Przetargi.pl
„Zakup z dostawą 15 sztuk schodołazów gąsienicowych( 9 sztuk do szkół podstawowych i 6 sztuk do gimnazjów) w ramach zadania pod nazwą ”Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatycznych w szkołach podstawowych i gimnazjach prowadzonych przez Miasto Legnica”

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup z dostawą 15 sztuk schodołazów gąsienicowych( 9 sztuk do szkół podstawowych i 6 sztuk do gimnazjów) w ramach zadania pod nazwą ”Wyposażenie pracowni do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatycznych w szkołach podstawowych i gimnazjach prowadzonych przez Miasto Legnica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup z dostawą 15 sztuk schodołazów gąsienicowych - 9 sztuk do szkół podstawowych i 6 sztuk do gimnazjów- jak niżej: Schodołaz gąsienicowy o napędzie elektrycznym umożliwiającym pokonywanie schodów wraz ze spocznikami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku, pod nadzorem drugiej osoby; Urządzenie powinno charakteryzować się: - możliwością poruszania się po schodach drewnianych , kamiennych oraz posiadających okładzinę ceramiczną stopni schodowych; - wykluczeniem uszkodzenia stopni schodowych; - zapewnieniem bezpiecznego przemieszczania osoby niepełnosprawnej wraz z wózkiem inwalidzkim o wymiarach standardowych, na wysokość co najmniej 4 kondygnacji w obie strony; - zapewnieniem stałej prędkości przewozu w każdych warunkach użytkowania z obciążeniem lub bez obciążenia, przy wjeździe i zjeździe; -możliwością ręcznego sprowadzenia schodołazu w przypadku jego usterki lub wyczerpania akumulatorów; - ciężar całego urządzenia nie powinien przekraczać 50 kg; - waga osoby wraz z wózkiem może wynosić – udźwig – do 130 kg; - schodołaz powinien być wyposażony w urządzenie do ładowania wmontowanych akumulatorów. 2. Do niżej wymienionych szkół: - Szkoła Podstawowa nr 1 w Legnicy, ul.Kamienna 20 A, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Legnicy, ul. Głogowska 50 - Szkoła Podstawowa nr 4 w Legnicy ul. Piastowska 3 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Legnicy, al. Piłsudskiego 3 - Szkoła Podstawowa nr 7 w Legnicy, ul. Polarna 1 - Szkoła Podstawowa nr 9 w Legnicy, ul. Marynarska 31 - Szkoła Podstawowa nr 10 w Legnicy, ul. Jaworzyńska 47 - Szkoła Podstawowa nr 16 w Legnicy, ul. Tatrzańska 9 - Szkoła Podstawowa nr 19 w Legnicy, al. Rzeczypospolitej 129 - Szkoła Podstawowa nr 9 w Legnicy, ul. Marynarska 31, z klasami dotychczasowego Gimnazjum Nr 5 , ul. Chojnowska 100 - VI Liceum Ogólnokształcące z klasami dotychczasowego Gimnazjum Nr 1, ul. Radosna 17 - VII Liceum Ogólnokształcące z klasami dotychczasowego Gimnazjum Nr 2, ul. Mazowiecka 3 - Technikum Nr 4 z klasami dotychczasowego Gimnazjum Nr 3 w Zespole Szkół Budowlanych, ul. Grabskiego 14 - Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I przy Zespole Szkół Muzycznych, ul. Marii Skłodowskiej Curie 1a - Szkoła Podstawowa Nr 5 z klasami dotychczasowego Gimnazjum NR 10 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4, ul. Tarasa Szewczenki 10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr 3 siwz .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33196200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie – nazwa wpłacającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 6) wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, wykonanych co najmniej 1 zamówienie związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę schodołazów o wartości minimum 50.000,00zł brutto - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 7) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 10) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 11) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach