sal III piętra, - automatyki i sterowania urządzeń klimatyzacji i wentylacji, - robót budowlanych towarzyszących, III. ROBOTY SANITARNE, WENTYLACYJNE i KLIMATYZACYJNE w zakresie przewidzianym dokumentacją techniczną: • Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, • Wymiana instalacji wod - kan, • Przebudowa instalacji hydrantów wewnętrznych z dostosowaniem do istniejących przepisów, • Wykonanie wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach - montaż kanałów, elementów nawiewnych i wywiewnych, kratek, przepustnic, central wentylacyjnych z odzyskiem ciepła, montaż czerpni i wyrzutni, tłumików, klap p.poż, izolacja kanałów, innych elementów wentylacji mechanicznej, • Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych od strony południowej budynku – klimatyzatory ścienne z funkcją chłodzenia i agregaty chłodnicze, montaż instalacji freonowych i skroplin oraz innych elementów instalacji klimatyzacyjnej, • Wykonanie instalacji gazu • Montaż kurtyny powietrznej w wejściu głównym • Wykonanie robót budowlanych towarzyszących. IV. Łącznik: demontaż instalacji wodnej, c.o., grzejników i hydrantu, wymiana instalacji wody zimnej i hydrantowej, wymiana instalacji c.o. na instal. z rur stalowych ocynk. zaciskowych i grzejników, wymiana zaworów i odpowietrzników, wykonanie robót budowlanych towarzyszących, V. Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów, badań i sprawdzeń dla każdej z występujących branż oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80.000 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. Wrocław 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: „Wadium przetargowe Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową oraz remontem budynku „MELIORACJI” Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu.....- R0AP0000.272.115.2017” 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Wadium w poręczeniach lub gwarancjach w formie oryginału należy złożyć w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „gwarancja wadialna” lub spięte, zszyte oddzielne od pozostałych części oferty. Natomiast do oferty należy dołączyć tylko kopię dowodu wniesienia wadium tj. kopię gwarancji wadialnej, poręczenia lub przelewu bankowego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Warunkiem ważności oferty jest wniesienie wadium w wyznaczonej formie wysokości i terminie. Wadium musi zabezpieczać ofertę na całość lub część zamówienia przez cały okres związania ofertą. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. 10. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany dokument pn.: Tabela wartości robót - wg załącznika nr 1a do SIWZ (sporządzony na podstawie dokumentów zawartych w SIWZ), 3. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, 4. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 5. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. kopia dowodu wniesienia wadium. 7. Wykonawca oferując dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające tę równoważność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach